دستگیری متهمین هتک حرمت به حیثیت ۲ خواهر در اینترنت

0

 اسدالله زحمتکش اظهار داشت: اشخاصی که به‌ خاطر انتقام با ایجاد صفحه در یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به توهین و فحاشی و هتک حیثیت دو خواهر در اینترنت کرده بودند، دستگیر شدند.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان کرمانشاه افزود:فردی با مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و اذعان داشت شخص یا اشخاص ناشناسی در یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به ساخت صفحه جعلی به نام وی و خواهرش و اقدام به توهین و فحاشی و انتشار تصاویر خصوصی آن‌ها کرده‌اند.

به گفته زحمتکش، کارکنان پلیس فتا با توجه به فوریت موضوع، بدون فوت وقت پرونده را در دستور کار خود قرار دادند و پس از بررسی کارشناسی و پلیسی و تلاش شبانه‌روزی متهمان را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان پس از شناسایی با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند و در بازجویی‌های فنی و علمی و با مشاهده مدارک غیرقابل انکار، لب به اعتراف گشودند.

وی گفت: متهمان در بازجویی اعلام کردند با شاکیه و خواهرش اختلافات خانوادگی داشتیم وبه همین دلیل در فرصتی مناسب تصاویر خصوصی این دو نفر را به‌دست آورده و درون صفحه‌ای جعلی به نام آن‌ها قرار دادیم.

زحمتکش ادامه داد:متهمان این اقدام را به دلیل اختلافات خانوادگی قبلی انجام داده‌اند و به دلیل اینکهبا روش‌های مختلف سعیپاک کردن ردخود کرده بودند،هرگز احتمال دستگیر شدن از سوی پلیس فتا را تصور نکرده بودند.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان کرمانشاه بیان داشت: پرونده با جمع‌آوری دلایل و مدارک لازم و غیرقابل انکار به همراه متهمان برای اعمال قانون تکمیل و به دادسرا ارسال شد.

پایگاه خبری پلیس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ