جزییات صدقه پزشکان بدون مرز به مردم ایران!

0

یک منبع آگاه در وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار ایسنا ضمن تکذیب هماهنگی سفر گروه اعزامی سازمان پزشکان بدون مرز با این وزارتخانه، اخبار منتشرشده درباره تجهیزات ارسالی و ارزش ارزی آن را کذب خواند.

این منبع آگاه درباره ارزش و جزئیات محموله ارسالی به ایران از سوی گروه موسوم به پزشکان بدون مرز گفت: این محموله ارزشی کمتر از ۲۰ هزار دلار داشته و اقلام اهدایی آن تنها شامل ۱۰۰۰ عدد ماسک و تعدادی گان پزشکی است.

وی افزود: این گروه یک چادر برای برپایی بیمارستان ۴۰ تخت‌خوابی هم همراه داشتند که جزو اقلام اهدایی نبوده و بصورت امانی بود. همچنین هیچ متخصصی مرتبط با ویروس کرونا نیز همراه این گروه نبوده است.

سازمان جاسوسی آمریکا سازمان پزشکان بدون مرز جاسوسان آمریکا پزشکان بدون مرز در ایران پزشکان بدون مرز چیست اخبار وزارت بهداشت اخبار بدون سانسور سیاسی

این منبع آگاه اظهار داشت: در حال حاضر تمام این اقلام به میزان کافی در کشور تولید شده و وجود دارد و بیمارستان‌های صحرایی نیروهای مسلح نیز آماده هستند در صورت نیاز، عملیاتی شوند.

وی در پایان تاکید کرد: در حال حاضر اگر کشورهای اروپایی و سازمان‌های بین المللی قصد کمک به ملت ایران را دارند، باید برای لغو تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران تلاش کنند.

منبع: ایسنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ