نحوه گرفتن ۱۱۸ تهران از شهرستان

0

برای گرفتن ۱۱۸ تهران از شهرستان ، شماره تلفن جدید ۱۱۸ تهران ، راهنمای مشترکین تلفن ۱۱۸ تهران ،تماس با ۱۱۸ تهران از طریق موبایل ، سامانه اینترنتی ۱۱۸ مخابرات استان تهران ، ۱۱۸ موبایل ، چگونه با موبایل به ۱۱۸ زنگ بزنیم

نحوه تماس با ۱۱۸ استان ها

چنانچه افراد قصد دارند با سامانه ۱۱۸ مراکز استان های کشور تماس بگیرند، لازم است کد مخابراتی استان را گرفته ،سپس ۷ بار عدد ۳ را شماره گیری کنند، به این شکل به صورت مشترکان مستقیم به این سامانه متصل می شوند.

افراد می توانند با شماره گیری کد مخابراتی استان و سپس شماره گیری ۷ یا ۸ بار شماره ۳ باسامانه ۱۱۸ شهرستان مورد نظر خود ارتباط برقرار کنید.

گفتنی است این شرایط فقط برای سامانه های مخابراتی مراکز استان ها است و برای تماس با سامانه ۱۱۸ شهرستان ها لازم است علاوه بر کد مخابراتی شهرستان، شماره مرتبط با ۱۱۸ یک شهرستان خاص را از ۱۱۸ دریافت کنید.

لازم به ذکر است که در سامانه ۱۱۸ استان تهران، همه اطلاعات سامانه های ۱۱۸ کل کشور موجود است، ولی اطلاعات موجود در سامانه های ۱۱۸ استان ها و شهرستان ها، تنها مربوط به منطقه تحت پوشش خود است.

دسترسی به تمام تلفنهای ۱۱۸ از طریق اینترنت

با استفاده از این ترفند که در اصل معرفی یک سایت است میتوانید به صورت کاملأ آنلاین و از طریق اینترنت، با تایپ نام و نام خانوادگی شخص پی به شماره تلفن و محل سکونت او ببرید. با این کار شما از تماس با اپراتورهای ۱۱۸ شرکت مخابرات بی نیاز میشوید و میتوانید بدون دردسر شماره تلفن تمامی افراد حقیقی و حقوقی را به دست آورید.

بدین منظور کافی است به آدرس http://118.tct.ir بروید.

همان طور که مشخص است برای جستجوی تلفن افراد حقیقی به قسمت “مشترکین حقیقی” و برای جستجوی تلفن شرکت ها و موسسات به قسمت “مشترکین حقوقی” بروید.
در هر دو قسمت هم با استفاده از دکمه جستجو تکمیل فرم نظر به زبان فارسی میتوانید شماره و آدرس فرد مورد نظر را بیابید.

دقت کنید برای استفاده از این سرویس تنها باید از مرورگر اینترنت اکسپلورر استفاده نمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ