واکنش عبدالرضا موسوی به شکایت اسماعیل خلیل زاده

0

اسماعیل خلیل زاده رییس هیات مدیره باشگاه استقلال از عبدالرضا موسوی عضو مستعفی این باشگاه شکایت کرد.

رییس هیات مدیره ابی ها به دلیل تهمت و افترا از موسوی به دادگاه فرهنگ ورسانه شکایت خواهد کرد تا وی پاسخگوی اظهارات خود باشد.

پست اینستاگرامی عبدالرضا موسوی: شکایت اسماعیل خلیل زاده از من؟ از شکایت استقبال خواهم کرد؛ تمام اطلاعات استقلال را افشا خواهم کرد

هیئت مدیره استقلال مسئولان استقلال سید عبدالرضا موسوی کیست پشت پرده فوتبال بیوگرافی وریا غفوری بیوگرافی فرهاد مجیدی اسماعیل خلیل زاده کیست اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

داستان مدیریتی استقلال بیشتر شبیه یک سریال چند قسمتی که مدام هم تمدید می شود. ماجرای انکار مدیر عاملی فتح الله زاده در استقلال توسط موسوی و به دنبال آن حتی شایعه استعفای فرهاد مجیدی از هدایت استقلال، حواشی زیادی را پیرامون کادر مدیریتی این باشگاه رقم زده بود.

هیئت مدیره استقلال مسئولان استقلال سید عبدالرضا موسوی کیست پشت پرده فوتبال بیوگرافی وریا غفوری بیوگرافی فرهاد مجیدی اسماعیل خلیل زاده کیست اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

عبدالرضا موسوی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال بعد از جدایی از این باشگاه با حواشی زیادی مواجه شد و مصاحبه‌های تند و تیزی از سوی مدیران باشگاه علیه این چهره خواندیم. به عنوان مثال سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال جزو کسانی بود که گفت به موقع در مورد موسوی حرف می‌زند.

از طرفی، علی فتح‌الله‌زاده و اسماعیل خلیل‌زاده هم کنایه‌هایی به موسوی زدند، اما مسلما موسوی هم در این میان بی‌تقصیر نیست. او با حواشی که داشت، لطمه سنگینی به باشگاه زد به خصوص که شب قبل از بازی با گل‌گهر استعفا کرد و قبل از آن، با پیش کشیدن موضوع تغییر سرپرست یا عدم توجه به جلسات هیئت مدیره و البته مصاحبه علیه برخی ارکان تیم از جمله مدیران و کادرفنی حواشی بزرگی را وارد اردوی آبی‌ها کرد.

با این حال، فرهاد مجیدی سرمربی و وریا غفوری کاپیتان استقلال هرگز علیه موسوی مصاحبه نکردند، چون اعتقاد دارند حداقل یک زمانی رابطه خوبی با او داشتند. غفوری چند وقتی است که علیه مدیران باشگاه استقلال استوری هم نمی‌گذارد، اما همه امیدوارند با بازگشت علی فتح‌الله‌زاده، به نوعی آرامش به استقلال برگردد هر چند فتح‌الله‌زاده هم با مصاحبه‌های خود، پتانسیل آن را دارد که استقلال را به حاشیه ببرد.

در یکی دو هفته اخیر، مدیران استقلال به خصوص موسوی و اسماعیل خلیل‌زاده به جای مرهم گذاشتن روی زخم باشگاه و هواداران، فقط با هم درگیر شدند و روی زخم‌های تیم و باشگاه، نمک پاشیدند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ