درگذشت حامد جلالی کاشانی به دلیل ابتلا به کرونا +عکس

0

حامد جلالی کاشانی (مستندساز جوان) صبح امروز بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در سن ۳۱ سالگی درگذشت. حامد جلالی بر اساس آنچه در توئیتر نوشته بود شب انتخابات به دلیل ابتلا به بیماری آنفولانزا به بیمارستان مراجعه کرده بود.

خواهر حامد جلالی کاشانی با تایید درگذشت این مستندساز به دلیل بیماری کرونا گفت: پنجشنبه شب پزشکان تشخیص دادند که ایشان به بیماری کرونا مبتلاست و صبح امروز نیز بر اثر این بیماری در بیمارستان درگذشت.

وی ادامه داد: بیمارستان پیکر وی را به ما تحویل نمی‌دهد و ما نیز به دلیل حفظ سلامتی دوستان و خویشاوندان و جلوگیری از گسترش بیماری مراسم و تجمعی را برگزار نمی‌کنیم. قصد داریم بعد از آرام شدن شرایط مراسمی را برگزار کنیم.

کشته شدگان کرونا کرونا در تهران کرونا در ایران کرونا چیست کرونا تا کی ادامه دارد حامد جلالی کاشانی کیست بیماری کرونا بیمارستان مسیح دانشوری اخبار کرونا ویروس اخبار تهران

حامد جلالی به عنوان مستندساز و پژوهشگر فعال بود و در جشنواره فیلم عمار نقش پررنگی داشت. او چند سال به عنوان معاون موسیقی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی فعال بود و در ساخت مستند ایکسونامی نیز به عنوان پژوهشگر حضور داشت.

حامد جلالی کاشانی بر اثر مشکل حاد ریوی ناشی از بیماری کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری تهران درگذشت.

منبع: ایلنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ