مراسم ازدواج محیا اسناوندی و همسرش مجتبی کشاورز +عکس

0

محیا اسناوندی با انتشار این عکس نوشت: کنسرت خواستنی رضا صادقی! و شبی دلبرانه من با کلمه کلمه ی ترانه های رضا صادقی خاطره ها ساختم…حالا حال خاطرات روزای خوش رنگ و لعاب عاشقانه ی عقد بستگیم با ترانه هاش خوب تر میشه.

همسر محیا اسناوندی همسر مجریان مجتبی کشاورز کیست عکس مجری زن تلویزیون عکس حلقه ازدواج حلقه ازدواج بازیگران بیوگرافی محیا اسناوندی اینستاگرام مجریان اسامی مجریان تلویزیون

محیا متولد سال ۲۵ اردیبهشت ۱۳۶۹ است. او مجری توانمند ایرانی است. او در ابتدا کارش را در برنامه کودک بچه های آفتاب در سال ۸۲ شروع کرد و تا سال ۸۵ در این برنامه حضور داشت.

اسناوندی فعالیت حرفه ای خود را از سال ۸۸ وقتی ۱۹ ساله بود با گروه اجتماعی شبکه تهران شروع کرد و یکسال بعد در سال ۸۹ وارد گروه کودک و نوجوان همین شبکه شد.

اسناوندی روز ۲۴ تیرماه ۱۳۹۸ با انتشار تصاویری از مراسم عقد و ازدواج خود با شخصی به نام مجتبی کشاورز خبر داده است. به نظر می رسد همسر وی مجتبی کشاورز تهیه کننده برنامه دعوت بوده است .

به از این چه شادمانی، که تو جانی و جهانی… .
.
.
.
ورود شکوهمندانت به هستی من؛ گره خوردن قلب و جسم و روحمون ، دلبرانه ترین روز تاریخ زندگیم، مقارن شد با روز میلاد حضرت ِ دلبر…. چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ