اصرار مهران مدیری به ازدواج آرون افشار

0

مهران مدیری شب گذشته در دورهمی، میزبان آرون افشار خواننده جوان کشورمان بود.

در بخش ابتدایی افشار درباره شروع فعالیت خود گفت: پدرم نوازنده و خواننده است. به شدت سخت گیر و استاد من است و هنوز از من ایراد می‌گیرد و هیچ وقت خوبی هایش را فراموش نمی‌کنم.

همسر آرون افشار مهمان دورهمی امشب زمان پخش دورهمی دورهمی مهران مدیری اینستاگرام دورهمی اینستاگرام آرون افشار آهنگ جدید آرون افشار آرون افشار کیست

آلبوم جدید افشار منتشرمی شود

وی ادامه داد: خدا را شکر می‌کنم که به آرزوی خودم رسیدم؛ البته خیلی بیشتر از این آرزو دارم. اولین کنسرتم را حدود یک ماه پیش برگزار کردم و آلبوم جدیدم در حال آماده سازی است و به زودی منتشر خواهد شد.

جانم باش مورد استقبال قرار گرفت

مدیدی درباره استقبال از ترانه جانم باش و موفقیت این خواننده سوال کرد. او پاسخ داد: ترانه جانم باش بسیار مورد استقبال قرار گرفت. باید بگویم که صدای خوب داشتن برای موفقیت کافی نیست. من با عزیزی آشنا شدم که تمام احساس و تجربه اش را پشت کار من گذاشت؛ برادر عزیزم معین راهبر آهنگساز تمام کار‌های من است و بعد از پدرم خیلی به من کمک کرد.

مدیری از کتاب خواندن او سوال کرد و افشار پاسخ داد: کتاب خیلی کم می‌خوانم؛ یک جمله خیلی قشنگ از شما شنیدم و خیلی از آن استفاده کردم. به نظرم جمله طلایی بود و آن اینکه توضیح دادن درباره هر چیزی نشانه ضعف است. البته مدیری با خنده گفت: منظور من این نبود.

آگاهی با کتاب خواندن به دست می‌آید

مدیری عنوان کرد: زمانی که کتاب نمی‌خوانیم، موسیقی خوب گوش نمی‌کنیم، درباره سیاست کتاب نمی‌خوانیم پس آگاهی از کجا می‌آید؟! شاید یک بخشی از آن حاصل روابط اجتماعی و خانواده باشد اما مگر می‌شود کتاب نخواند!

آرون افشار گفت: من کتاب‌های مربوط به کارم را می‌خوانم.

مدیری از خواننده مورد علاقه آرون افشار سوال کرد و او پاسخ داد: صدای بهنام بانی و بابک جهانبخش را دوست دارم. به نظر من شرایط موسیقی دارد روز به روز بهتر می‌شود.

در ادامه مدیری سراغ موضوع ازدواج رفت و اصرار داشت که چرا افشار هنوز ازدواج نکرده است و افشار پاسخ داد: هنوز خیلی زود است؛ به ازدواج فکر نکرده ام و تا به این سن عاشق نشدم. نکند می‌خواهید من را داماد کنید(خنده) به نظر من بهترین سن ازدواج ۳۰ تا ۳۵ سال است.

این خواننده درباره علاقه خود به فوتبالیست شدن هم گفت: اگر موسیقی را ادامه نمی‌دادم، دوست داشتم فوتبالیست شوم. مدیری به او گفت که استقلالی دو آتیشه است؛ اما آرون عنوان کرد که من طرفدار دو تیم استقلال و پرسپولیس هستم و از موفقیت هر دو تیم خوشحال می‌شوم.

وی درباره علاقه اش به بازیگری نیز گفت: بازیگری را دوست دارم، اما تجربه‌ای ندارم. در حال حاضر داستان زندگی ام را یکی از دوستانم می‌نویسد. داستان مهیجی است و البته قرار است به تازگی در کاری به عنوان بازیگر هم حضور پیدا کنم.

در ادامه مدیری از او تست باریگری گرفت. در بخش دیگر گفت‌وگو مدیری چند سوال پرسید و اصرار کرد که افشار با بله و خیر جواب بدهد، اما افشار حرف مدیری را گوش نمی‌کرد و توضیح می‌داد. مدیری پرسید:

مشهوری: بیشتر دوست دارم محبوب باشم.

محبوبی:بیشتر احساس می‌کنم محبوبم.

بعد از کنسرت خیلی مغرور شدی: به هیچ عنوان

در ضبط صدا از فیلتر استفاده می‌کنی: اصلا

از موفقیت خواننده‌های دیگر خوشحال می‌شوی:خیلی خوشحال می‌شوم

شعر و ترانه خوب پیدا می‌کنی کاور می‌کنی کسی نفهمد: من از کاور کردن بدم می‌آید،

در نهایت مدیری نسبت به جواب‌های او واکنش نشان داد و گفت: برای اینکه لال از دنیا نروی یک بله و یک خیر به من بگو (خنده)

نظر دوستان آرون افشار درباره شلخته بودن او تایید شد

در پایان مدیری صحبت‌های دوستان آرون افشار درباره ویژگی اخلاقی او را گفت. دوستانش گفته بودند که افشار شلخته و تنبل است و دیر از خواب بیدار می‌شود. تا حالا صبح زود را ندیده و ماشین به شدت کثیفی دارد. شکمو و عاشق کباب است و با دست غذا می‌خورد، خیلی هم ولخرج است.

این خواننده نسبت به صحبت‌های دوستان خود گفت: شلخته بودن را تایید نمی‌کنم خیلی معمولی هستم. بالاخره هر انسانی یک مقداری شلخته است. اما به نظر دوستان احترام می‌گذارم ولی البته آدم‌های تنبل موفق می‌شوند. (خنده). درسته با دست غذا می‌خورم اما آشغال از ماشین بیرون پرت نمی‌کنم و نمی‌خوام به محیط زیست آسیب برسد.

گزارش از الهام قبادی / باشگاه خبرنگاران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ