بیوگرافی میراسلاو اسلاووف بازیکن اوکراینی پدیده شهر خودرو +عکس

0

عکس های جنجالی مدلینگ و مانکنی میرو اسلاووف Miro Slavov مهاجم اوکراینی پدیده شهرخودروی مشهد

میراسلاو اسلاووف  ( قد : ۱۹۷) در پایتخت کشور اوکراین یعنی شهر کیف به دنیا امده است و متولد ۸ سپتامبر ۱۹۹۰ میباشد که در حال حاضر ۲۹ -۳۰ سال سن دارد.

میراسلاو اسلاوو مهاجم اوکراینی مد نظر این باشگاه ظهر امروز وارد ایران شد و با حضور در دفتر مجموعه شهرخودرو در تهران، پس از مذاکره با دکتر فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو، قراردادی داخلی را به امضا رساند.

میراسلاو اسلاوو قرار است فردا صبح راهی ایفمارک ‌شود تا تست‌های نهایی پزشکی را انجام دهد. این بازیکن پس از ایفمارک، راهی مشهد خواهدشد تا قراردادش را به صورت رسمی امضا و در تمرینات تیم شهرخودرو خراسان حاضر شود. این مهاجم ٢٩ ساله در لیگ های دانمارک، لتونی، امارات، فرانسه، اتریش و اوکراین بازی کرده است و سابقه حضور در دو دوره لیگ اروپا را نیز دارد.

نکته جالب درباره او این است که همزمان با فوتبال او در عرصه مدلینگ هم فعال بوده و تصاویر عجیبی هم در همین چند ساعت از او در فضای مجازی منتشر شده که حاشیه‌ساز هم شده است

او از فوتبالیست های حرفه ای اهل اوکراین بوده که در پست مهاجم بازی میکند.

نقل و انتقالات لیگ برتر ۱۴۰۲ ۱۴۰۳ مانکن های معروف دنیا مانکن عکس مدلینگ خارجی تیم پدیده شهر خودرو بیوگرافی میراسلاو اسلاوو بازیکنان تیم شهر خودرو اینستاگرام میراسلاو اسلاوو اخبار جدید اوکراین

از کودکی تا کنون

وی زمانی که کودک بود به همراه خانواده اش به کشور اتریش مهاجرت کردند و در انجا به مدرسه فوتبال رفت و مربیانش وقتی مهارت و استعداد بسیار بالای او را در فوتبال دیدند وی را به تیم نوجوانان وین فرستادند و حضور موفق و خوب میراسلاو اسلاوو باعث شد که به تیم جوانان وین راه پیدا کند و روز به روز پیشرفت های چشمگیری داشته باشد.

شروع فوتبال حرفه ای میراسلاو اسلاوو

او در سال ۲۰۰۸ به صورت رسمی فوتبال حرفه ای خود را با تیم بوردو آغاز کرده و بعد از ۱۳ بازی برای این تیم ول بودن گل زده به تیم آنژی ماخاچکالا روسیه رفت

بازی های خیلی خوب وی در این لیگ های روسیه و اوکراین باعث شد که در نهایت به تیم ملی اوکراین دعوت شود.

بازی های ملی میراسلاو اسلاوو

میروسلاو در همه رده های سنی تیم ملی اوکراین بازی کرده است

او در سال ۲۰۰۶ در نوجوان اوکراین بازی کرد و در سال ۲۰۰۸ در تیم جوانان این تیم به میدان رفت و در سال ۲۰۱۰ دربه تیم ملی بزرگسالان دعوت شد و یک بازی ملی دارد.

پیوستن به تیم پدیده مشهد

با وجود جدایی یحیی گل محمدی از شهر خودرو و پیوستن وی به پرسپولیس، مشهدی ها توانسته اند در بازار نقل و انتقالات نیم فصل بازیکنان مدنظر خود را جذب کنند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه فرهنگی‌ورزشی شهرخودرو خراسان، مهاجم اوکراینی مد نظر این باشگاه ظهر امروز وارد ایران شد و با حضور در دفتر مجموعه شهرخودرو در تهران، پس از مذاکره با دکتر فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو، قراردادی داخلی را به امضا رساند.

میراسلاو اسلاوو قرار است فردا صبح راهی ایفمارک ‌شود تا تست‌های نهایی پزشکی را انجام دهد.

این بازیکن پس از ایفمارک، راهی مشهد خواهدشد تا قراردادش را به صورت رسمی امضا و در تمرینات تیم شهرخودرو خراسان حاضر شود. این مهاجم ٢٩ ساله در لیگ های دانمارک،لتونی، امارات، فرانسه، اتریش و اوکراین بازی کرده است و سابقه حضور در دوره لیگ اروپا را نیز دارد.

به گزارش “ورزش سه”، مهاجم اوکراینی مد نظر این باشگاه ظهر امروز وارد ایران شد و با حضور در دفتر مجموعه شهرخودرو در تهران، پس از مذاکره با دکتر فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو، قراردادی داخلی را به امضا رساند.

میراسلاو اسلاوو قرار است فردا صبح راهی ایفمارک ‌شود تا تست‌های نهایی پزشکی را انجام دهد.

این بازیکن پس از ایفمارک، راهی مشهد خواهدشد تا قراردادش را به صورت رسمی امضا و در تمرینات تیم شهرخودرو خراسان حاضر شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ