بیوگرافی عایشه گل جوشکن بازیگر ترکیه ای فیلم مطرب +عکس اینستاگرام

0

بازیگر نقش نازان در فیلم مطرف عایشه گل جوشکن (AyseGul Coskun) نام دارد . وی متولد سال ۱۹۸۵ ( ۱۳۶۴ شمسی )  و هم اکنون ۳۴ سال سن دارد می باشد و بیشتر از بازیگر خوانندگی می کند . او در فیلم مطرب نقش یک دختر خواننده معروف ترکی را ایفا می کند که طرفداران زیادی را دارد و با ماجراهایی پای او به داستان فیلم مطرب باز میگردد.

ازدواج و همسرش

وی تا کنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد

همسر عایشه گل جوشکن فیلم مطرب زیباترین بازیگر زن ترکیه خواننده زن ترکیه ای بیوگرافی عایشه گل جوشکن بیوگرافی بازیگران زن ترکیه بازیگران فیلم مطرب بازیگر زن ترکیه ای AyseGul Coskun

عایشه گل جوشن دختر روزنامه نگار و نویسنده ورزشی اورهان آلدینچ و معلم نقاشی سهیلا آلدینچ است. خانواده پدری وی بوسنیاک هستند. .با توجه به آثار مادرش ، تحصیلات متوسطه خود را در مدارس بخش های Taksim ، Kocamustafapaşa و Feriköy به پایان رساند.

او دبیرستان خود را در دانشکده هنر سلطاننامه به پایان رساند. او تحصیلات خود را در بخش سرامیک آکادمی هنرهای زیبا Tatbiki (که اکنون به آن گروه سرامیک دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه مارمارا خوانده می شود) به پایان رساند.

اندکی پس از فارغ التحصیلی ، او به عنوان یک هنرمند در مدرسه میانه Anafartalar ، و سپس به عنوان معلم موسیقی در مدرسه میانه Akaretler در استانبول کار کرد.

آلدنچ بعداً به آنکارا رفت و در مسابقات اولیه یوروویژن در TRT در آن زمان شرکت کرد و صلاحیت نمایندگی ترکیه را کسب کرد. او با سه گانه فولکلور مدرن در مسابقه آهنگ یوروویژن ۱۹۸۱ در دوبلین اجرا کرد.

آهنگ آنها “Dönme Dolap” (چرخ فلک) مقام هجدهم را بدست آورد. آلدینچ ، که به مدت شش سال به عنوان طراح در کارخانه پرسلن Yıldız کار می کرد ، در سال ۱۹۸۵ شروع به کار در کازینوها کرد.  اولین آلبوم انفرادی او در سال ۱۹۸۸ با پشتیبانی آیزل گارل ، تیمور سلچوک و بارش مانچو منتشر شد. وی با آهنگ “کارا سوا” در بازار موسیقی ترکیه مشهور شد. از آن زمان او شش آلبوم استودیویی منتشر کرده است. او همچنین در بسیاری از تولیدات تئاتری (اولین حضور او در فیلم ۱۹۸۷ Katırcılar) ، و همچنین در بسیاری از مینی ها و سریال های تلویزیونی ترکیه (سه مورد برای TRT ، سه مورد برای ATV ترکیه ، دو مورد برای تلویزیون TV و یکی برای کانال D) بازی کرده است. در ترکیه ، او به همان اندازه به خاطر نقش آواز و بازیگری شناخته می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ