اسپویل چیست؟ Spoli به چه معناست؟

0

اسپویل در اینستاگرام ، تلفظ اسپویل ، اسپویل در اینستا چیست ، اسپویل در تلگرام چیست ، معنی اسپویل شدن ، اسپویل به انگلیسی ، اسپویل چیه ، خطر اسپویل به چه معناست ،   اسپویل فیلم چیست  ، اسپویل اونجرز اند گیم

شاید در این روز‌ها کلمه‌ی اسپویل (Spoil) یا عبارت خطر اسپویل شدن (Alert Spoil)  را بارها و بارها در پست‌های اینستاگرامی که مربوط به فیلم‌های معروف و بزرگ می‌باشد ،شنیده باشید و تا حدودی حدس زده‌اید که معنی این کلمه چیست .

کلمه‌ی اسپویل (Spoil) در لغت معنای مختلفی دارد اما در مباحثی مانند فیلم و بازی بیشتر یک اصطلاح است تا اینکه یک کلمه باشد. کلمه‌ی اسپویل (Spoil) در اصطلاح به معنی افشا سازی و لو دادن می‌باشد . شاید بسیار در پست‌های اینستاگرام عبارت خطر اسپویل شدن، به چشمتان خورده باشد.

در واقع این یک اخطار به شما می‌باشد، که اگر این ویدئو رو ببینید، داستان فیلم لو خواهد رفت. البته spoli کردن از کودکی همواره با ما بوده است . داستانی که از سر ذوق و هیجان پیشاپیش ماجرای فیلم را هنگامی که در حال مشاهده آن بوده‌ایم تعریف می‌کردند و لذت و هیجان دیدن فیلم را از بین می‌بردند.

معنی اسپویل شدن اصطلاحات لاکچری اصطلاحات توییتر اصطلاحات باکلاس اصطلاحات اینستاگرام اسپویل در اینستاگرام اسپویل به انگلیسی آموزش مکالمه زبان انگلیسی آموزش سریع زبان انگلیسی آموزش زبان انگلیسی آموزش اینستاگرام

در اینجا به چندین اسپویل معروف که اخیرا شکل گرفته اشاره می‌کنیم :

اسپویل گیم اف ترونز در فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت یا همان سریال game of thrones ناگهان اتفاقی رخ داد که کلیه عوامل و سازندگان این سریال را در شوک بزرگی فرو برد چرا که قسمت‌های ۱ تا ۴ این سریال خیلی زودتر از پخش آن در شبکه hbo در اینترنت منتشر شد. این اسپویل را می‌توان یکی از اسپویل‌های بزرگ دانست چرا که سریال بازی تاج و تخت نیز طرفداران بسیاری داشته و با این حرکت جنجال‌های بسیاری رخ داد. نکته جالب توجه این است که لو دادن سریال بازی تاج و تخت و هک شبکه hbo، توسط یک ایرانی بنام بهزاد مصری رخ داده بود.

اسپویل سریال شهرزاد

یکی دیگر از اسپویل‌های ایرانی مربوط به سریال شهرزاد است که در آن یکی از بازیگران نقش‌های حاشیه‌ای ( مل‌مل خدمتکار بزرگ آقا) خانم ساقی زینتی در اقدامی غیر حرفه ای در مصاحبه‌ای پیش از انتشار پایان‌بندی سریال شهرزاد، در مورد اتفاقات این سریال از جمله مرگ بزرگ آقا و ازدواج فرهاد و شهرزاد و … خبر داده بود که در زمان خود حواشی بسیاری را ایجاد کرده بود.

اسپویل سریال کیمیا توسط مهراوه شریفی نیا در اینستاگرام

در سریال کیمیا نیز که یکی از سریال‌های جذاب برای مخاطبین تلویزیون بود، مهراوه شریفی نیا پیش از انتشار قسمت‌هایی از این سریال ، با انتشار عکسش با لباس عروس در اینستاگرام در مورد پایان‌بندی این سریال نیز افشاگری‌هایی انجام داده بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ