بیوگرافی جاستین بیبر و همسرش هیلی بالدوین +عکس اینستاگرام

0

جاستین بیبر و همسرش ، زندگی شخصی جاستین بیبر ، همه چیز درباره جاستین بیبر ،هیلی بالدوین قبل از عمل ، حاملگی هیلی بالدوین ، قد و وزن هیلی بالدوین ، هیلی بالدوین اَلایا بالدوین ، عکس هایلی بالدوین ، بیوگرافی هیلی بالدوین

جاستین دِرو بیبر  Justin Drew Bieber متولد ۱ مارس ۱۹۹۴ (قد : ۱۷۵) خواننده، ترانه‌سرا، آهنگساز، نوازنده، بازیگر و سرگرمیساز کانادایی است.

او در سال ۲۰۰۷، با قرار دادن ویدئوهایی از خواندن خود در یوتوب، در بین کاربران آن وب‌گاه محبوب شد و در سال ۲۰۰۸ توسط اسکوتر براون، (کسی که بعداً مدیر برنامه‌هایش شد) به صنعت موسیقی وارد شد. او به‌طور رسمی خوانندگی را از سال ۲۰۰۹ و با انتشار آلبوم چندآهنگهٔ دنیای من شروع کرد. در سال ۲۰۱۰ اولین آلبوم استودیوییاش با نام دنیای من ۲ که ادامهٔ آلبوم چندآهنگهٔ قبلی‌اش با نام دنیای من بود، منتشر شد و در رتبهٔ ۱ جدول بیلبورد ۲۰۰ جای گرفت.

پس از انتشار آلبوم دنیای من ۲ توری جهانی را با نام تور دنیای من آغاز کرد. فیلم سه‌بعدی او نیز با نام هرگز نگو هرگز که یک مستند کنسرتی است در اوایل سال ۲۰۱۱ اکران شد و به پرفروش‌ترین فیلم مستند، موزیکال و کنسرتی تاریخ آمریکا تبدیل شد. در اواخر سال ۲۰۱۱ دومین آلبوم استودیویی وی با نام زیر دارواش به بازار آمد که همانند آلبوم اولش، شمارهٔ ۱ جدول بیلبورد ۲۰۰ شد. سومین آلبوم استودیویی وی با نام باور در پایان بهار ۲۰۱۲ پخش شد. چهارمین آلبوم استودیویی وی با نام هدف در نوامبر ۲۰۱۵ منتشر شد. این آلبوم موفقیت تجاری داشت و سه تک‌آهنگ از آن در صدر فهرست ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد قرار گرفتند.

بیبر (به گفتهٔ خودش) تحت تأثیر هنرمندان سیاه‌پوست همانند مایکل جکسون است. او در سال ۲۰۱۱ از طرف مجلهٔ تایم به عنوان یکی از ۱۰۰ فرد تأثیرگذار سال انتخاب شد. همچنین در سال ۲۰۱۱ به عنوان دومین فرد ثروتمند زیر ۳۰ سال ۱۲ ماه گذشته نیز معرفی شد. در سال ۲۰۱۲ مجلهٔ فوربس اعلام کرد که درآمد بیبر در دو سال گذشته ۱۰۸ میلیون دلار بوده‌است و تا مه ۲۰۱۲ بیش از ۱۵ میلیون نسخه از آلبوم‌هایش در جهان به فروش رسیده‌است. همچنین توسط همین مجله در رتبهٔ سوم فهرست صد شخصیت مشهور قدرتمند سال ۲۰۱۲ قرار گرفت. وی در سال ۲۰۱۸ با هایلی بالدوین ازدواج کرد.

هیلی بالدوین کیست همسر هیلی بالدوین همسر سلنا گومز همسر جاستین بیبر جاستین بیبر کیست اینستاگرام جاستین بیبر اسامی شاخ های اینستاگرام Justin Bieber Hailey Bieber

مراحل اولیهٔ زندگی و پیش از سرشناسی

جاستین بیبر در تاریخ ۱ مارس ۱۹۹۴ (‎۱۰ اسفند ۱۳۷۲) در لندن، انتاریو به دنیا آمد و در شهر استرت‌فورد، انتاریو  بزرگ شد. پدر بزرگ پدری او اهل آلمان بود که مدت‌ها قبل به کانادا مهاجرت کرد. مادر جاستین، پتی مالت،  نیز فرانسه-کانادایی‌تبار است. مادرش وقتی که ۱۸ ساله بود جاستین را باردار شد. وقتی جاستین ۲ ساله بود پدرش، جرمی بیبر،  برای ازدواج با زن دیگری پتی را طلاق داد و مادرش او را به تنهایی و با درآمد کمی که از کارش بدست می‌آورد بزرگ کرد. در حالی که جاستین بزرگ می‌شد مادرش نحوهٔ نواختن پیانو، درام، گیتار و ترومپت را به او آموخت. اوایل سال ۲۰۰۷ زمانی که او ۱۲ ساله بود در مسابقه‌ای محلی که در شهر استرت‌فورد برگزار می‌شد شرکت کرد و آهنگی از نی-یو به نام «So Sick» را خواند و به رتبه دوم رسید. سپس مادرش فیلم‌هایی از این مسابقه را در یوتوب گذاشت تا دوستان و آشنایان آن را ببینند. پتی که متوجه علاقه مردم به فیلم‌های پسرش شد شروع به گذاشتن فیلم‌های جدیدی از او در یوتوب کرد. او به این کارش ادامه داد تا این که بازدید از ویدیوهای پسرش به ۱۰ میلیون رسید.

زندگی شخصی جاستین بیبر

بیبر در ایالات متحده ساکن است، و گزارش شده است که وی براساس “توانایی و موفقیت فوق العاده ای” در زمینه یک ویزای O-1 برای وضعیت اقامت موقت دارد. بیبر اعلام کرده است که او علاقه‌مند به دریافت شهروندی ایالات متحده نیست.او از کانادا به عنوان “بهترین کشور در جهان” با اشاره به سیستم بهداشتی تحت تأمین دولتش به عنوان یک مثال، ستایش کرده است. در سپتامبر ۲۰۱۸ TMZ گزارش داد که بیبر فرایند تبدیل شدن به یک شهروند آمریکایی را پس از ازدواج با هیلی بالدوین آغاز کرده است.

هیلی بالدوین کیست همسر هیلی بالدوین همسر سلنا گومز همسر جاستین بیبر جاستین بیبر کیست اینستاگرام جاستین بیبر اسامی شاخ های اینستاگرام Justin Bieber Hailey Bieber

روابط عاشقانه و ازدواج جاستین بیبر

در دسامبر ۲۰۱۰، بیبر با سلنا گومز وارد رابطه شد.پس از جدا شدن در ماه نوامبر ۲۰۱۲، چند هفته بعد، دوباره در ژانویه ۲۰۱۳، آشتی کردند. آنها بعداً چند ماه در ۲۰۱۳، ۲۰۱۴، و ۲۰۱۵ دوباره آشتی کردند.در اواخر سال ۲۰۱۷، گزارش شد که آنها دوباره با هم هستند.با این حال، آنها در مارس ۲۰۱۸ دوباره از هم جدا شدند.

بیبر در ۷ جولای ۲۰۱۸ با هیلی بالدوین نامزد کرد.آنها به طور خلاصه از دسامبر ۲۰۱۵ تا ژانویه۲۰۱۶ قبل از جدا شدن با یکدیگر قرار میگذاشتند، و سپس در ماه مه ۲۰۱۸ با یکدیگر آشتی کردند.گزارش شده که بیبر و بالدوین مجوز ازدواج را در سپتامبر ۲۰۱۸ دریافت کردند، که در آن زمان یک مراسم ازدواج مدنی با یک مراسم مذهبی به زودی برگزار می شود.در ۱۴سپتامبر، بالدوین در توییتر اعلام کرد که او و بیبر هنوز ازدواج نکرده اند، اما پس از آن این توییت را حذف کرد.در ۲۳ نوامبر سال ۲۰۱۸، بیبر اعلام کرد که با بالدوین ازدواج کرده است.

هِیلی رود بیبر Hailey Rhode Bieber متولد ۲۲ نوامبر ۱۹۹۶ (قد : ۱۷۱ ) یک مدل آمریکایی و شخصیت تلویزیونی است. پدرش استفن بالدوین از بازیگران شناخته شده هالیوود است. از سال ۲۰۱۴ فعالیت خود را به عنوان مدل شروع کرد و در سپتامبر سال ۲۰۱۸ با جاستین بیبر خواننده مشهور کانادایی ازدواج کرد و در یک توییت رسمی نام خانوادگی اش را به بیبر تغییر داد.

هیلی بالدوین کیست همسر هیلی بالدوین همسر سلنا گومز همسر جاستین بیبر جاستین بیبر کیست اینستاگرام جاستین بیبر اسامی شاخ های اینستاگرام Justin Bieber Hailey Bieber

عکس قدیمی هیلی بالدوین قبل از عمل زیبایی

بالدوین در توسان، آریزونا از بازیگر استفان بالدوین، جوانترین برادران بالدوین و طراح گرافیک کنیا دوداتو بالدوین متولد شد. مادرش برزیل تبار ایتالیایی و پرتغالی است و پدرش نژاد انگلیسی، ایرلندی، اسکاتلندی، فرانسوی و آلمانی دارد. پدربزرگ مادری بالدوین موزیسینی برزیلی به نام اومیر دوداتو است.

زندگی خصوصی هیلی بالدوین

اولین آرزوی شغلی بالدوین تبدیل شدن به یک رقصنده باله حرفه‌ای کلاسیک بود، اما آموزش او به علت آسیب پایش در هنگام تمرین، به پایان رسید.

در ۲۳ نوامبر ۲۰۱۸ بالدوین تأیید کرد که با خواننده کانادایی جاستین بیبر ازدواج کرده‌است.این زن و شوهر از ۷ ژوئیه ۲۰۱۸ نامزد بودند  آنها به‌طور پراکنده از دسامبر ۲۰۱۵ تا ژانویه ۲۰۱۶ با هم در ارتباط بودند. پس از ازدواج، بالدوین نام خانوادگی خود را در شبکه‌های اجتماعی به بیبر تغییر داد. پس از ان، درخواست مجوز استفاده از نام تجاری “Hailey Bieber” برای اهداف تجاری خود را داد.

وی به همراه همسرش در واترلو، اونتاریوی کانادا زندگی میکند. هیلی و جاستین بار دیگر مراسمی در کارولینای شمالی به تاریخ ۳۰سپتامبر ۲۰۱۹ برگزار کردند.

هیلی بالدوین کیست همسر هیلی بالدوین همسر سلنا گومز همسر جاستین بیبر جاستین بیبر کیست اینستاگرام جاستین بیبر اسامی شاخ های اینستاگرام Justin Bieber Hailey Bieber

عکس بدون آرایش هیلی بالدوین

بالدوین یک مسیحی پیرو پروتستان است و در مراسم کلیسای هیلزونگ شرکت می‌کند، همان کلیسایی که بیبر نیز در آن حضور می‌یابد.بالدوین اغلب نقل قول‌ها را از کتاب مقدس در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارد:

من در کلیسا بزرگ شدم و در آن، زندگی بمن ارزانی شد؛ و فکر می‌کنم که برای همه افراد، معنویت و برقراری ارتباط با خدا بسیار مهم است. اگر چه شاید همه به خدایی که من به ان اعتقاد دارم معتقد نباشند، اما این چیزی است که من برای به اشتراک گذاشتنش با مردم، ترسی ندارم. زیرا می‌دانم این اعتقاد، چگونه الهام بخش من خواهد بود – و چگونه تأثیرات مثبتی در زندگی من می‌گذارد … من فکر می‌کنم که خدا، مهربانی خود را، در زندگی من قرار می‌دهد تا با یاد حضورش، آرامش بیابم؛ و برای کمک به مردم و نجات آنها، نگرانی نداشته باشم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ