واژگونی اتوبوس در مبارکه اصفهان با ۱۰ کشته و ۱۹ زخمی +عکس

0

امداد و نجات هلال احمر اعلام کرد: در پی واژگونی اتوبوس در کیلومتر ۴ آزادراه اصفهان به شیراز، ورودی سپاهان شهر محدوده پلیس راه مبارکه که ساعت ۴:۴۵ بامداد امروز سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ اتفاق افتاد، ۹ نفر کشته و ۱۹ نفر مصدوم شدند.

عباس عابدی در خصوص آخرین وضعیت مسافران واژگونی اتوبوس مسافربری مسیر تهران – شیراز در ورودی سپاهان‌شهر اصفهان گفت: متاسفانه طی آخرین خبرها یک مرد ۶۰ ساله نیز در بیمارستان فوت کرد که آمار فوتی های این تصادف به ۱۰ نفر رسید.

مسئول روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان همچنین ادامه داد: یکی دیگر از مصدومان این تصادف از ناحیه دست دچار آسیب شدید شده (جدا شدن دست از کتف) و اکنون بی هوش است، اما خوشبختانه حال بقیه مصدومان زیاد نامناسب نیست.

عابدی با بیان اینکه راننده این اتوبوس زنده است، در خصوص دلیل این حادثه، توضیح داد: به گفته مسافران راننده این اتوبوس خواب آلوده بود و با وجودی که چند بار به وی تذکر داده شد که راننده تغییر کند، راننده با بی توجهی به راه خود ادامه داده که متاسفانه منجر به حادثه تصادف شد.

وزارت راه و شهرسازی عوامل موثر در تصادفات رانندگی عکس کشته شدگان حوادث سپاهان شهر حوادث جاده ای امروز حوادث اصفهان چپ کردن اتوبوس تصادف اتوبوس بیشترین علت تصادف اسامی کشته شدگان اخبار مبارکه اخبار تصادف اخبار اصفهان

وی گفت: در حال حاضر مصدومان این تصادف در بیمارستان های الزهرا، شریعتی و کاشانی بستری شده اند.

مسئول روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان یادآور شد: این اتوبوس از مسیر تهران به سمت شیراز در حرکت بود که در محدوده اصفهان با پیاده کردن تعدادی مسافر در ترمینال صفه، بدون توقف به مسیر خود ادامه داد.

۱۷ مصدوم حادثه به مراکز درمانی منتقل و دو نفر سرپایی مداوا شدند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خاطرنشان کرد: این حادثه به دلیل عدم توجه به جلوی راننده ناشی از خستگی و خواب آلودگی بوده است.

وی در ادامه گفت: مسافران این اتوبوس کمربند ایمنی خود را نبسته بودند و هنگام واژگونی اتوبوس از خودرو به بیرون پرتاب می‌شوند، البته کمربندهای ایمنی اتوبوس‌ سالم بوده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ