پائولو دیبالا و نامزدش به کرونا مبتلا شدند +عکس

0

پائولو دیبالا، مهاجم یوونتوس، دقایقی قبل اعلام کرد که پاسخ تست کرونای او به همراه نامزدش مثبت اعلام شده و این بازیکن نیز به این ویروس دچار شده است.

به گزارش فوتبالی، شیوع ویروس کرونا در هفته های اخیر رقابت های سری آ را به تعطیلی کشانده است. پیش از این اعلام شده بود که دنیله روگانی و نامزدش و همچنین بلیس ماتوییدی، از بازیکنان یوونتوس، به این ویروس مبتلا شده اند و همین امر سبب شده بود که سایر بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم در قرنطینه خانگی قرار گرفت و تست کرونا از آنها نیز گرفته شود. مهاجم تیم ملی آرژانتین دقایقی قبل با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: ” با سلام به همه، می خواهم به شما اطلاع دهم که ما پاسخ تست های کرونای خود را دریافت کردیم و بر این اساس من و اوریانا، هر دو، به این بیماری دچار شده ایم. با این حال خوشبختانه در شرایط خوبی هستیم و مشکلی نداریم. از پیام های شما تشکر می کنم. ”

همسر فوتبالیستها همسر پائولو دیبالا مدل موی دیبالا چیست مبتلایان به کرونا کرونا در جهان دوست دختر فوتبالیست ها بیوگرافی پائولو دیبالا اینستاگرام پائولو دیبالا اوریانا ساباتینی کیست اخبار کرونا ویروس Oriana Sabatini همسر فوتبالیستها همسر پائولو دیبالا مدل موی دیبالا چیست مبتلایان به کرونا کرونا در جهان دوست دختر فوتبالیست ها بیوگرافی پائولو دیبالا اینستاگرام پائولو دیبالا اوریانا ساباتینی کیست اخبار کرونا ویروس Oriana Sabatini

اوریانا گابریلا ساباتینی (متولد ۱۹ آوریل ۱۹۹۶)، که در صنعت موسیقی نیز به عنوان اوریانا شناخته می‌شود، خواننده، بازیگر و مدل آرژانتینی است که به دلیل بازی در نقش آزول مدینا در سریال کریس مورنا، آلیادوس و برای اولین تک آهنگ انفرادی “به آسانی به من عشق بورز” و “بمان یا فرار کن” شناخته شده‌است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ