بهترین تورهای نوروزی در سفریتو

0

یکی از مهم ترین اعیاد در ایران، عید نوروز است که به مدت سیزده روز ادامه دارد. در این ایام بسیاری از خانواده ها برنامه سفر را برای خود و خانواده شان در نظر می گیرند، بنابراین اولین قدم انتخاب تور مسافرتی است. شما می توانید بهترین تورهای نوروزی را از سایت سفریتو بخواهید تا سفری خاطره انگیز و پر هیجان را برایتان فراهم کند. در نوروز، علاوه بر تعطیلی مدارس، آب و هوای خوب و مطبوع اکثر کشورها در این ایام، دلیل خوبی برای مسافرت های خارجی می باشد در ایام نوروز به علت اجرای جشن های نوروزی در برخی کشورها شما یک سفر بسیار متفاوتی خواهید داشت زیرا با فرهنگ و آداب و رسوم این مناطق از نزدیک آشنا می شوید.

قیمت تور ارمنستان

یکی از بهترین تورها در ایام نوروز، تور نوروزی ارمنستان است به علت نزدیک بودن ارمنستان به کشور ایران، گردشگران ایرانی در طول سال و به ویژه در ایام نوروز به این کشور زیبا و جذاب سفر می کنند. جالب است بدانید جشن نوروز در کشور ارمنستان بسیار شبیه به ایران است و اگر در این ایام به ارمنستان سفر کنید علاوه بر دیدن جاذبه های گردشگری این کشور می توانید از مراسمات و جشن های عید نوروز هم لذت ببرید. دریاچه سوان یکی از جاذبه های طبیعی ارمنستان می باشد که در نوروز بسیار دیدنی است. اگر آماده سفر هستید و می خواهید یک سفر متفاوت را تجربه کنید، می توانید به سایت سفریتو مراجعه کنید و با بهترین تورهای نوروزی آشنا شوید.

تور ارزان گرجستان

یکی از کشورهای بسیار زیبا و نزدیک به ایران، کشور گرجستان می باشد. این کشور پذیرای گردشگران ایرانی و اروپایی بوده و جاذبه های گردشگری و مکان های تفریحی بسیاری دارد.جشن نوروز در گرجستان به شیوه خاصی انجام می گیرد. دختران نوجوان و جوان با پوشیدن لباس های زیبا و رنگی در مکان های عمومی شهر، بسیار زیبا می رقصند و لحظات شادی را در ذهن گردشگران ثبت می کنند. بهترین شهرهای گرجستان برای سفر در ایام نوروز، شهر تفلیس و شهر باتوفی است زیرا امکانات بسیار زیادی در این شهرها برای رفاه حال مسافران و گردشگران فراهم می باشد. اگر در ایام نوروز به شهر تفلیس سفر می کنید علاوه بر شرکت در مراسم نوروزی، حتما از دیدن مکان های دیدنی این شهر، باغ وحش تفلیس و مراکز خرید آن دیدن کنید همچنین غذاهای خوشمزه و محلی ارمنستان هم در ایام نوروز خالی از لطف نمی باشد.

تور نوروز دبی

کشور دبی مرکز تجاری غرب آسیا است به همین دلیل بسیار کشور ثروتمندی می باشد و از جاذبه های گردشگری و تفریحی فراوانی برخوردار است. ایام نوروز زمان مناسبی برای سفر به این کشور آسیایی و زیبا خواهد بود. اگر برای انتخاب بهترین تورهای نوروزی به سایت سفریتو مراجعه کنید مطمئن باشید یکی از بهترین تورهای نوروزی که به شما معرفی می شود، تور نوروزی دبی است. در نوروز جشن های متفاوت و زیبایی را در این کشور تجربه می کنید. همچنین فستیوال های بسیاری برای خرید در دبی و در این ایام برگزار می شوند که برای بسیاری از گردشگران جذاب خواهد بود. به علت شلوغ شدن مراکز خرید دبی در ایام نوروز تنوع اجناس بیشتر از هر زمان دیگری به چشم می خورد و می توانید خرید بسیار بهتری داشته باشید.

تور زمینی باکو

باکو به علت فاصله کمی که با ایران دارد می تواند یک مقصد گردشگری خارجی و مناسب برای سفر در ایام نوروز باشد. برای سفر به باکو بهتر است به جای سفرهای انفرادی از تورهای نوروزی استفاده کنید. در این میان یکی از بهترین تورهای نوروزی، تور نوروز باکو می باشد که از خدمات فراوانی برخوردار است. جالب است بدانید ساکنین باکو مانند ایران، سفره هفت سین پهن می کنند و جشن ها و مراسمات مفصلی را در این ایام برگزار می کنند. در باکو عید نوروز از بزرگترین اعیاد این کشور به حساب می آید. باکو به علت داشتن سواحل بسیار زیبا و دلنشین، گردشگران بسیاری را به خصوص در ایام نوروز به خود جذب می کند. خوب است بدانید باکو ساختاری شبیه به کشورهای اروپایی دارد و شما علاوه بر گردشگران ایرانی شاهد گردشگران اروپایی نیز خواهید بود.

خدمات بهترین تورهای نوروزی

تورهای نوروزی گرجستان، باکو، دبی و ارمنستان از بهترین تورهای نوروزی می باشند که سایت سفریتو آن ها را به شما معرفی می کند و شما می توانید از طریق این سایت با خدمات این تورها آشنا شده و بهترین ها را انتخاب کنید. از جمله خدمات تورهای نوروزی صدور بیمه مسافرتی است که هزینه تمام حوادث سفر را به عهده می گیرد. همچنین استفاده از تور لیدر مسلط به زبان انگلیسی یکی دیگر از خدمات تورهای نوروزی می باشد. وجود ترانسفرهای فرودگاهی نیز از خدمات ویژه این تورها است و از طرفی دیگر رزرو محل اقامت با مناسب ترین قیمت و کیفیت بالا را می توان از دیگر خدمات تور نوروز سفریتو دانست.

قیمت بهترین تورهای نوروزی

قیمت بهترین تورهای نوروزی به عوامل زیادی بستگی دارد و این قیمت با توجه به نوع خدمات ارائه شده از سوی مجریان تور و موارد انتخابی از سوی مسافران متغیر می باشد. یکی از مهمترین و اصلی ترین موارد تاثیرگذار در تورهای نوروزی، هتل و محل اقامت می باشد. زیرا در بسیاری از مواقع بیشتر از نیمی از هزینه سفر صرف هزینه هتل و اقامتگاه می شود. همچنین رزرو بلیط پرواز در قیمت تورهای نوروزی مسئله مهمی است و می تواند بخش عمده دیگری از هزینه های سفر را به خود اختصاص بدهد. استفاده از رستوران ها در زمان اقامت شما هم نکته مهمی می باشد که باید به آن توجه کنید. علاوه بر این موارد جا به جایی و تماشای مکان های تفریحی نیز می تواند بخش دیگری از هزینه های سفر را تشکیل دهد. در بسیاری از تورهای نوروزی سایت سفریتو، خدمات ارائه شده به گردشگران به صورت چارتری بوده و با کیفیت بالا اما قیمت مناسب ارائه می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ