جاذبه های گردشگری کوش آداسی که نباید از دست داد

0

کوش آداسی زیره ای است که در جنوب غربی ترکیه قرار گرفته است و نام دیگر آن جزیره پرنده ها می باشدو این جزیره به دلیل شرایط آب وهوایی که دارد دارای تابستان هایی گرم و مطلوب و زمستان هایی نسبتا معتدل است و همین امر سبب شده است تا کوش آداسی به یکی از جزیره های بسیار زیبا برای گردشگری تبدیل شود. کوش آداسی دارای ۳۰۰ روز آفتابی در این منطقه است که این خود نیز علتی دیگر برای انتخاب آن به عنوان این شهر برای توریست ها و گردشگران خارجی است. جالب است که بدانید بهترین زمان سفر به جزیره پرندگان فصل بهار می باشد زیرا زمانی است که هوا رو به گرم شدن حد اکثری رفته و پوشش گیاهی این منطقه نیز در از نو روییدن بوده و سبب می شود تا این جزیره بسیار زیبا زا بیش از پیش در مقابل دیدگان شما رویایی تر شود.

این منطقه توریست پذیر در تور کوش آداسی سفر باتو ، به دلیل داشتن سواحل شنی و صخره هایی که همه ی آنها در کنار هم سبب پیدایش این جزیره از میان دل آب شده اند دارای طرفدارن بسیاری است و انجام ورزش های آبی بیشمارش مانند غواصی و شنا و همینطور جت اسکی سواری و پاراسیلینگ نیز توانسته است به محبوبیت این جزیره توریست پذیر بی افزاید. این جزیره در ۷۰ کیلومتری شهر ازمیر ترکیه قرار دارد و یکی از راه های دسترسی به آن سفربه ازمیر و از آنجا حرکت به سمت این جزیره است زیرا کوش آداسی فرودگاهی نداشته و نزدیکترین فرودگاه به آن فرودگاه بین المللی شهر ازمیر است. ک.ش آداسی در کنار بدروم مارماریس و افس و مریم آنا یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری است که همین موضوع سبب شده است سالانه تعداد زیادی گردشگر به این منطقه سرازیر شوند. جالب است که بدانید در زمان هایی که هوا گرم تر است مانند فصل های تابستان و بهار شما می توانید با استفاده از شاتل های دریایی ک شما را از این جزیره به مقاصد مختلف می برند سفر کرده و به طور مثال به جزیره ی ساموس در یونان رفته یا دیگر مناطق گردشکری در سواحل جنوبی ترکیه. این شهر تمامی در آمد خود را از راه توریست به دست می آورد و اکثر این در آمد را صرف پیشرفت و به روز نگه داشتن زیر ساخت ها می کند. در این جزیره شما می توانید از بندر گاهی که برای کشتی های کروز و همینطور کشتی های تفریحی بسیار بزرگ استفاده می شود سوار بر این قایق های عظیم الجسه شده و سفر تفریحی خود را به کوش آداسی رویایی تر کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را تعدادی از این جاذبه های گردشگری بیشتر آشنا کنیم.

گوورجین آداسی

در نزدیکی کوش آداسی و در همان خلیج قلعه ای بسیار بزرگ و زیبا وجود دارد که زمانی به عنوان پایگاه نظامی نیروه های حاکم بر این منطقه استفاده می شده است در این بخش از کوش آدسی شما موقعیت این را دارید که ااز یک بنای تاریخی بازدید کنید و از اتفاقاتی که بر آن افتاده اگاه شوید جالب است بدانید که از این قلعه زمانی به عنوان ندامتگاه نیز استفاده می شده است و بسیاری از زندانیانی کع دارای جرائم سنگین بودند را به این محل می آوردند. جزیره گوورجین دارای یک راه ارتباطی با جزیره کوش آداسی می باشد که این راه ارتباطی در زمانی که دریا در حالت مد قرار دارد به زیر اب می رود پس یهترین زمان بازدید از این قلعه در روز می باشد.

پارک ملی پنینشولا

یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی که شما می توانید در این منطقه از آن دیدن کنید این پارک ملی بسیار زیبا است. پارک ملی پنینشولا دارای جاذبه های بسیاری بوده و پوشش گیاهی و حیوانی بسیار نادر و جذابی است. در این منطقه شما می توانید با حبوانات نادر بسیاری همچون اسب هایی که خاص منطقه آناتولی بوده و همچنین درندگانی که به زیبایی این منطقه بکر افزوده اند را از نزدیک تماشا کنید.  تور بدروم آفری خرید کنید.

غار کاراجا

در منطقه تورگوت در نزدیکی حکات شما می توانید از کنده کاری های بسیار عجیبی دیدن کنید که تاریخ آن بر می گردد به عصر برنزی و زمان های بسیار دور جایی که تاریخ بشر دارای مستندات کمی بوده و انسان ها غار نشینی را به عنوان روشی برای فرار از درندگان و همینطور بقا نسل انتخاب کرده بودند. در این غار بسیار زیبای ما قبل تاریخ اثرات زمین شناسی بسیار زیادی دیده می شود که هرکدام در نوع خود زیبا و بی نظیر هستند. در ان غار شما می توانید قندیل های زیبای از مواد معدنی را مشاهده کنید که از سقف آویزان بوده و همچنین حوضچه های و سنگ های به خصوصی که فقط در این منطقه آنها را می توانید پیدا کنید.

در مطلب فوق سعی شده است تا تعدادی از جاذبه های گردشگری کوش آداسی را برای شما بیاوریم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ