جزییات واگذاری سهام ۳ شرکت دولتی در نخستین ماه ۹۳

0

سازمان خصوصی سازی اعلام کرد : سهام سه شرکت دولتی از طریق مذاکره، مزایده و فرابورس در فروردین امسال واگذار می‌شود.

۴۹ درصد سهام شرکت خدمات کیفیت آریا اس جی اس شامل ۷۳ هزار و ۵۰۰ سهم به عنوان اولین عرضه سازمان خصوصی سازی در سال ۹۳ از طریق مذاکره انجام می شود. این میزان سهام به ارزش کل پایه ۵۷ میلیارد و ۴۶۹ میلیون و ۱۳۵ هزار و ۵۰۰ ریال واگذار خواهد شد.

همچنین ۲۰ درصد از سهام شرکت صنایع پتروشیمی ابن‌سینای همدان به عنوان اولین عرضه بلوکی فرابورس ایران توسط سازمان خصوصی‌سازی در سال ۹۳ در روز ۱۷ فروردین انجام می‌شود.

این بلوک ۲ میلیون سهمی به وکالت از شرکت مادر تخصصی ملی صنایع پتروشیمی به قیمت پایه هر سهم ۴۳ هزار و ۴۷۹ ریال با شرایط ۲۰ درصد نقد و بقیه اقساط ۶ ساله با نرخ ۱۵ درصد روانه میز فروش خواهد شد و مهلت پرداخت حصه نقدی و ارایه فرم خارج از پایاپای آن نیز ۲۰ روز کاری پس از انجام معامله تعیین شده است.

بر اساس این گزارش؛ تعداد ۳۳۶ میلیون و ۷۵۷ هزار سهم شرکت ذغال سنگ البرز شرقی معادل ۱۰۰ درصد سهام این شرکت نیز در روز چهارشنبه ۲۰ فروردین در فرابورس عرضه می شود.

این میزان سهام به قیمت هر سهم ۱۸۳۰ ریال، ارزش کل پایه ۶۱۶ میلیارد و ۲۶۵ میلیون ریال و به وکالت از سازمان توسعه و نوسازی صنایع ایران به صورت نقد و اقساط واگذار خواهد شد.

سنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ