ساعت پخش زنده فوتبال پرسپولیس – استقلال

0

شاید بتوان دربی نیمه‌نهایی جام حذفی را مهم‌ترین تقابل دو تیم طی دهه اخیر نامید؛ جایی که فرهاد مجیدی برای دست‌یابی به اولین جام در دوره مربیگری خود در استقلال چشم به عبور از رقیب دیرینه دوخته و از سوی دیگر نیز یحیی گل‌محمدی به خوبی از عواقب احتمالی حذف از این مرحله با شکست مقابل استقلال آگاه است. نبردی کلاسیک که هواداران هر دو تیم را بر آن داشته که از هم‌اکنون تمام کری‌ها و ترول‌های خود را آماده کنند تا بعد از ثبت نتیجه علیه یکدیگر به کار گیرند.

برخلاف اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها ساعت دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال در نیمه نهایی جام حذفی تغییر نکرده و این مسابقه طبق اعلام برنامه قبلی در روز چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ راس ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

علی کریمی، روزبه چشمی، سیاوش یزدانی و محمد دانشگر ۴ بازیکنی هستند که قبل از دربی با مشکل مصدومیت روبرو شدند و نتوانستند در بازی با شاهین به میدان بروند.

با این حال با اعلام مجید نامجو مطلق، علی کریمی به بازی با پرسپولیس می رسد اما سه بازیکن دیگر در این بازی غایب خواهند بود.

نکته مهم اینکه نامجو مطلق در بخشی از گفت و گوی خود مدعی شد سیاوش یزدانی تلاش زیادی کرد برابر پرسپولیس بازی کند اما نتوانست برای این بازی به آمادگی لازم برسد.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس درباره دربی حذفی و شرایط سرخپوشان در این دیدار صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، یحیی گل محمدی در نشست خبری آنلاین قبل از بازی پرسولیس و استقلال گفت:

فوتبال کمک خوبی به مردم کرده است که بخشی از مشکلات را فراموش کنند.خوشحالم که جزوی این فوتبال هستم و به فراموش شدن مشکلات بیماری و اقتصادی می کنم.

سرمربی پرسپولیس شرایط برد در دربی را برشمرد و افزود:

دربی همیشه حساس بوده است. تیمی که بتواند از موقعیت هایش خوب استفاده کند و تمرکزش روی بحث فنی باشد، پیروز می شود. تیم ما آمادگی لازم را دارد و در شرایط خیلی خوبی هستیم.

گل محمدی درباره تیم استقلال تاکید کرد:

استقلال تیم خوبی است و خط حمله قدرتمندی دارد. باید در کار دفاعی دقت کنیم تا لطمه نخوریم.

گل محمدی سپس با اشاره به حواشی انتخاب داور دربی، ادامه داد:

امیدوارم بازی جوانمردانه ای باشد. اتفاقاتی که رخ داد اتفاقات خوبی نبود. هر سه داور که نامشان برای دربی مطرح شد، داوران خوبی هستند و به آنها ایمان و اعتقاد داشتم. ولی با اتفاقی که افتاد شان و شخصیت و اعتبار داوری را با دستان خودمان زیر سوال بردیم.

سرمربی پرسپولیس یادآور شد:

همه می دانیم شرایط داوران از نظر مالی و جایگاه سخت است. با این کارها بیشتر به جایگاهشان لطمه می زنیم. این اتفاقات جای تاسف داشت و نباید قبل از دربی رخ می داد. اینکه کمیته داوران از انتخاب داور دربی اطلاع نداشته باشد آدم را نگران می کند و باید بیشتر به این مسائل پرداخته شود. برای پیام حیدری آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم او ستاره میدان باشد.

یحیی گل محمدی راجع به عدم حضور تماشاگران برای این بازی افزود:

واقعا حیف است که هوادارانمان را نداریم. بازی های خوبی داشتیم و بردهای زیادی کسب کردیم. دوست داشتیم هواداران باشند مخصوصا این بازی که دربی است و هواداران نباشند جذابیت چندانی هم ندارد. به هر حال برایشان در این روزها آرزوی سلامتی دارم.

گل محمدی درباره مخالفت با برگزاری دربی در این زمان تصریح کرد:

متاسفانه برنامه ریزی فدراسیون و سازمان لیگ طوری بود که هیچ توجهی به تیم هایی که در لیگ قهرمانان بازی می کنند نشده است.

گل محمدی یادآور شد:

سه ماه است که فقط تمرین می کنیم. سه ماه قبل از آن هم تعطیل بود. قبل از این دوره هم هفت ماه بازی داشتیم و همین زمان ها باعث شد تا لیگ فرسایشی شود. متاسفانه زمان با انجام بازی حذفی از تیم ها گرفته می شود.

گل محمدی تاکید کرد:

بحث من لیگ قهرمانان آسیا بود. برداشت کادر فنی پرسپولیس اینگونه بود که اگر فرصت بیشتری برای آماده سازی در لیگ قهرمانان پیدا می کردیم بهتر بود. برنامه ریزی فعلی، کار را برای تیم های ایرانی واقعا سخت کرده است. این مشکلات تیم ها را اذیت می کند اما تمام دغدغه من مربوط به لیگ قهرمانان آسیا بود.

یحیی در خصوص اینکه آیا فکر می کند دربی در زمان قانونی به اتمام برسد یا به وقت های اضافه و پنالتی کشیده شود، گفت:

نمی دانم چه پیش می آید.

گل محمدی درباره کار سخت خط دفاعی این تیم مقابل شیخ دیاباته از استقلال گفت:

فکر می کنم از لحاظ فردی مدافعان خیلی خوبی داریم. بهترین های خط دفاعی در پرسپولیس هستند وگرنه قهرمان نمی شدند. امیدوارم فردا روز خوبشان باشد. استقلال هم فقط دیاباته را ندارد بلکه قائدی و مطهری هم هستند که بازیکنان خطرناکی هستند.

سرمربی پرسپولیس در پایان گفت:

برای بازی فردا مصدوم نداریم. خوشبختانه شرایط بازیکنان خیلی خوب است و از لحاظ تیمی بهترین ایران هستیم. قهرمان هستیم و مدافع تصاحب جام در همین بازی ها که برای رسیدن به آن تلاش می کنیم.

 

نیمه نهایی جام حذفی

پرسپولیس – استقلال

چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۹ زنده از شبکه سه

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ