لوازم خانگی زیرووات ساخت کجاست؟ (Zerowatt)

2

مارک زیرووات خوبه ، قیمت یخچال زیرووات ، یخچال دوقلو زیرووات ، کیفیت یخچال زیرووات ، یخچال زیرووات خوبه ، لباسشویی زیرووات ، برند زیرووات ساخت کجاست ،مارک محصولات زیرووات برای کدام کشور ، ماشین ظرفشویی زیرووات خوبه؟

شرکت “زیرووات” در سال ۱۹۴۹ میلادی در شهر میلان ایتالیا تاسیس گردید ؛ آغاز اولین تولید و توزیع ماشینهای لباسشویی در این شرکت به سال ۱۹۵۷ میلادی برمی گردد.

این شرکت از زیرمجموعه های گروه لوازم خانگی کندی (Candy Group) میباشد و دفتر تحقیق و توسعه (یا همان R&D) آن در حال حاضر در ایتالیا مستقر است.

CANDY و ZEROWATT که از برندهای معتبر ایتالیایی هستند، در قالب سرمایه‌گذاری مشترک با پاکشوما تولید دو محصول لباسشویی و ظرفشویی را در دستور کار خود قرار داده‌اند. محصولاتی که با برند ایتالیا و درج ساخت داخل از‌ سال ٩۶ روانه بازار شد.

اگر این روزها سری به بازار لوازم خانگی داخل کشور زده باشید، مسلماً نام این برند را از فروشنده ها شنیده اید. معمولاً یکی از دغدغه های مهم خریداران لوازم خانگی نام برند و همینطور اطلاع از کیفیت و کارایی آن است.

نمایندگی زیرووات نام برند های لوازم خانگی مارک کندی ساخت کجاست مارک زیرووات خوبه لوازم خانگی کندی لوازم خانگی زیرووات کیفیت یخچال زیرووات شرکت پاکشوما زیرووات ساخت کجاست راهنمای خرید لوازم خانگی اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی زیرووات ساخت کدام کشور است؟

محصولات زیرووات اعم از انواع ماشین لباسشویی های زیرووات، ماشین ظرفشویی های زیرووات، جاروبرقی های زیرووات و همینطور یخچال های زیرووات ، اگر چه برندی ایتالیایی بوده و به نام این شرکت است، اما در داخل کشور تولید کشور ایران حساب میشوند( در اصل مونتاژ قطعات در شرکت پاکشوما انجام میشود)، طراحی توسط کشور ایتالیا بوده و قطعات آن ترک بوده و از کشور ترکیه می آیند(که البته تقریباً در هیچ مغازه یا فروشگاهی به شما این نکته گفته نمیشود و همه فقط آن را ایتالیایی عنوان خواهند نمود).

ماشین لباسشویی زیرووات ساخت کجاست؟

برخی از ماشین لباسشویی های برند زیرووات قطعاتی ترک دارند، و بعضی از آنها قطعاتی چینی(برند Midea و یا مشابه آن). مدل به مدل فرق میکند و بستگی به زمان تولید این محصولات نیز دارند. تقریباً بعید است که بتوان گفت که این لباسشویی کجایی است(در هر زمانی قطعات آن ممکن است متفاوت باشد)، اما در مجموع از آنجایی که کار مونتاژ لباسشویی های زیرووات در کارخانه پاکشوما واقع در قم صورت میگیرد، میتوانیم به آن کالای داخلی و ایرانی بگوئیم(هرچند که خیلی وقت ها از آن به عنوان جنس ایتالیایی یاد میشود که صحیح نیست.

 

یخچال فریزر زیرووات ساخت کجاست؟

مشابه لباسشویی های این برند، گفته میشد که یخچال فریزرهای این برند نیز در کارخانه پاکشوما مونتاژ میشود اما بنا به اطلاعات موجود، مجوزی از طرف شرکت اصلی زیرووات ایتالیا به شرکت پاکشوما(یا شرکت زیروپارس که عرضه کننده محصولات زیرووات در ایران است) به منظور تولید یخچال و یخچال فریزر تحت نام این برند داده نشده است. و مثل یخچال فریزر کرال، این یخچال فریزر ها نیز در اصل ساخت شرکت دیپوینت که از برندهای نام آشنای تولید وسایل سرمایشی از جمله انواع یخچال فریزر در داخل کشور است میباشند، و از کیفیت خوبی برخوردارند( البته قیمتی به مراتب بالاتر از یخچال های عرضه شده توسط خود برند دیپوینت دارند)

 

کیفیت لوازم خانگی زیرووات چطور است؟

در نهایت با همه صحبت هایی که کردیم احتمالاً میخواهید بدانید که آیا اصلاً مارک زیرووات خوبه؟ یا اینکه آیا ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی زیرووات خوبه؟ یا حتی جاروبرقی های این برند. برای پاسخ به این سوال باید بگوئیم که همانطور که قبلتر نیز اشاره کردیم، محصولات تولیدی پاکشوما در مجموع از کیفیت مناسبی برخوردار هستند، و محصولات زیرووات نیز امتحان خود را پس داده و کیفیت محصولات آن مخصوصاً در ماشین لباسشویی ها و ماشین ظرفشویی های آن(که حتی از برندهای الجی و سامسونگ نیز بهتر است) خوب ارزیابی شده و میتوانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

فقط در نظر داشته باشید که برند زیرووات، از شهر بانه نیز به کشور وارد میشود که این مدل از محصولات بدون گارانتی اصلی شرکت نماینده آن در ایران(یعنی پاک سرویس) میباشد، اما خب قیمت آن نیز پایین تر است.

نظرات ، انتقادات و پیشنهادات خود را در مورد محصولات زیرووات بیان نمایید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. عباس می گوید

    خودت فهمیدی چی گفتی!
    برندش ایتالیاییه و دفترش توی ایتالیا
    قطعاتش ترکه و از ترکیه وارد میشه
    مجوز تولیدش رو توی کشور پاکشوما گرفته
    و توسط دیپوینت تولید میشه
    لوازم خانگی زیرووات در کشور از بانه وارد میشن و گارانتی ندارن!

    یعنی توی ایران مونتاژ میشه میبرن بیرون و از مرز بانه دوباره وارد میکنه!!!

    هرجا این حرفارو بزنی ازت تست الکل میگیرن…

    1. دادوت می گوید

      گیج شدم از توذیح دادن تون….