مادر جوان فسایی پس از قتل فجیع دخترش ،خودکشی کرد +عکس

0

قتل فجیع دختر ۲ ساله ای در شهرستان فسا توسط مادرش از جنجالی ترین پرونده های جنایی سالهای اخیر بودکه بازتاب زیادی در بین مردم و فضای مجازی داشت.

مادری جوان در شب دوازدهم مهر ماه سال ۹۶ در شهرستان فسا سر کودک ۲ ساله خود را برید.

پس از اعزام تیم تحقیق مشخص شد این کودک بر اثر خونریزی شدید جان باخته است.

با گزارش حادثه به بازپرس ویژه قتل، مادر جوان به عنوان مظنون اصلی بازداشت شد و ازسوی پلیس آگاهی تحت بازجویی قرارگرفت.

تمامی شواهد و مدارک موجود علیه این مادر بود از این رو به دستور بازپرس وی بازداشت شد.

ازسوی دیگر با انتقال جسد به پزشکی قانونی، علت مرگ او خونریزی شدید ناشی از بریدن سر اعلام شد و فرضیه قتل قوت گرفت.

قساوت قلب چیست قتل وحشتناک قتل هولناک قتل فرزند قتل دختر خودکشی زنان حوادث فارس اخبار قتل اخبار فسا اخبار فارس اخبار خودکشی اخبار جنایی

در همین حال مادر ۲۸ ساله که چاره ای جز بیان حقیقت نداشت لب به اعتراف گشود و گفت: من در زندگی خودم شرایط مناسبی نداشتم و به دلیل اختلافات خانوادگی که داشتم از زندگی خسته شده بودم.

نمیدانم شب حادثه چه اتفاقی افتاد که ازخود بی خود شدم و ناگهان چاقو را برداشته و سر دخترم را بریدم. پس از اطمینان از مرگ او خودم نیز سم خورده و خانه را آتش زدم. می خواستم هر طور شده از این زندگی راحت شوم. اما نمی دانم چگونه همسایه ها متوجه موضوع شده و آتش را خاموش کردند.

سرهنگ «کاووس محمدی» معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس در آن زمان با تشریح جزییات بیشتری از این جنایت هولناک گفت:

ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان فسا از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک فقره قتل و آتش سوزی مطلع و به محل حادثه اعزام شدند. با حضور ماموران در محل و انجام تحقیقات مقدماتی، آنها مشاهده کردند دختر بچه ۲ ساله به هویت «ی-ف» از ناحیه گردن با شیئی برنده به قتل رسیده است.

سرهنگ محمدی ادامه داد: همزمان با تشکیل پرونده قضایی و تلاش ماموران برای دستگیری قاتل، مادر دختر بچه به هویت «ا-ک» خود را به کلانتری معرفی و اظهار کرد دخترش را به قتل رسانده و منزل را به آتش کشده و با خوردن سم نیز قصد خودکشی داشته ام.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خاطر نشان کرد: قاتل در بازجویی فنی و تخصصی به قتل دختر خود اعتراف و انگیزه خود را مشکلات مالی و خانوادگی اعلام کرد. با توجه به اینکه او پس از قتل فجیع دخترش با خوردن سم قصد خودکشی داشته توسط ماموران به بیمارستان منتقل شد تا پس از بهبود تحقیقات از وی ادامه یابد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: برخی از خانواده ها به دلیل مشکلات روحی و روانی و عدم آگاهی در مراجعه به موقع به مشاور و تشخیص بیماری روحی و روانی خود، به اقدامات مجرمانه دست می زنند که توصیه می شود شهروندان مشکلات خود را با مراجعه به مرکز مشاوره رفع کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ