شاخ های اینستاگرامی پای میز محاکمه/ اعدام، حبس یا جریمه مالی برای پلنگ ها

0

مهرماه امسال خبر دستگیری فاطمه خویشوند معروف به سحر تبر یکی از افراد نام آشنای اینستاگرام منتشر شد.

سحر تبر که همه او را با چهره‌ای نامتعارف می‌شناسند به اتهام معاونت در افساد فی ارض در جلسات دادگاه حاضر می‌شود.

البته شهرت سحر تبر به دلیل فیلم‌ها و تصاویر فتوشاپی است که از خود در فضای مجازی منتشر می‌کند؛ فتوشاپ‌های نه چندان حرفه‌ای و ترسناکی که تبر از خود در فضای مجازی منتشر کرده منجر به معروفیت او شده‌اند.

علاوه بر تصاویر نامتعارف بروز رفتار‌های خارج از منطق و عرف جامعه همچون جیغ کشیدن وسط خیابان یا رفتن به داخل سطل آشغال از جمله رفتار‌هایی است که چندان مناسب نیست و از عرف خارج هستند.

البته وکیل این متهم می‌گوید موکلش دارای بیماری روانی است و سابقه خودکشی و بستری در بیمارستان دارد و به همین دلیل بروز چنین رفتار‌هایی از این دختر نمی‌تواند مشکل ساز باشد.

علت مرگ سحر تبر عکس های قبل از عمل سحر تبر شاخ های مجازی سلبریتی های ایرانی سحر تبر (فاطمه خویشوند) کیست راه های شاخ اینستا شدن چرا سحر تبر خودشو اینجوری کرده اسامی شاخ های اینستاگرام اخبار قوه قضاییه اخبار سلبریتی ها

احضار سحر تبر به دادگاه برای دیدن چهره او

سحر تبر برای بار اول بیست و چهارم دی ماه سال گذشته از سوی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب و به دستور قاضی مقیسه به دادگاه احضار شد و وکیل این متهم دلیل حضور موکلش در زندان را درخواست قاضی برای دیدن چهره موکلش اعلام کرد.

گویا قاضی مقیسه خواهان دیدن چهره واقعی فاطمه خویشوند بوده و به همین دلیل از او خواسته که در دادگاه حاضر شود، اما نکته حائز اهمیت سن این متهم است.

فاطمه خویشوند یا همان سحر تبر متولد ۲۶ خرداد سال ۱۳۸۰ است و وکیل این متهم اعتقاد دارد که به دلیل سن کم موکلش او نباید به زندان بزرگسالان منتقل می‌شده، زیرا هنگام وقوع جرم سحرتبر کمتر از ۱۸ سال سن داشته است.

علاوه بر سحر تبر نام چندین متهم دیگر هم در این پرونده به چشم می‌خورد که رسیدگی به پرونده آن‌ها بهمن ماه در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه برگزار شد.

علت مرگ سحر تبر عکس های قبل از عمل سحر تبر شاخ های مجازی سلبریتی های ایرانی سحر تبر (فاطمه خویشوند) کیست راه های شاخ اینستا شدن چرا سحر تبر خودشو اینجوری کرده اسامی شاخ های اینستاگرام اخبار قوه قضاییه اخبار سلبریتی ها

معاونت در افساد فی الارض اتهام سحر تبر است

البته هنوز وضعیت صدور حکم و همچنین رسیدگی به اتهامات و کیفرخواست پرونده سحر تبر مشخص نیست و گویا جلسات دادگاه رسیدگی به پرونده این متهم در شعبه ۲۸ دادگاه برگزار می‌شود.

اما دادگاه سحر تبر و شاخ‌های فضای مجازی با حواشی بسیاری روبرو بودند؛ تبر به داشتن جثه بسیار کوچک معروف است و سربازی که وظیفه دستبند زدن به دست او را داشته از این جثه بسیار کوچک تبر شگفت زده شده بود.

این سرباز گفت: متهم به قدری لاغر بود که حتی نمی‌توانستیم به دستانشان دستبند بزنیم و دستان برای دستانش بزرگ بود و مجبور شدیم از بست برای بستن دستانش کمک بگیریم.

معاونت در افساد فی الارض، تشویق به فساد از طریق تشویق جوانان به اباحه‌گری، توهین به مقدسات از طریق توهین به حجاب و تحصیل مال نامشروع جمله اتهامات سحر تبر است.

سحر تبر مخلوق نرم افزار فتوشاپ بوده و از طریق همین فتوشاپ این چهره را برای خود به وجود آورده است و جلسات رسیدگی به پرونده و هنوز در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب ادامه دارد و گویا او چندین هم دست دیگر هم داشته است که پرونده همگی آن‌ها چه نامی از ایشان هنوز بردنشان ۲۸ دادگاه انقلاب رسیدگی می‌شوند.

منبع : باشگاه خبرنگاران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ