ماجرای کتک کاری پوتین و همسرش لیودمیلا و فرزند نامشروع! + عکس

0
در وب سایت رسمی ریاست جمهوری فدراسیون روسیه در بخش “بیوگرافی رئیس جمهور روسیه ” تغییرات وارد و اطلاعات مربوط به خانم لیودمیلا (Lyudmila Putina) ، همسر ولادیمیر پوتین حذف شد .
همسر رئیس جمهور روسیه لیودمیلا پوتین لیودمیلا زن پوتین رئیس جمهور روسیه Lyudmila Putina
” دیمیتری پسکوف”، دبیر مطبوعاتی ریاست جمهوری در پاسخ به سوال آژاتس “ایتار تاس” در مورد این تغییرات در بیوگرافی به عنوان تاییدیه طلاق رسمی گفت: “این بدان معنی است که طلاق رسمی بود”.
در حال حاضر در وب سایت کاخ کرملین در بخش بیوگرافی ولادیمیر پوتین فقط اسم های دختران ماریا و کاترینا ذکر می شوند و نام همسرش سابق وی دیده نمی شود.
همسر رئیس جمهور روسیه لیودمیلا پوتین لیودمیلا زن پوتین رئیس جمهور روسیه Lyudmila Putina
“ولادیمیر” ۶۱ ساله و “لیودمیلا پوتین” ۵۶ ساله قصد خود را به از هم جدایی روز ۶ ژوئن ۲۰۱۳ اعلام کردند. آنها تقریبا ۳۰ سال پیش ازدواج کرده بودند.
آنها با هم تقریبا ۳۰ سال ازدواج کرده بودند. خود پوتین توضیح داد “این یک تصمیم مشترک ماست. ازدواج ما به پایان رسیده است”.
پیش از این برخی منابع خارجی ، از اختلاف شدید این دو خبر داده بودند و حتی برخی اسناد منتشره حکایت از آن داشت که پوتین، بارها همسرش را کتک می زده است!
اشمیت-انبوم  روزنامه نگار مستقل و کارشناس دستگاههای اطلاعاتی آلمان اظهار داشت لودمیلا، همسر پوتین در دهه هشتاد بارها در خصوص زندگی خانوادگی خود با لنخن، جاسوس آلمان غربی که در دستگاه اطلاعاتی آلمان شرقی رخنه کرده بود، سخن گفته است.
بر اساس اظهارات ثبت شده در مدارک محرمانه دستگاه اطلاعاتی آلمان، ولادیمیر پوتین، که بین سالهای ۱۹۸۵ تا ۹۰ ریاست کانون دوستی آلمان-روسیه را به عهده داشت، بارها لودمیلا را کتک زده و به وی خیانت کرده است.
به گزارش انتخاب ؛ اخبار تایید نشده دیگری نیز حاکی از آن است که ولادیمیر پوتین فرزندی در بخش شرقی آلمان دارد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ