مظنه مدیران همراه اول برای سود سهام سال ۹۲ چند است؟

0

اطلاعات و صورت‌های مالی ۱۲ ماهه حسابرسی نشده منتهی به ۱۳۹۲/۱۲/۲۹ شرکت ارتباطات سیار ایران منتشر شده اما سود سهام پیشنهادی هیات مدیره به مجمع عمومی عادی سال مالی ۹۲ افشا نشده است.

در این گزارش جمع دارائی‌های همراه اول ۱۰ هزار و ۱۷۴ میلیارد و ۵۱۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و مجموع بدهی‌های جاری و غیر جاری این شرکت هفت هزار و ۴۳۱ میلیارد و ۹۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان گزارش شده است.

در بخش سود هر سهم سال مالی منتهی به ۱۳۹۲/۱۲/۲۹ که در سیستم جامع اطلاع‌رسانی ناشران (کدال) منتشر شده آمده است:

شرکت پیش‌بینی سود هر سهم شرکت اصلی برای سال مالی ۱۳۹۲ را در تاریخ‌های ۹۱/۱۲/۱، ۹۱/۱۲/۲۳، ۹۲/۵/۲۷ و ۹۲/۷/۳۰ مبلغ ۹.۶۹۶ ریال، در تاریخ‌های ۹۲/۹/۱۷، ۹۲/۱۰/۳۰ و ۹۲/۱۱/۲۳ مبلغ ۱۰.۴۲۱ ریال و در تاریخ‌های ۹۲/۱۱/۲۳، ۹۲/۱۱/۲۶ و ۹۲/۱۲/۲۸ مبلغ ۱۰.۶۵۳ ریال اعلام نموده بود که مطابق صورت‌‌های مالی حسابرسی نشده اخیر مبلغ ۱۱.۰۸۱ ریال محقق شده است.

شرکت ارتباطات سیار ایران پیش‌بینی سود هر سهم تلفیقی گروه (پس از کسر سهم اقلیت) برای سال مالی ۱۳۹۲ را در تاریخ‌های ۹۱/۱۲/۲۳، ۹۲/۵/۲۷ و ۹۲/۷/۳۰ مبلغ ۹.۶۲۸ ریال، در تاریخ‌های ۹۲/۱۰/۳۰ و ۹۲/۱۱/۲۳ مبلغ ۱۰.۳۲۷ ریال و در تاریخ ۹۲/۱۲/۲۸ مبلغ ۱۰.۷۵۹ ریال اعلام نموده بود که مطابق صورت‌‌های مالی حسابرسی نشده اخیر مبلغ ۱۰.۹۹۸ ریال محقق شده است.

همراه اول در ۲۸ آذر ماه سال ۸۹ با عرضه ۵ درصد از سهام خود در فرابورس، عملاً فعالیت بورسی خود را آغاز کرد و از ۲۹ مردادماه سال گذشته نماد این اپراتور در بازار بورس به صورت رسمی بازگشایی شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ