تمدید قرارداد دو ساله کی روش چند میلیارد آب می خورد؟

0

قرارداد کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی کشورمان با پایان کار تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به اتمام می رسد و این در حالی است که از مدت ها قبل، موضوع تمدید قرارداد این سرمربی پرتغالی از دغدغه های بزرگ مسئولان فدراسیون فوتبال از جمله علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال به شمار می رود.

همسر علی کفاشیان کی روش الان کجاست کارلوس کی روش قرارداد کارلوس کی روش بیوگرافی علی کفاشیان

کی روش که به همراه کفاشیان برای قرعه کشی رقابت های جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ به استرالیا سفر کرده بود پس از انجام مراسم قرعه کشی و مشخص شدن حریفان ایران در این رقابت ها در گفت و گوهایی که با برخی رسانه ها داشت صراحتا اعلام کرد که فقط تا جام جهانی سرمربی تیم ملی ایران است و دیگر حرفی در خصوص تمدید قراردادش با تیم ملی نزد تا بوی رفتن کی روش از تیم ملی به این ترتیب استشمام شود، از سوی دیگر گفته می شود تمدید قرارداد این مربی هزینه زیادی در حدود ۳۰ میلیارد تومان را طلب می کند که تا به حال منابع مالی آن برای فدراسیون فوتبال تأمین نشده است.

علی کفاشیان در خصوص اینکه تا چه اندازه به ماندن کی روش در تیم ملی امیدوار است به خبرنگار فارس گفت:در هر صورت قرارداد کی‌روش تا جام جهانی با تیم ملی اعتبار دارد و هنوز آن را تمدید نکرده‌ایم. من هم چند جا اعلام کرده‌ام که تمدید قرارداد کروش نیازمند افزایش بالای دستمزد و حقوق او هست که باید بودجه آن به نحوی تأمین شود که هنوز محل تأمین بودجه را نداشته و ندارم و برایم مشخص نیست.

همسر علی کفاشیان کی روش الان کجاست کارلوس کی روش قرارداد کارلوس کی روش بیوگرافی علی کفاشیان

وی در پاسخ به این سوال که آیا بحث دستمزد ۳۰ میلیاردی برای تمدید قرارداد کروش صحت دارد یا خیر گفت: باید در صورتی که بخواهیم قرارداد کروش را تمدید کنیم سالی ۱۵-۱۶ میلیارد تومان برای او و دستیارانش در نظر بگیریم. البته این دستمزد دلاری بوده و در حال حاضر هم برای تأمین آن با مشکل مواجه هستیم، ضمن اینکه اگر دولت تضمینی برای تأمین این بودجه به ما ندهد ما برای تمدید قرارداد کی‌روش مطمئناً به مشکل خواهیم خورد.

به گزارش فارس، به این ترتیب به نظر می رسد در صورتی که فدراسیون فوتبال فصد تمدید قرارداد دو ساله با کی روش را داشته باشد باید حدود ۳۰ میلیارد تومان برای این مربی مطرح پرتغالی در نظر گرفته و هر چه سریعتر محل تأمین اعتبار این بودجه تقریبا سنگین را مشخص کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ