بازیگر مشهور و همسرش به کرونا مبتلا شد

1

«تام هنکس» بازیگر برنده اسکار و ۶۳ ساله آمریکایی که هم اکنون همراه با همسرش «ریتا ویلسون» برای بازی در فیلم جدیدش در استرالیا به سر می‌برد اعلام کرد پس از احساس خستگی، بدن درد و تب به همراه همسرش تست کرونا داده و جواب تست هر دوی آنها مثبت اعلام شده است.

همسر تام هنکس همسر بازیگران نحوه انتقال ویروس کرونا مبتلایان به کرونا کرونا در جهان کرونا تا کی ادامه دارد زندگی در استرالیا ریتا ویلسون کیست تام هنکس کیست اخبار کرونا ویروس اخبار استرالیا

او همچنین گفت که هر دوی آنها تحت نظارت قرار دارند و تا هر زمان که نیاز باشد در قرنطینه خواهند ماند.

«هنکس» برای بازی در فیلم جدیدی درباره الویس پریسلی به کارگردانی «باز لورمن» در استرالیا به سر می‌برد و طبق برنامه‌ریزی قرار بود فیلمبرداری این فیلم از روز دوشنبه هفته آینده آغاز شود.

تاکنون ۱۲۰ مورد ابتلا به ویروس کرونا در استرالیا گزارش شده است.

توماس جفری هَنکس متولد ۹ ژوئیهٔ ۱۹۵۶ ‏(۶۳ سال)

ریتا ویلسون Rita Wilson متولد ۲۶ اکتبر ۱۹۵۶ در لس آنجلس)

تام هنکس در ابتدا با سامانتا لوییس ازدواج نمود (۱۹۷۸ تا ۱۹۸۷) در زمانی که این دو از هم جدا شدند، ۲ فرزند به نام‌های کالین (متولد ۱۹۷۷) و الیزابت (متولد ۱۹۸۲)داشتند.

در سال ۱۹۸۸ هنکس با ریتا ویلسون ازدواج می‌کند. این دو پیش‌تر در سر صحنه فیلم‌برداری دوستان صمیمی با یکدیگر آشنا شده بودند اما کمی بعد رابطه‌ای عاشقانه میان آن‌ها شکل می‌گیرد. این زوج دو فرزند پسر نیز دارند. چستر (متولد ۱۹۹۰) و ترومن (متولد ۱۹۹۵). تام هنکس یکی از معدود بازیگرانی است که به همسر خود وفادار مانده‌است. وی همچنین در لیست محبوب‌ترین‌ترین ستاره‌های سرشناس آمریکا قرار دارد

هنکس برای اولین بار و زمانی که پسرش کالین (از ازدواج اولش) بچه‌دار شد، پدربزرگ نیز شد. نام نوه‌اش اولیویا است که در سال ۲۰۱۱ به دنیا آمد. نوه دومش نیز به نام شارلوت در سال ۲۰۱۳ به دنیا آمد.

تام هنکس همچنین طبق گفته‌های خودش مبتلا به دیابت نوع دو است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. مرتضی می گوید

    وااای خدا… فکنم دیگه رفتنی شدی تام هنکس عزیز. بالای ۶۰ سالی و دیابت هم که داری