عبدالرضا موسوی: در دولت روحانی استقلال قهرمان نمی‌شود

0

عبدالرضا موسوی عضو مستعفی هیات‌مدیره استقلال درخصوص دلایل استعفایش و همچنین پشت‌پرده اختلاف بین مدیران استقلال گفت: «همه اینها بازی پشت‌پرده است. از وزیر به اینور همه بازی و سرکاری است و وضعیت تیم هم که می‌بینید افتضاح است! من فکر می‌کردم بتوانم به استقلال کمک کنم و وزیر هم قول داد تا بعد از مجمع ۴۸ساعته هیات‌مدیره را بچیند اما باز هم همه‌چیز سرکاری بود.»

هیئت مدیره استقلال سید عبدالرضا موسوی کیست اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

او تصریح کرد: «من نمی‌گویم پرسپولیس تیم ضعیفی است یا قهرمانی‌هایش را زیرسوال نمی‌برم اما چرا در پشت‌پرده استقلال را می‌زنند؟ پرسپولیس هم حریفان را ببرد اشکالی ندارد اما اینکه وزیر ورزش استقلال را می‌زند برایم اظهرمن‌الشمس است. شما به پرسپولیسی بودن وزیر شک نکنید. روز اول به او گفتم «چطورید وزیر پرسپولیسی؟!» پاسخ داد «تو هم که حرف بقیه را می‌زنی» و من گفتم این حرف مردم است و شما خلافش را ثابت کن. جالب اینکه بعد از مطلبی که چهارشنبه منتشر کردم، چندبار او پیام عذرخواهی داده و درنهایت گفت حالم بد است و باید به بیمارستان بروم!»

عضو مستعفی هیات‌مدیره استقلال درباره شائبه بحرانی‌شدن عمدی تیم‌های صدرنشین در آستانه دیدار مقابل پرسپولیس گفت: «اینها همه واضح است و شک نکنید پشت آن چیزی است و اینکه وزیر ورزش این کارها را می‌کند، بد است. اسنادی دارم که یک روز همه را منتشر می‌کنم تا مردم همه‌چیز را بفهمند، هرچند اگر مردم هم بدانند تاثیری ندارد چون همه دارند می‌نویسند که تا ۱۴۰۰ که دولت روحانی روی کار است هیچ اتفاقی برای استقلال نمی‌افتد. حاضر بودم خرج یک‌سال استقلال را بدهم اما آقایان دست از سر این باشگاه بردارند. دیگر چه می‌خواستند؟ اما انگ زدند که گفته‌ام پولم را با سودش می‌خواهم! الان می‌گویم پولم را بدهید و سودش را هم نمی‌خواهم اما کسانی که پرونده دارند و بازنشسته هستند، به دنبال مدیریت در استقلال هستند.»

موسوی در پاسخ به این سوال که چرا از روز اول واقعیت‌ها را نگفت و اکنون درحال افشاگری است گفت: «مگر می‌شود از روز اول با وزیر کل‌کل کرد؟ او باید به من اختیار می‌داد اما این اتفاق نیفتاد و مدام ما کوتاه آمدیم و درنهایت هم دوبار استعفای کتبی دادم که فکر کنم این‌بار آن را پذیرفتند.»

او با اشاره به انتخاب فتح‌الله‌زاده به‌عنوان سرپرست جدید استقلال که البته تا دیروز به‌طور رسمی اعلام نشد، تاکید کرد: «اگر فشار من نبود، سرپرستی فتح‌الله‌زاده را هم قبول نمی‌کردند و یک فشار گذاشتیم تا خلیل‌زاده کنار برود. الان همه گرفتاری استقلال زیر سر اوست. در استادیوم جلوی هواداران طوری دستم را گرفته بود که به او گفتم مگر زن و شوهر هستیم؟!»

عضو مستعفی هیات‌مدیره استقلال در پایان گفت: «هیچ امیدی به بهبود اوضاع و خود سلطانی‌فر تا زمانی که او وزیر ورزش است، نیست. صددرصد می‌گویم تا ۱۴۰۰ باز هم پرسپولیس قهرمان می‌شود و استقلالی‌ها هم به فکر بعد از ۱۴۰۰ باشند و فقط واقعیت‌های این چند سال را بدانند. واقعا خدا را خوش نمی‌آید که با اعصاب و روان ۵۰ درصد جامعه این‌طور بازی شود. بعد هم یک آدم معلوم‌الحالی مثل آن مجری تلویزیون که گفته‌اند در استقلال جوان کارمند فتح‌الله‌زاده بوده در برنامه پربیننده آنطور علیه من صحبت می‌کند. وقتی شما جنگ و دعوای رسانه‌ای را در اختیار داری معلوم است به دنبال چه هستی!»

منبع: روزنامه فرهیختگان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ