آیا محمود صادقی به کرونا مبتلا بود؟/ تست کرونای نماینده اصلاح طلب منفی درآمد

0

محمود صادقی نماینده اصلاح طلب تهران در مجلس شورای اسلامی که پس از شیوع اولیه ویروس کرونا در کشور با انتشار توییتی در فضای مجازی مدعی شده بود که تست کرونای وی مثبت است، حالا در گفتگو با تسنیم می گوید به کرونا مبتلا نیست و تستش نیز منفی است.

صادقی در توئیت اول خودش نوشته بود: «تست کرونای من مثبت شد. این پیام را در شرایطی می دهم که چندان امیدی به ادامه ی حیات در این دنیا ندارم.»

نماینده اصلاح طلب لیست امید گاف اصلاح طلبان طرفداران محمد خاتمی بیوگرافی محمود صادقی اینستاگرام محمود صادقی اصلاح طلبان چه کسانی هستند اخبار بدون سانسور سیاسی

محمود صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، ضمن اینکه اعلام کرده تست کرونایش منفی است، اظهار داشت الآن در وضعیت بهتر جسمی از لحاظ تنفسی قرار دارم، در اوایل بیماری، تست سی تی اسکن از قفسه سینه انجام دادم و گفتند که ریه هایم درگیر شده است.

عضو فراکسیون امید مجلس ادامه داد: حدود ۱۰ روز طول کشید تا تست کرونا دادم، بعد گفتند که منفی است.

صادقی تصریح کرد: در آزمایش تست سی تی اسکن قفسه سینه که از بنده گرفتند، گفتند که کرونا ریه را درگیر کرده است و بنده نیز حال خوشی نداشتم.

وی افزود: در آن زمان در منزل قرنطینه شدم، در آن روزها تنگی نفس نداشتم، اما تب بالا و لرزش شدید و علائم دیگر کرونا را داشتم.

نماینده مردم تهران در مجلس دهم در پایان با بیان اینکه تست اخیر با یک کیت تشخیص بود که آن را منفی اعلام کردند، خاطر نشان کرد: بنده از روز قبل از انتخابات به دلیل تب بالایی که داشتم نتوانستم در مجلس حضور پیدا کنم.

منبع : خبرگزاری تسنیم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ