علت فوت نمایند آستانه اشرفیه در مجلس یازدهم چیست؟

0

محمدعلی رمضانی دستک” که در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی به عنوان نمایندۀ شهرستان آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر (در استان گیلان)  انتخاب شده بود در بیمارستانی در رشت، درگذشت.

به گزارش عصر ایران او بامداد شنبه دهم اسفند ۱۳۹۸ دار‌فانی را وداع گفت.

محمدعلی رمضانی دستک کیست اسامی نمایندگان مجلس یازدهم اخبار مجلس شورای اسلامی اخبار گیلان اخبار کیاشهر اخبار آستانه اشرفیه

ایلنا گزارش داد: رمضانی به دلیل بیماری آنفلوآنزا و صدمات شیمیایی ریه ناشی از دوران جنگ تحمیلی در روزهای پس از انتخابات در بیمارستان تحت درمان بوده و سرانجام صبح شنبه درگذشت.

از سوابق او ریاست بسیج دانشجویی و فرمانداری و دستیاری استانداری قابل ذکر است و در انتخابات دوم اسفند نزدیک به ۱۴ هزار رأی آورد.

وی سپس با مناسب شدن نسبی شرایط جسمانی ۳۰ بهمن در آخرین روز تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی در جوار ملکوتی حرم مطهر حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف در جمع مردم سخنرانی و همان شب دوباره با وخیم شدن حال خود به بیمارستان قائم (عج) رشت و در بخش مراقیت‌های ویژه بستری شده و علیرغم تلاش بسیار تیم پزشکی ایشان به دلیل آنفلوآنزا شدید و مشکلات ریوی دعوت حق را لبیک گفت.

محمدعلی رمضانی دستک کیست اسامی نمایندگان مجلس یازدهم اخبار مجلس شورای اسلامی اخبار گیلان اخبار کیاشهر اخبار آستانه اشرفیه

سوابق سیاسی محمد علی رمضانی دستک

وی متولد ۱۳۴۲ می‌باشد و فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه، مدیر کل تعاون استان گیلان، دستیار ویژه و مسئول دفتر استاندار از سوابق مدیریتی وی بود.

محمد علی رمضانی دستک در انتخابات اخیر ۱۳ هزار و ۹۴۸ رأی کسب کرد و به عنوان منتخب مردم آستانه اشرفیه در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شناخته شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ