بازداشت سارقی که با «توپ» دزدی می کرد

0

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ از بازداشت سارق منازلی خبر داد که با ترفند انداختن توپ به داخل حیاط منازل از آنها سرقت می‌کرد.

نوزدهم اسفند ۹۸، پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل به همراه یک مظنون، توسط کلانتری ۱۶۷ دولت‌آباد به پایگاه نهم پلیس آگاهی ارجاع شد و متهم در کلانتری مدعی بود که برای برداشتن توپ خود که به داخل حیاط منزل شاکی افتاده درِ منزل وی را به صدا در آورده اما با وی درگیر شده و سرقتی انجام نداده است.

کارآگاهان، ۶ پرونده مشابه دیگری به همین شیوه در محدوده شهرری شناسایی کردند که مالباختگان می‌گفتند سارق مدعی برداشتن توپ از حیاط منزل بوده است.

در نهایت با جمع‌بندی اطلاعات به دست آمده مشخص شد که فرد مظنون سارق است.

متهم در ادامه تحقیقات پلیسی ضمن اعتراف به جرائم ارتکابی، درباره شیوه سرقت گفت: بین ساعت ۱۳ تا ۱۶ با پرسه در خیابانها، منازلی که حیاط مشرف به کوچه داشتند را شناسایی می‌کردم و پس از پرتاپ توپ فوتبال، به در حیاط منازل مراجعه کرده و با زدن زنگ خانه، مدعی افتادن توپ به حیاط می‌شدم.

وی افزود: پس از باز شدن در خانه نیز، با زور و تهدید وارد منازل شده و پول و طلاجات و اموال با ارزش را سرقت می‌کردم.

سرهنگ یوسف‌وند؛ رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر و با اشاره به شناسایی متهم توسط چهار شاکی، گفت : متهم تاکنون به ۶ فقره سرقت به ارزش یک میلیارد ریال اعتراف کرده و با صدور قرار قانونی توسط مقام قضائی برای کشف سایر احتمالی دراختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی قرار دارد.

منبع : تسنیم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ