تیم دوم اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۴ چقدر می‌ارزد؟

0

جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل ۷۰ روز دیگر آغاز می شود و ۳۲ تیم حاضر در این رقابت‌ها در ۸ گروه چهار تیمی برابر هم به میدان خواهند رفت. همه نگاه ها در این جام جهانی به اسپانیا مدافع عنوان قهرمانی است که امیدوار است تا بتواند قهرمانی خود در این رقابت‌ها را تکرار کند.

اسپانیا در کنار تیم های چون برزیل، آرژانتین و برزیل مدعیان قهرمانی در جام جهانی محسوب می‌شوند. این تیم در جام جهانی ۲۰۱۴ در گروه ۲ در کنار تیم های هلند، استرالیا و شیلی قرار دارد و در اولین دیدار خود در این رقابت‌ها برابر هلند به میدان خواهد رفت که تکرار فینال دوره قبل محسوب می‌شود.
فوتبال اسپانیا آنقدر در سال های اخیر پیشرفت کرده است و بازیکن بزرگ دارد که خیلی از بازیکنان بزرگ این تیم به دلیل ترافیک زیاد بازیکن نمی توانند در جام جهانی حاضر باشند. نفراتی مانند خوان ماتا، خرارد پیکه، فرناندو تورس و ایسکو از این دسته از بازیکنان هستند.
نگاهی به قیمت این بازیکنان نشان می دهد که اسپانیا چه تیم بزرگی است. تیم دوم اسپانیا که احتمالا در جام جهانی ۲۰۱۴ حاضر نخواهند بود و یا بازیکنان آن روی نیمکت خواهند نشست، ۱۸۰ میلیون پوند قیمت دارد که به شرح زیر است.
داوید ده‌خیا (منچستر‌یونایتد) ۱۵ میلیون پوند
آلوارو آربلوآ (رئال‌مادرید) ۳.۵ میلیون پوند
جرارد پیکه (بارسلونا) ۵ میلیون پوند
کارلس پویول (بارسلونا) ۸ میلیون پوند
ناچو مونرئال (آرسنال) ۵.۵ میلیون پوند
خاوی گارسیا (منچستر سیتی) ۱۵ میلیون پوند
ایسکو (رئال‌مادرید) ۲۳ میلیون پوند
خوان ماتا (منچستر‌یونایتد) ۳۷ میلیون پوند
فرناندو تورس (چلسی) ۵۰ میلیون پوند
فرناندو یورنته (یوونتوس) ۲۰ میلیون پوند
داوید ویا (آتلتیکو مادرید) ۴ میلیون پوند
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ