فرهاد و شهرزاد پسر و دختر مهران مدیری +عکس و بیوگرافی

153

مهران مدیری و همسرش و فرزندانش مهران مدیری مجری دورهمی Mehran Modiri (قد :۱۸۰) در ۱۸ فروردین سال ۱۳۴۶ در میدان بروجردی، سرآسیاب دولاب متولد شده است.

مهران مدیری آخرین فرزند خانواده است. او سه برادر بزرگ تر دارد. از شانزده سالگی با تئاتر آشنا شد.

همسر مهران مدیری همسر فرهاد مدیری دختر مهران مدیری خودرو و ماشین مهران مدیری خانواده مهران مدیری پسر مهران مدیری بیوگرافی مهران مدیری بیوگرافی فرهاد مدیری بیوگرافی شهرزاد مدیری اینستاگرام مهران مدیری اینستاگرام شهرزاد مدیری Mehran Modiri

فرهاد و شهرزاد دو فرزند مهران مدیری هستند که شباهت عجیبی به خودش دارند .

در سال ۱۳۶۸ وارد رادیو شد و در داستان شب به مدت شش سال به گویندگی پرداخت. در سال ۱۳۷۲، به همراه داریوش کاردان اولین برنامه طنز خود را برای نوروز ساخت.

همسر مهران مدیری همسر فرهاد مدیری دختر مهران مدیری خودرو و ماشین مهران مدیری خانواده مهران مدیری پسر مهران مدیری بیوگرافی مهران مدیری بیوگرافی فرهاد مدیری بیوگرافی شهرزاد مدیری اینستاگرام مهران مدیری اینستاگرام شهرزاد مدیری Mehran Modiri

تا سال ۱۳۷۲ با نمایش‌های زیادی چون: شوخی، تلگراف، آرسنال، پانسیون، سیمرغ، هملت، کیسه بوکس و… روی صحنه رفت. همچنین در این دوران به عنوان بازیگر در نمایش‌های رادیویی قصه‌های شب نیز حضور داشت.

آغاز شهرت مدیری از سال ۱۳۷۲ بود که در مجموعهٔ طنز نوروز ۷۲ بازی کرد. پس از آن مدیری در چندین مجموعهٔ طنز دیگر که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد به عنوان بازیگر و کارگردان حضور داشت.

همسر مهران مدیری همسر فرهاد مدیری دختر مهران مدیری خودرو و ماشین مهران مدیری خانواده مهران مدیری پسر مهران مدیری بیوگرافی مهران مدیری بیوگرافی فرهاد مدیری بیوگرافی شهرزاد مدیری اینستاگرام مهران مدیری اینستاگرام شهرزاد مدیری Mehran Modiri

مهران مدیری Mehran Modiri کارگردان، بازیگر،خواننده، مجری، طراح صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشه، بازیگردان و تهیه کننده ایرانی است. از جمله مجموعه‌های تلویزیونی که وی در آن‌ها کارگردان و بازیگر بوده می‌توان سریال‌های: ساعت خوش، پاورچین، نقطه‌چین، شب‌های برره، باغ مظفر، مرد هزارچهره، مرد دوهزارچهره، قهوه تلخ، ویلای من و شوخی کردم را نام برد.

مجلهٔ نیوزویک در مقاله‌ای مدیری را بیستمین مرد قدرتمند سال ۲۰۰۹ در ایران نامید.

همسر مهران مدیری همسر فرهاد مدیری دختر مهران مدیری خودرو و ماشین مهران مدیری خانواده مهران مدیری پسر مهران مدیری بیوگرافی مهران مدیری بیوگرافی فرهاد مدیری بیوگرافی شهرزاد مدیری اینستاگرام مهران مدیری اینستاگرام شهرزاد مدیری Mehran Modiri

مهران مدیری آخرین فرزند خانواده است. او سه برادر بزرگ‌تر دارد. از شانزده سالگی با تئاتر آشنا شد. در سال ۱۳۶۸ وارد رادیو شد و در داستان شب به مدت شش سال به گویندگی پرداخت. در سال ۱۳۷۲، به همراه داریوش کاردان اولین برنامه طنز خود را برای نوروز ساخت. تا سال ۱۳۷۲ با نمایش‌های زیادی چون: شوخی، تلگراف، آرسنال، پانسیون، سیمرغ، هملت، کیسه بوکس و… روی صحنه رفت. همچنین در این دوران به عنوان بازیگر در نمایش‌های رادیویی قصه‌های شب نیز حضور داشت. آغاز شهرت مدیری از سال ۱۳۷۲ بود که در مجموعهٔ طنز نوروز ۷۲ بازی کرد. پس از آن مدیری در چندین مجموعهٔ طنز دیگر که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد به عنوان بازیگر و کارگردان حضور داشت.

کودکی مدیری اصلا شبیه بچه های دیگر نبود. دوستان زیادی نداشت و احساس تنهایی می کرد. دوست داشت در آن اتاق نشسته و کتاب ها را ورق بزند اسم هایشان را حفظ کند و عکس هایشان را نگاه کند. یک روز یکی از دوستان برادرش به شوخی از او می پرسد آیا این کتاب را خوانده ای، این اسمش چیست؟ مدیری بلافاصله می گوید: فلسفه هگل، و تعجب می کند که مهران چطور اسم چنین کتابی را توانسته است ادا کند. مدیری در ادامه به او می گوید اینکه چیزی نیست تازه من می دانم که چه چیزی توی آن نوشته شده و شروع می کند به صورت طوطی وار چیزهایی که در ذهنش مانده بود را برایش تعریف کردن.

او در ریاضیات همیشه خنگ بود. مدیری هنوز که هنوز است علت ریاضیات در جهان را نمی داند. یعنی به نظرش بیهوده ترین و پوچ ترین درس است و هیچ وقت نمره ای بالا در این درس نگرفت! در درس هایی هم که به ریاضی مربوط است مثل جبر، فیزیک و غیره، هیچ وقت موفق نبود. مدیری از ریاضی متنفر بود. به عقیده او ریاضی فقط در حد جمع و تفریق مفید فایده است.

تحصیلات و دکترای افتخاری

مهران مدیری تحصیلات آکادمیک خود را در رشته تئاتر به دلیل حضور در جبهه های جنگ، ناتمام گذاشت اما عشق او به هنرهای نمایشی بار دیگر او را به عرصه نمایش در تئاتر و رادیو کشانید.

دانشگاه لیبرتی آمریکا (American Liberty University) به پاس انجام فعالیت‌های هنری و انسانی، به مهران مدیری مدرک دکترای افتخاری اهدا کرد. مراسم اهدای دکترا به مدیری در ۲۱ تیرماه ۱۳۹۰ (۱۲ ژوئن ۲۰۱۱) در دانشگاه لیبرتی واقع در لس‌آنجلس برگزار شد که مهران مدیری به دلیل ضبط ادامه مجموعه قهوه تلخ نتوانست در این مراسم حضور پیدا کند. در این مراسم، دکتر رونالد برینر به نمایندگی از مهران مدیری این مدرک را دریافت کرد و حمید سلطانی آن را در ایران به مهران مدیری رساند.

آغاز بازیگری و کارگردانی مجموعه‌های طنز مهران مدیری

پرواز ۵۷

پرواز ۵۷ مجموعه طنز تلویزیونی بود که در دهه فجر سال ۱۳۷۲ از شبکه یک پخش شد. این نخستین کار کارگردانی مدیری در یک سریال طنز تلویزیونی بود.

پرواز ۵۷ را می‌توان دومین نقطهٔ عطف مجموعه‌های طنز تلویزیونی پس از پیروزی انقلاب دانست. بازیگرانی مانند نصرالله رادش با بازی در این سریال وارد عرصه تلویزیون و طنز ایران شدند.

ساعت خوش

پس از ساخت و پخش مجموعه پرواز ۵۷، مهران مدیری ساخت سریالی دیگر را به نام ساعت خوش، با بازیگرانی نه چندان مطرح آغاز کرد که در سال‌های ۱۳۷۲ و ۷۳ به صورت هفته‌ای یکبار از شبکه دو پخش می‌شد. این مجموعه شامل قطعات طنز کوتاه بود و نکته خاص آن متفاوت بودن آن با نوع طنزی بود که در آن زمان در صدا و سیما رایج بود و بسیار تکراری و یکنواخت شده بود. به هر رویه این مجموعه آغازگر حرکت جدید و معرفی بازیگران جدیدی در عرصه طنز شد.

تبدیل شدن بازیگران جوان ساعت خوش به ستاره‌های تلویزیون، چندان در آن برهه زمانی خوشایند مدیران تلویزیون نبود. ساعت خوش در اوج، یک مرتبه به پایان رسید. این تصمیم اتفاقی برای خود بازیگران هم عجیب بود.

رفتن از تلویزیون و ورود به شبکه نمایش خانگی

پس از پخش سریال مرد دوهزارچهره در سال ۱۳۸۸، تصمیم مهران مدیری بر ساخت و پخش سریال جدیدی به نام قهوه تلخ برای صدا و سیما بود اما به دلایل نامعلوم با موافقت مسئولان صدا و سیما همراه نشد، از دلایل عدم موافقت به مسائل مالی، محتوا و داستان سریال اشاره شده است.  سرانجام در شهریور ۱۳۸۹ این مجموعه در شبکه نمایش خانگی توزیع شد. این سریال به موفق‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی تبدیل شد و به عنوان پرفروش‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی لقب گرفت.  آغاز داستان این سریال در مورد نیما زند کریمی، استاد دانشگاه در رشته تاریخ، شخصی که که در زندگی خود با مشکلات مالی مواجه شده است، می‌باشد. وی پس از مدتی به این نتیجه می‌رسد که در ایران به تحصیلات مرتبط به تاریخ اهمیتی داده نمی‌شود و تصمیم می‌گیرد به طور کلی تاریخ را کنار بگذارد و سعی می‌کند همهٔ کتاب‌هایی که در این زمینه دارد را به کتابخانه اهدا کند. در همین حین با دختری آشنا می‌شود که به تاریخ علاقه‌مند است و به پیشنهاد آن دختر به کاخی می‌رود، در آنجا قهوه‌ای می‌نوشد که او را به گذشته می‌برد.

بمب خنده

در نیمه دی ماه ۱۳۸۹ فیلمی از مهران مدیری در حال تقلید برنامه‌های ماهواره‌ای در فضای وب، و همچنین به‌صورت لوح فشرده منتشر شد که به سرعت به یکی از پربازدیدترین لینک‌ها در محیط وب فارسی و شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد، اما کسی نمی‌دانست متعلق به کدامیک از آثار مدیری است.

ویلای من

در سال ۱۳۹۱ مهران مدیری ساخت مجموعه‌ای جدید را برای پخش در شبکه نمایش خانگی با نام ویلای من شروع کرد. تیم بازیگران و سازندگان این مجموعه اشتراک زیادی با قهوه تلخ داشت. تولید این مجموعه با سرمایه‌گذاری مؤسسه فرهنگی «گلرنگ رسانه» از ۲۰ آبان ماه در منطقه ازگل کلید خورد. داستان ویلای من دربارهٔ پیرمردی متمول و بیمار است که تا به حال ازدواج نکرده و هیچ فرزندی ندارد. وکیل درستکار او برای انجام روال قانونی انحصار وراثت با انتشار آگهی در روزنامه از کسانی که او را می‌شناسند می‌خواهد خود را معرفی کنند.  همانند قهوهٔ تلخ، ویلای من هم از طریق شبکه نمایش خانگی پخش شد و به تعدادی از خریداران نسخهٔ اصلی این مجموعه، به قید قرعه جوایزی، از جمله سه ویلا در شمال ایران، اهدا شد. این مجموعه در جذب مخاطبان نتوانست به موفقیت قهوه تلخ دست پیدا کند.

شوخی کردم… !

در دی ماه سال ۱۳۹۲ مهران مدیری ساخت مجموعه جدیدش را با نام شوخی کردم…! آغاز کرد. این سریال برخلاف سریال‌های قبلی از داستان آیتمی سرچشمه می‌گرفت و هر قسمت موضوع خاصی داشت و به یکی از معضلات جامعه چنگ می‌زد.  این سریال با طیف وسیعی از بازیگران طنز همراه بود(۶۷ بازیگر). در حالی مهران مدیری در این سریال مجری گری کرد که از آخرین تجربه او در این زمینه در مجموعه طنز ۸۰، دوازده سال گذشته بود. مهران مدیری در سال ۱۳۸۷ در برنامه مثلث شیشه‌ای زمانی که مجری برنامه، رضا رشیدپور، از وی پرسید که دوست دارد چه کاری بسازد که تا حالا نساخته در پاسخ گفت دوست دارم در آینده کاری بسازم که هم طنز باشد و هم معضلات جامعه را بیان کند حالا به نظر می‌رسد شوخی کردم همان کاری باشد که مدیری در سال ۸۷ حرفش را می‌زد.

همسر مهران مدیری همسر فرهاد مدیری دختر مهران مدیری خودرو و ماشین مهران مدیری خانواده مهران مدیری پسر مهران مدیری بیوگرافی مهران مدیری بیوگرافی فرهاد مدیری بیوگرافی شهرزاد مدیری اینستاگرام مهران مدیری اینستاگرام شهرزاد مدیری Mehran Modiri
خودرو و ماشین مهران مدیری

بازگشت به تلویزیون

در آخرین لحظات سال ۹۲ در شبکه ۳سیما در برنامه ۳ ستاره که مهران مدیری نامزد دریافت بهترین بازیگر نقش اول مرد در سریال‌های برره و مرد هزار چهره شده بود در این برنامه حاضر شد و بعد از ۶ سال دوری از تلویزیون دوباره به جعبه جادویی برگشت و دو جایزه دریافت کرد. مهران مدیری در این برنامه گفت در اوایل سال ۹۳ به تلویزیون برمی‌گردد به سه دلیل:

  1. من فرزند تلویزیون هستم و عمدهٔ زندگیم و همچنین مهمترین آثارم رو در تلویزیون انجام دادم و هیچوقت نمیشه از تلویزیون رفت و برنگشت.
  2. شبکه نمایش خانگی قابل مقایسه با تلویزیون نیست برای اینکه من یک مخاطب ۷۰ میلیونی رو عوض کردم با یک مخاطب ۳ میلیونی که این منو آزار داده تو این سال‌ها.
  3. برای این که احساس می‌کنم مردم به شدت نیاز دارن به حال خوب، خنده، و به لحظات شاد و این تنها کاریه که از دست من بر می‌آد و فکر می‌کنم وقتشه برگردم و این وظیفه رو انجام بدم.

در حاشیه

مجموعه تلویزیونی در حاشیه با نام سابق «اتاق عمل» ساخت آن به کارگردانی و بازیگری، طراحی صحنه و لباس مهران مدیری از مهر ۱۳۹۳ آغاز شد.  از ابتدا با حاشیه‌هایی (مخالفت گسترده از سوی نهادهای حامی پزشکان) در ساخت همراه بود و مدتی هم ضبط و تصویربرداری آن متوقف شد که بدنبال این حاشیه‌ها با تغییراتی در متن فیلمنامه از شش فروردین ۹۴ شروع شده است. این مجموعه تلویزیونی چهارمین سریال مهران مدیری در دههٔ ۱۳۹۰ و اولین سریال او پس از بازگشت به تلویزیون است.

>عطسه

سال ۱۳۹۴ مهران مدیری خبر از سریالی با نام «عطسه» داد. گفته می‌شد سریال «عطسه» شامل آیتم‌های مختلف طنز می‌باشد که دارای موضوعات اجتماعی است و دارای ۱۰ قسمت می‌باشد که در بازهٔ زمانیِ مشخص (۲ هفته یکبار) از هفتهٔ اول تیرماه۹۴، وارد شبکه نمایش خانگی شد.

دورهمی

مجموعه دورهمی با نام اولیه زعفرون در نوروز ۱۳۹۵ شروع به کار کرد. این مجموعه به سرعت توانست مخاطبان را به خود جذب کند تا جایی که بسیاری از کارشناسان پیش بینی کردند به زودی جای خندوانه رامبد جوان را خواهد گرفت.

تئاتر

نام سمت کارگردان سال
خرگوش بازیگر حمید عالمی ۱۳۵۳
شوخی بازیگر صدرا رسولی ۱۳۵۶
تلگراف بازیگر مهدی شریفی ۱۳۵۸
پلنگ نادان بازیگر بهروز سلیمی ۱۳۶۲
یک طنز و یک غم آوا بازیگر بهروز سلیمی ۱۳۶۴
ساعت عمو اسکندر آهنگساز حسن شکلاتی ۱۳۶۶
آرسنال بازیگر محسن حاجی یوسفی ۱۳۶۷
پانسیون بازیگر محسن حاجی یوسفی ۱۳۶۸
سیمرغ بازیگر دکتر قطب الدین صادقی ۱۳۷۰
هملت بازیگر دکتر قطب الدین صادقی ۱۳۶۹
کیسه بوکس بازیگر مؤذنی ۱۳۷۱

رادیو

  • گوینده «داستان شب»
  • بازیگر داستانهای شب رادیو
  • دیوانه از قفس پرید به کارگردانی بهزاد فراهانی، ۱۳۷۰
  • دژ به کارگردانی اکبر زنجانپور، ۱۳۷۰
  • واسکادلوگاما به کارگردانی جواد شیرگر، ۱۳۷۱
  • موشها و آدمها به کارگردانی محمد عمرانی، ۱۳۷۱
  • گوینده برنامه جلوه‌های پایداری

سریال ها و نمایش های تلویزیونی مهران مدیری

نام سمت کارگردان سال نقش
سریال مشت‌های کوچک بازیگر اسماعیل نوری ۱۳۷۱
سریال حکایت‌ها بازیگر مجتبی یاسینی ۱۳۷۱
سریال پندها و اندرزها بازیگر مجتبی یاسینی ۱۳۷۱
سریال نوروز ۷۲ بازیگر داریوش کاردان ۱۳۷۲
سریال باغ گیلاس بازیگر مجید بهشتی ۱۳۷۲
سریال پرواز ۵۷ بازیگر/کارگردان مهران مدیری ۱۳۷۲
سریال ساعت خوش بازیگر/کارگردان مهران مدیری ۱۳۷۳
سریال سال خوش بازیگر/کارگردان مهران مدیری ۱۳۷۴
سریال نوروز ۷۶ بازیگر/کارگردان مهران مدیری ۱۳۷۶
سریال جُنگ ۷۷ بازیگر/کارگردان مهران مدیری ۱۳۷۷
سریال ببخشید شما مجری/کارگردان مهران مدیری ۱۳۷۸
سریال پلاک ۱۴ بازیگر/کارگردان مهران مدیری ۱۳۷۸
سریال ۹۰ شب بازیگر/کارگردان مهران مدیری ۱۳۷۹
سریال طنز ۸۰ مجری/تهیه کننده/کارگردان مهران مدیری ۱۳۸۰
سریال دردسر والدین بازیگر مسعود نوابی ۱۳۸۰
سریال پاورچین بازیگر/کارگردان مهران مدیری ۱۳۸۱ فرهاد برره
سریال نقطه‌چین بازیگر/طراح صحنه و لباس/کارگردان مهران مدیری ۱۳۸۲–۱۳۸۳ اردلان پشندی
سریال جایزه بزرگ بازیگر/کارگردان مهران مدیری نوروز ۱۳۸۴ بیژن جمالی
سریال شب‌های برره بازیگر/خواننده/کارگردان مهران مدیری نیمه دوم ۱۳۸۴ شیرفرهاد پایین برره
سریال باغ مظفر بازیگر/خواننده/کارگردان مهران مدیری پاییز ۱۳۸۵ مظفر مظفر زرگنده
سریال مرد هزارچهره بازیگر/کارگردان/مجری طرح مهران مدیری نوروز ۱۳۸۷ مسعود شصتچی
سریال مرد دوهزارچهره بازیگر/کارگردان مهران مدیری نوروز ۱۳۸۸ مسعود شصتچی
سریال در حاشیه بازیگر/کارگردان/طراح صحنه و لباس/طراح مهران مدیری ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ دکتر سهراب کاشف
دورهمی کارگردان/مجری/خواننده  مهران مدیری ۱۳۹۵ مهران مدیری

شبکه نمایش خانگی

نام سمت کارگردان سال ساخت
سریال گنج مظفر بازیگر/کارگردان مهران مدیری ۱۳۸۵
بمب خنده (بصورت غیررسمی) بازیگر/کارگردان مهران مدیری ۱۳۸۷
سریال قهوه تلخ بازیگر/خواننده/کارگردان مهران مدیری ۱۳۸۸–۱۳۹۱
سریال قلب یخی (فصل سوم) بازیگر سامان مقدم ۱۳۹۱
سریال ویلای من بازیگر/کارگردان/طراح صحنه و لباس/تهیه کننده مهران مدیری ۱۳۹۱
سریال شوخی کردم…! بازیگر/کارگردان/مجری/طراح صحنه و لباس/تهیه کننده مهران مدیری ۱۳۹۲
سریال عطسه بازیگر/کارگردان مهران مدیری ۱۳۹۴

سینما

نام سمت کارگردان سال
دیگه چه خبر!؟ دستیار طراح صحنه تهمینه میلانی ۱۳۷۲
دیدار بازیگر محمدرضا هنرمند ۱۳۷۳
توکیو بدون توقف بازیگر/بازیگردان سعید عالم‌زاده ۱۳۸۱
همیشه پای یک زن در میان است بازیگر کمال تبریزی ۱۳۸۶
دایره زنگی بازیگر پریسا بخت‌آور ۱۳۸۶
تهران ۱۵۰۰ صدا پیشه بهرام عظیمی ۱۳۹۰
پل چوبی بازیگر مهدی کرم پور ۱۳۹۰

مستند

ساکن صحرای سکوت (زندگینامه خسرو شکیبایی) – کارگردان: الهام قره‌خانی – مهرتاش مهدوی (۱۳۸۷–۱۳۹۰)

من ناصر حجازی هستم… (زندگینامه ناصر حجازی) – تهیه کننده: امیر رفیعی (۱۳۹۴)

آهنگ های موسیقی مهران مدیری

عنوان توضیحات سال
کاست برای کودکان بازیگر، کارگردان بهروز غریب پور ۱۳۷۲
کاست “دلتنگی ها” دکلمه اشعار هاتف علیمردانی ۱۳۷۸
آلبوم «از روی سادگی» موسیقی بابک بیات و فردین خلعتبری ۱۳۷۹
خوانندگی تیتراژ فیلم هم‌نفس موسیقی فردین خلعتبری ۱۳۸۲
خوانندگی تیتراژ سریال مهر و ماه موسیقی فردین خلعتبری ۱۳۸۳
خوانندگی تیتراژ سریال شب‌های برره موسیقی بهرام دهقانیار ۱۳۸۴
خوانندگی تیتراژ سریال باغ مظفر موسیقی بهرام دهقانیار ۱۳۸۵
خوانندگی تک آهنگ در آلبوم “دارکوب “ موسیقی گروه دارکوب ۱۳۸۹
خوانندگی تیتراژ سریال قهوه تلخ موسیقی بهرام دهقانیار ۱۳۸۹
خوانندگی تیتراژ سری جدید سریال قهوه تلخ موسیقی بهرام دهقانیار ۱۳۹۱
خوانندگی تیتراژ سریال دورهمی شعر از حافظ و موسیقی مهیار علیزاده ۱۳۹۴
خوانندگی تیتراژ سریال زعفرانی شعر از مولانا و موسیقی مهیار علیزاده ۱۳۹۴

جوایز و افتخارات مهران مدیری

  • نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم همیشه پای یک زن در میان است – ۱۳۸۶
  • تندیس حافظ – ۱۳۸۶
  • تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد کمدی تلویزیون برای مجموعه‌های مرد دو هزار چهره و قهوه تلخ – ۱۳۹۰
  • تندیس حافظ بهترین چهره تلویزیونی برای برنامه دورهمی-۱۳۹۵

دکترای افتخاری

دانشگاه لیبرتی آمریکا (American Liberty University) به پاس انجام فعالیت‌های هنری و انسانی، به مهران مدیری مدرک دکترای افتخاری اهدا کرد. مراسم اهدای دکترا به مدیری در ۲۱ تیرماه ۱۳۹۰ (۱۲ ژوئن ۲۰۱۱) در دانشگاه لیبرتی واقع در لس‌آنجلس برگزار شد که مهران مدیری به دلیل ضبط ادامه مجموعه قهوه تلخ نتوانست در این مراسم حضور پیدا کند. در این مراسم، دکتر رونالد برینر به نمایندگی از مهران مدیری این مدرک را دریافت کرد و حمید سلطانی آن را در ایران به مهران مدیری رساند.

همسر مهران مدیری همسر فرهاد مدیری دختر مهران مدیری خودرو و ماشین مهران مدیری خانواده مهران مدیری پسر مهران مدیری بیوگرافی مهران مدیری بیوگرافی فرهاد مدیری بیوگرافی شهرزاد مدیری اینستاگرام مهران مدیری اینستاگرام شهرزاد مدیری Mehran Modiri

برادر ناتنی

امید سلطانی در شبکه‌ای ماهواره‌ای اعلام کرد «مهران مدیری برادر من است و ما با هم رابطهٔ خوبی داریم گرچه از هم دور هستیم». اما مهران مدیری این موضوع را تکذیب کرد.

آسیب دیدن انگشت دست

مهران مدیری در جریان نقش‌آفرینی در سریال قلب یخی (فصل سوم) دچار حادثه شد و انگشت کوچک دست راستش آسیب دید و جراحی شد. به همین دلیل مهران مدیری در سریال ویلای من با دستکش بازیگری کرده است.

اخطار صدا وسیما

رضا پورحسین (قائم مقام معاون سیما) در پاسخ به این سؤال که انتقادهایی نسبت به برنامه دورهمی به ویژه درخصوص رفتار مجری این برنامه انعکاس داشته است گفت: قبول دارم که در برنامه بعضاً سوالاتی مطرح شده که با فرهنگ ایرانی – اسلامی همخوانی ندارد!! و نیز با رفتار تنبیه آمیز مجری شأن میهمانان برنامه نادیده گرفته شده است؛ این موارد که به ما انعکاس داده شده است و بررسی کردیم بلافاصله به عوامل برنامه تذکر جدی داده شده است تا نسبت به موارد اخلاقی و رعایت سبک زندگی ایرانی اسلامی دقت بیشتری شود.

دستمزد مهران مدیری

«حمید رحیمی نادی» که به همراه «هاشم رضایت» تهیه‌کنندگی مجموعه تلویزیونی «دورهمی» را برعهده دارد در پاسخ به این سوال که مطرح شده مهران مدیری برای حضور در این سریال تقاضای ۶ میلیارد تومان دستمزد داشته و در نهایت با مبلغ ۳ میلیارد با شما به توافق رسیده است،‌ گفت: این مطلب از اساس کذب است و چنین چیزی صحت ندارد.

خداحافظی با سریال سازی

او در تیرماه ۱۳۹۵ دربرنامه هفت گفت :«حوصله ندارم. خیلی وقت است که حالم خوب نیست. یک نوع دگردیسی نیاز است برای ترک تلویزیون و سینمای خانگی به سمت سینما می روم و سالانه یک یا دو سینمایی خواهم ساخت. برای اینکه از این شکل کار خسته و اشباع شده ام. اصلا دیگر دوست ندارم و ارضایم نمی کند.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 153 )
  1. فاطمه می گوید

    پدر طنز ایران خدا بچه هاتو برات نگه داره که با فیلمات لبخند به لبمون میاری.خیلی دوست داریم

    1. محسن می گوید

      اونایی که امتیاز منفی دادن به نظر فاطمه، یعنی هیچی از طنز نمیفهمن، خاکبرسرا

      1. صادق می گوید

        خاکبرسرخودت … اولا پدر طنز ایراناونهایی هستند که لطیفه های سالم را برای روحیات مردم می سازند نه هر چرندیاتی که بزبانشان میاد

      2. فروغ می گوید

        خاک بر سر خودت

      3. Abtin می گوید

        ککه تو قبر بابات

    2. النا می گوید

      منم دوستش دارم مرسی بابت سریالهای خوبش جایزه بزرگ که عالی بود

  2. آلوشکا می گوید

    پدر طنز نیست قطعا
    اما کارش در نوع خودش بد نبوده

    1. گندم می گوید

      مهران مدیری
      دردانه طنز ایران
      حسودی ممنوع

    2. گندم می گوید

      در کار خودش بد نبوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      بهترین کارگردان و بازیگر طنز

      دردانه طنز ایران

      1. دانیال می گوید

        گندم شک ندارم که تو بیسوادی

  3. رضا می گوید

    دمش گرم ی سبک خاص رو به سینما و تلوزیون معرفی کرد

  4. ثریا می گوید

    من عاشق کارهاشم واقعآپدرطنزایرانه♥بهت افتخارمیکنیم ،مدیری واقعآ خلاقانه شخصیت پردازی میکنه .

  5. گندم می گوید

    سلطان طنز ایران . عاششششششششششششششقتم

  6. atefe می گوید

    یعنی من دیوونه کارها و همچنین پرستیز مهران مدیری ام!
    دوستت داریم پدر طنر ایران!

  7. naser می گوید

    رضا عطاران بهتره

    1. گندم می گوید

      عطاران شاگرد مهران مدیری
      درحدی نیست ک با استاد مقایسه بشه
      حسودی نکن
      خوده عطاران هم میدونه مهران بهتره تو هنوز نفهمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      1. زری می گوید

        چرا چرت میگی

    2. گندم می گوید

      عطاران خودش گفته من شاگرد مدیری هستم

      مدیری با اون مقایسه میکنی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      1. عسگري می گوید

        اولا چرت نگو هرکی یه نظری داره شاید یکی حتی جواد عزتی دوست داشته باشه یکی مدیری
        پس برا خودت چرت نباف که چون اون شاگرد اون ازاون بهتر نیست
        مدیری چون سریالاش زیاد بوده همه شناختنش دوسش دارن والا فیلم هزار پا،طبقه حساس عطاران ببینی میفهمی فقط مدیری خوشمزه بازی بلد نیس

  8. سینا می گوید

    فرقی نمیکنه در کل رضا عطاران باشه مهران مدیری باشه یا سعید آقا خانی باشه همشون خوب سریال طنز درست میکنند یادش بخیر اون روزهایی که تو تلویزیون شبها طنز نشان می دادحداقل مهمونی نمیرفتیم سریال نگاه میکردیم الان چیه همه از هم دورند و سایه همدیگه را میزنند

  9. زهرا می گوید

    اصلا کارهای مهران مدیری رو دوست ندارم و نگاه هم نمیکنم. چون طرفدار طنز بی محتوا و جلف نیستم م م م م م م م………

    1. ستایش می گوید

      شماهایی که دارین نظر منفی میدین هیچی از هنر حالیتو یس واقعا هیچی از هنر نمیدونین

      1. ایران می گوید

        تو برو فیلم سمندنتو ببین بابا

    2. بهراد می گوید

      جلف؟؟؟؟؟؟؟
      این یکی دیگه واقعا چرت و پرت نوشته

  10. فائزه می گوید

    اَه بدم میاد ازش اینقدر تو فیلماش گند زد که شوخی کردم رو نذاشتن پخش شه این در حاشیه هم با زوهههههههههههههههههههههههههههه

    1. داریوش می گوید

      دوستت دارم فایزه

      1. نسترن می گوید

        واااااااااه چه بیشعووووووووووور

    2. مینا می گوید

      فائزه چرت چرا میگی قهوه تلخ بود که نصفه پخش شد اونم تقصیر وزارت ارشاد بود که مجوز نداد تو اصلا کارای مدیری رو میبینی الکی نظر میدی؟؟؟!!!!!!!!!!!!از هیچی خبر نداری بیخود چرت ننویس از خودت!

  11. بنیامین می گوید

    واقعا لقب اسطوره واسش کمه.. یه سری ادم های بی فرهنگ میان مزخرف مینویسن ولی باید گفت که مهران مدیری یعنی قلب سینمای ایران

  12. نازگل می گوید

    عزیزانی که ب آقای مدیری توحین کردن باید بگم کسی مجبورتون نکرده فیلم های ایشون و نگاه کنین اونایی که دوست دا رن نگاه میکنن و ازشمام نظر نمیخوان.

    1. مرتضی می گوید

      توهین

  13. اسی می گوید

    عزیزپدر طنز ایران میری کمدین قبل ازانقلابه

  14. مریم می گوید

    واقعا سلطان طنز ایران باید افتخار کنه که شده لقب مهران خان مدیری
    دوستت داریم چون یه دونه ای

  15. من می گوید

    معرکه بهترینه

  16. شیما می گوید

    استاد مدیری عاشقتممممممم…
    بی نظیری…به حرف بقیم گوش نکن.. حسود زیاده…
    تو خنده به لبای مردم کشورت میاره و این خودش باعث احترام بهت میشه…
    البته خودت و شخصیتتم قابل احترامه…
    استاد مدیری هم انقدر مخاطب و طرفدار داره که ندیدنش توسط بعضیا هیچی از ارزشش کم نمیکنه…

  17. شیما می گوید

    منظورم میاری بود اشتباه تایپ کردم…

  18. الهام واشكان می گوید

    عالییییییییییییییی دوست دارم

  19. نسترن می گوید

    مهران مدیری یعنی کسی که درد جامعه رو می فهمه طنزش طنز فاخره . مدیری یعنی کسی که دوچشم فوق العاده تیز بین داره که جامعه ایران رو از بالا نگاه میکنه. انشا… همیشه سلامت و پر انرزی باشه تا بازم برنامه بسازه.به عنوان ۱ مخطب ایرانی ازش ممنونم…….

    1. عاطفه می گوید

      آره آبجی
      خیلی خوبه مهران مدیری ولی یه بدی هم داره که هرکی میاددورهمی باخاک یکسانش میکنه بس که ضایع میکنه مخصوصابهنام بانی رو خخخخخ

  20. محمد می گوید

    مهران مدیری یعنی نمونه…عقل کل ..مهربون عزیز دل..خدا حفظت کنه عاشقشم زیاددددددددددددد

  21. محمدقلیجی می گوید

    با سلام وقتی اسم مهران مدیری میاد آدم ناخودآگاه احساس خوبی بهش دست میده وخنده روی لبش میشینه امیدوارم سالهای سال زنده باشه وفعالیت هنری خودش را ادامه بده چون تمام فیلمهاش واقعا شاهکاره و مردم دوست دارند -آرزو میکنم روزی از نزدیک با ایشان آشنا بشم .

  22. زهرا می گوید

    هه..اونایی که توهین میکنن اینقدر کاراشو ببینین تا بترکین منفجربشین از حرص

  23. وحید می گوید

    بهترین طناز ایران

  24. نسترن می گوید

    خیلی بد شد که در حاشیه تموم شد خیلی زود جمعش کردن. بی نهایت زیبا بود و واقعا مشکلات بیمارستاها و جامعه پزشکی رو هم نشون میداد.مثلا مشکل بیمار دزدی و همینطور (پک بقیه پول داروخونه ها)رو عالی اومد حظ کردم یا اینکه بیمار در حال موت هم که باشه باید پول بده تا پذیرش شه و الا پرتش میکنن بیرون و همینطور خونسردی بخش اورزانس و……. امیدوارم در شبکه خانگی ادامه شو بسازی آقای مدیری. بازم ممنون…

  25. الناز می گوید

    عالی در حاشیه خیلی باحاله

  26. الناز می گوید

    ولی حیف که تموم شد

  27. مهرداد می گوید

    دنیایی مهران مدیری امیدوارم در سینما همیشه موفق باشی

  28. حسینی می گوید

    حقتوخوردن رودستت نمیاد همه زیر دستت بودن

  29. احسان می گوید

    هنرمند بسیییییییییییار خوبیه عالللللللیییییییی

  30. ا می گوید

    بهترین سریالش شب های برره
    دمش گرم

  31. کیمیا می گوید

    بهترین کارای طنزمال مهران مدیری رو دستش نیمده لطفا زود تربرکرد

  32. فائزه ترک قیز می گوید

    آقای مدیری عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتم خیلی دوست داررررررررررررررم پدر طنز ایران.امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشید.

  33. فائزه ترک قیز می گوید

    آقای مدیری عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتم دوست دارم پدر طنز ایران .امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشید .

  34. علی می گوید

    در طنز درحاشیه خیلی از مسائل مثل : نوشتن استعلاجی بی دلیل برای کارمندان-معافیت های پزشکی تقلبی – جواب آزمایشاتی که نمونه خون کس دیگه ای را برای کس دیگه برچسب میزنند- استریل نکردن وسایل دندانپزشکی – اشتغال به ساختمان سازی بعضی پزشکا – نون به هم قرض دادن پزشکا و آزمایشگاهها و باز هم پزشکا به هم-
    را میشد عنوان کرد
    تا اگه مسئولین بخواند قانونی برای رفع مشکلات وضع کنند در نظر داشته باشند-ولی افسوس که واقعا پزشکا از درصد هوشی بسیار بالایی برخوردارند و خیلی زود متوجه شدند اگه جلوی کار رو نگیرند در آمدهای باد آورده بعضی هاشون توسط وضع و اجرای قوانینفنا خواهد رفت

  35. سحر می گوید

    اقای مهران مدیری کارِت بیست بیست

  36. مینا می گوید

    اون پسره که پشت مهران مدیریه سمت چپ واییییییییییییی چه خوووبه
    جذاب و…. عزیزممممممم اون کیه هااان؟!!! :))

  37. محمود می گوید

    سلام به آقای مدیری خیلییییییییییییییی عالییییییییییییییی وتکیییییییییی افتخار اراکی ها هستی دوست داریم

  38. معین می گوید

    مهران خان خیلی کارت درسته یدونه باشی

  39. ماريا می گوید

    یک ایران ویک مهران مدیری ، فوق العاده ای ، عاشقاتم

  40. رضا می گوید

    سلام آقای مدیری من از اول و قدیم تمام سریالها تو دیدم همیشه زمستون سال ۱۳۷۶ یادمه برنامت پخش میشد شروع اون هم یک فانوس روشن بود به نظر من تو یک نخبه گویشت و برنامه هات اینقدر روی همه تاثیر گذاره که بعد از شروع و اتمام هر سریالت یک سری لغات و خرده فرهنگهای به یاد ماندنی از خودت به جا میذاری من که اینقدر دقیقی برنامه های ساخته شدت می بینم حتی کوچکترین حرکات تو از چشمم نمی افته – خدا نگهدارت باشه هر چاکه هستی

  41. رضا می گوید

    کاش میتونستم یک عکستون با امضاء خودت داشته باشم

  42. متين می گوید

    سلام خدمت مهران. مدیری عزیز ….به نظرم. کسی که تو نظرا کفته مهران مدیری فقط جلف و لودکی میکنه چیزی از طنز و سینما نمیدونه. ..اقای مدیری تنها طنز افرینی هستن که درد جامعه و مشکلات جامعه رو زیبا جوری که حتی همین خانم یا اقا که این حرف و زدن نفهمیدن من هنوز بعد این همه سال شب های برره ایشون یا پاورچین و میبینم و واقعا چقدر حرفهای بزرکی تو این طنز ها زده شده واقعا عالیه کاراشون ….اکه بی معنی بود کاراشون مقامات بزرک بهشون برنمیخورد و کاراشون و قطع نمیکردن. ..مثل بقیه طنز های دیکه که بیمعنیه و کسی جلوشون و نمیکیره. …و از جامعه پزشکان متاسفم که درک از طنز ایشون نداشتن و نذاشتن ادامه بده وکرنه درحاشیه چیز دیکه ای و میخواست برسونه نه مشکلات پزشکی و فقط. ..اقای مدیری بازم ادامه بده و هیج وقت از سینمای ما نرو واقعا دوستت داریم

  43. عبدلا می گوید

    تشکر مطا لب خوبی بود

  44. ثریا می گوید

    آقای مدیری باسلام،من گفتم بازم میگم شمادرنوع خودتون عالی کار می کنین جاتون تلویزیون خالیه
    بنظرمن کارای خانگی تون خیلی بهتره.براتون آرزوی موفقیت دارم بازم ادامه بده.لایک داری♥

  45. یگانه می گوید

    آقای پدز طنز ممنون از این سریال تمسخر آمیز اخیرتون مدر و مادرم من مزشک هستند هرزشب سریال شما رو می دیدند و می خندیدند اما بعد از سریال اتفاقاتی بسیار با شکوهی رخ داد با کشته شدن چند همکار آنها
    ما همه فهمیدیم پشت این سریال و خنده های پزشکان با جنبه چه می گذشت :تنفر جامعه از پزشکان – تهمت های مردم
    ممنونم آقای پدر طنز ولی همچنان من و برادرم مشتاق به پزشک شدن هستیم و پزشکان هم مثل قبل احساس مسئولیت خود را حفظ کردند با این اتفاقات اخیر
    متشکرم آقای پدر طنز

    1. فرناز می گوید

      گمشو بااااا

    2. سما می گوید

      شما که میخواهی پزشک بشی چرا انقدر غلط املایی داری ؟

    3. مهناز می گوید

      دکتر یگانه شما برو راه پدر و مادر … ادامه بده…امروز تو اینستاگرام دیدم که چن تا دانشجوی پزشکی دارن عکسی که از یه خدابیامرز کلبدشکافی شده رو گرفته بودن مسخره میکنن و میخندن خدا …. کنه امثال تو و پدر ومادر … که مرگ یه انسان براتون مهم نیس که هیچ تازه باهاش تفریحم میکنین..من خودم هم تو اورژانس بیمارستان بهارلو به چشم خودم دیدم که انترمای… چطور با بیمارا برخورد میکردن یه مشت بچه رو گذاشتن بالا سر مریض شده براشون موش آزمایشگاهی جون مردمو میگیرین شماها از …. هم … ترین.

    4. عاطفه می گوید

      چه بچه بی سوادی تربیت کردن

  46. شهرام می گوید

    ایشون متولد۱۳۴۰ نه ۱۳۴۶ خالی بسته بهتون اسمی

    1. گندم می گوید

      نخیر ایشون متولد ۱۳۴۶ هستن
      خالی بند هم خودتی

  47. مهران می گوید

    مهران مدیری خیلی باحالی عاشق طنز هایی ام که تو ساختی

  48. Mahshad می گوید

    عشقههههههه

  49. سارا می گوید

    سلام ممنون ازشما

  50. سارا می گوید

    سلام لطفا بازیگران مصاحیه داشته باشیدممنوا ازشما

  51. مجی می گوید

    سلام چرا تا به الان عکسی از همسر مهران مدیری دیده نشده؟کسی میدونه همسرشون کیه؟

  52. سما می گوید

    عالی

  53. yeganeh می گوید

    همسر مهران مدیرى فریبا متخصص یکى از بازیگران عالى کشورمون هستند ک در کار گویندگى و رادیو نیز فعالیت دارند

  54. sepide می گوید

    اقای مدیری شخصه بسیار محبوب و دوست داشتنی مردمی هستن

    هر نظر منفی یا غیر اخلاقی در مورد ایشون .. شخصیت و عدم شناخت اون فرد از هنر و کارگردانی و بازیگری و … رو نشون میده

    با سپاس از اقای مدیری عزیز

  55. ن الف می گوید

    اسسسسستادم یه دونه هستن،یه دونه.ضمنا همسرشونم خانوم فریبا متخصص نیستن،چون همسرشون اصلا تو کار نر نیستن،ایشون فوق لیسانس ادبیات دارن و خانه دارن

  56. فرچولنگ قازقولنگ آبادی سفلا می گوید

    من از کارهای ایشون سریال حلزونهای مهربان رو بیشتر دوست دارم و بعد سریال دروغهای کاغذی

  57. الی می گوید

    صحت داره که آقای مدیری,از همسرشون قبلا جدا شدن؟

  58. وحيد می گوید

    از بچه گی دیوونه ظنزهات بودم وهستم.دمت گرم که لبهای غمگین رو خندون میکنی

  59. پریسا می گوید

    واقعا کاراشون بی نظیره خیلی هم موفق بودن در ساخت مجموعه های متفاوت
    قیافه واستیل بازیگری و استعداد خوبی دارن
    حرف زدن عادیشونم واسه ما خنده داره ی سبک خاصی حرف میزنن کلا طنز مخصوص ایشونه

  60. تینا می گوید

    من عاشق این مرد ام هم بازیگریش هم فیلمایی که میسازه و هم شخصیت رقتاریش ک متفاوته با بازی اش. خیلی ادم خاصیه.
    حقشه که مرد قدرتمند ایران بشه

  61. یگانه می گوید

    واسه ی شما بی فرهنگ ها آقای پدر طنزتون سریال درست میکنه فرناز خانم در ضمن من سال ها بین عشق به خدمت به مردم (پزشکی)گم شدم
    من دوست ندارم ادبیات بخونم که املام خوب باشه در ضمن برای پزسکی قبول شدن دیکته نمیگیرند خانم سما
    مهناز خانم خوب شد گفتید راه پدر و مادرم رو ادامه بدم معطل اجازه ی شما بودم درضمن اون یه مشت بچه هم فردا روزی جون تو رو نژاد میدن و لیاقت تو یکی موش آزمایشگاهی هست
    من به آقای مدیری هیچ اهانتی نکردم اما شما طرفداراشون که دایه مهربان تر از مادر شدید هرچی اون مختون دستور داد نوشتید من خودم طرفدار ایشون هستم فقط یه انتقاد کوچک کردم
    شاید اصلا تغصیر آقای مدیری نیست و تغصیر ……

    1. آ.ن می گوید

      تو برو درستو بخون و بقیه رو نژاد بده نمی خواد نظر بدی.

      1. مهران مدیری اسطوره می گوید

        راست میگه برو نژاد بده. امتحان دیکته هم ازتون نمیگیرن نگران نباشید

    2. سلاله می گوید

      چندتاازسوالات کنکوراملا هست خخخخخخ قبول نمیشیاااااا

  62. حسین اسکندری می گوید

    ایا فرزندانت اطلاع دارند که به ایرانشهر و پدر ایران زمین توهین میکنی ((تازی ))۰۰۰۰

    1. احمد مهران فر می گوید

      ذهنت کجه همین

  63. سامان می گوید

    مهران مدیری یک طناز درجه یک هست و واقعا کارهای پر از کنایه میسازه! این یعنی طنز

  64. احمد مهران فر می گوید

    .مهرااااااااااان یه دونه اس واسه نمونه اس
    عآااااااااااااااشقتم

  65. ؟ می گوید

    تا حالا رو دست مهران مدیری ندیدم خیلی هنرمنده ، کارهاش عالی و تووووپ از همینجا میگم خسته نباشید ، منتظر باقی کارهاتون هستیم خیلی باحالی خیلللللللللللللللللللللللللللی

  66. رباب تمیزی می گوید

    سلام اقای مدیرامیدوارم حاله شماخوب باشدمن برنامه شمارانگاه میکنم من برنامه حاشیه خیلی دوست دارم امیدوارم دوباره فیلم بسازی ممنون میشم

  67. امین صبوری می گوید

    سلام آقای مهران مدیری طنزتون صداتون حرکاتتون حرف نداره کارتون بیست ..موفق باشید .در کنار خانواده وسلامت . امکان زیارت شما چگونه است؟در صورت امکان

    1. امین صبوری می گوید

      سپاسگزارم در صورت پاسخ دادن

  68. امیر می گوید

    کاراشو دوست دارم . فقط با ماشینش حال نمیکنم .

  69. آ.ن می گوید

    قابل توجه اونایی که از آقای مدیری انتقاد می کنند :آقای مدیری بهترینه و بهتر از اون توی ایران نیست و ایشان سالهاست مردم را می خندانند وچهار تا بچه ی تازه به دوران رسیده نمی تونند دربارشون نظر بدن آقای مدیری دردونه ی ایرانندآقای مدیری حتی انگشت خود را از دست دادند ولی بعضی ها قدر ایشون رو نمی دونند. واقعا از آقای مدیری تشکر می کنم

  70. پارسا می گوید

    مهران مدیری بهترین کارگردانه ایرانه فیلماش معرکس کاش میشد یه بار ایشونا ببینیم کسی میدونه ادرسش کجاس؟ مهران مدیری مثله ادام سندلر می مونه همون امریکاییه

  71. علی می گوید

    مهران مدیری فراماسونی … فکر کردی هیچ کس تو را نمیشناسد الحق که دنیا در دستان یهود است ! ..

  72. ايراني می گوید

    متاسفانه برخی ازدوستان فقط ظاهر کار رامیبینند اقای مدیری وقتی نام یک سگ را کورش میگذارد یعنی به ایران وایرانی توهین کرده طبیعی است که پشت بند ان قرارداد پشت قرارداد صدا وسیما باهاش ببنده

  73. یاس داودی می گوید

    دوستت دارم پدر طنز ایران من

  74. Ssss می گوید

    بهترین بازیگره امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشه به نظر منم پدر طنز ایرانه

  75. سحر می گوید

    اولین بازیگری که دارای خانواده ای مذهبی است . جالبه

  76. RAYKA می گوید

    درود ، عزیزان و حضراتی که متأسفانه با توهین و احیانآ فحاشی و بدزبانی محتویات ذهن و نظریاتشون رو اعلام میکنن ، میخوام با محبت خیلی جدی بهشن بگم که همزبان سطح پایین، همیشه این کنار ذهنت باشه که ادبیات گفتاری و رفتاری هرشخص نشان از شأن و شخصیت و سطح خانوادگی اون شخصه و متأسفانه خیلی از حضراتی که از این بیان نادرست و اشتباه استفاده میکنن در واقع متوجه نیستن که دارن بدون کلام و غیرمستقیم به دیگران و عموم اعلام میکنن که توی خانواده ما پدر ما با همچین ادبیات و کلماتی با مادرمون و خواهرمون حرف میزده که ما هم بسادگی همیشه و همه جا ازش استفاده میکنیم، کسی که فحاشی میکنه داره نشون میده که مطمئنآ توی خونه و خانوادشون حتمآ پدرشون همینجوری با مادرشون حرف میزده که اینها هم یاد گرفتن و…….از دست دادن فرصتها دال بر نادانی شخص است پس همین لحظه هم که این متن رو میخونی اولین فرصت تغییر رفتار و کنار گذاشتن بیان و افکار نادرستتون هستش و از کنارش نگذرکه از جمله نادانان نباشی چرا که نادان با جانداری به اسم الاغ برابری میکنه و گاهی کمتر . بدرود

  77. negin می گوید

    مهران مدیری نظیر نداره.اونایی هم که عقده ی انتقاد کردن دارن اشتباهی اومدن.بزنید جای دیگه

  78. فاااااااااائزه می گوید

    اقای مدیری رو خیلی دوسش دارم
    واقعا کارهاش به دل میشینه
    کلی خنده میاد ازته دل رو لب آدم
    طنزهای عالی و بجا ک بیشترشون درمورد زندگی ماهاس
    خداحفظتون کنه در پناه حق باشید استاد عزیز

  79. فاااااااااائزه می گوید

    میخام ببینم فاز اونی ک از اقای مدیری بد میگه چیه !!! 😐
    طنز را باید درک کرد ، شماها درک طنز رو ندارید پس حرفتان بقول سریال در حاشیه باد هویسه D:

    راستی اقای مدیری کار جدیدت دورهمی خیلیییی عالیه کیف میکنیم ..مرسی

  80. مهی می گوید

    ممنونم از اقای مدیری من از خاطرات کودکی بیشترین خاطره ام آز فیلمی آقا مدیریت سپاسگزارم بابت تمام لحظه های که منو مادرم تو اوج نا امیدی بودیم ولی با خنده ای که با فیلماشون بر لبای ما کاشتن تا غصه هامون فراموش کنیم بابت تمام لبخندها،گل لبخند بشینه رو لبهاتون
    هرگز فراموشتون نمیکنم همیشه تو قلبم هستین

  81. مهدی می گوید

    عالیجناب طنز ایران اکبر عبدی و سلطان طنز ایران مهران مدیری است بدون شک. الباقی زیر اینان

  82. محمد می گوید

    آقای مدیری یکی از بهترین و مورد علاقه ترین بازیگر و کارگردان من است
    واقعا صفت پدر طنز ایران ده پله حتی بلکه هزار پله برای ایشان کم است

  83. A.N می گوید

    تنها بازیگر یا تنها کارگردانی که مشکلات جامعه را متوجه میشود بازیگر اسطوره، مهران مدیری است. واقعا چرا بعضی ها نمی خواهند این را قبول کنند که بعضی پزشکان دزد و جانی اند. آقای مدیری از این که حقیقت جامعه را به مردم نشان میدهید واقعا متشکرم

    1. ایسان می گوید

      با کمال احترام باید بگم شما مصداق بارز کاسه داغ تر از اشین..اگه از مهران مدیری خوشتون میاد باید بدونین هیچ مستقیما توهینی ب این شدت نکرده ..کارای ایشون فقط دارای طنز و انتقاده..و پزشکان قشر بسیار محترمی هستند.اگر خطایی هم هست ک مسلما باید باشه و تو هر صنفی هست تا حدودی جزئی از کاره و با نسبت دادن کلمه یجانی شما هیچ قدمی در پیشرفت فرهنگ این جامعه بر نداشتید ! بهتر نیس یکم ب صنف ها احترام بزاریم حالا اگه پس فردا یک نفر راجع ب خلبانان طنز ساخت ما باید بیام بگیم خلبانان جانی اند؟؟؟

  84. محمد می گوید

    در جواب خانم زهرا باید بگم اصلا مهم نیست که شما از کارهای آقای مهران مدیری خوشتون نمیاد.چون مسلما ایشون هم از شما خوشش نمیاد.شما ها برین همون آشغالهایی که فقط توش گریه زاری داره رو نگاه کنید.

  85. Sam می گوید

    دعوا کنید . افرین.. خب هر کی نظر خودشو داره دیگه . چرا دارین همدیگرو میخورین

    1. امیر می گوید

      نه عزیزم ماشما رونمیخوریم

    2. بهراد می گوید

      خب سام راس میگه باید برای نظر های همدیگه احترام قائل باشیم….
      اونایی که چرت و پرت مینویسن یه مشت آدمه حسودن که چشم نارن موفقیت بقیه رو ببینن….
      ولشون کنین…

  86. امیر می گوید

    مهران جان واقعا یک دانه ای وبس……..

  87. nazanin79 می گوید

    خیلی طنزای آقای مدیری رودوست دارم.این کارجدیدشون هم که حرف نداره.منظورم دورهمیه

  88. ستایش می گوید

    من هشت سالمه به نظرمن مهران مدیری بهترین کارگردان وبازی گرهستند

  89. ghasem می گوید

    سلام خسته نباشید دورهمی
    آقای مهران مدیری واقعا خیلی قشنگ بود اما من نیمه شنوا هستم آقا مدیری خدا حفظه کنه

  90. همسر مهران مدیری می گوید

    جالب بود
    استفاده کردم
    تشکر

  91. محسن 0111 می گوید

    احمقا حرف دهنتونا بفهمین مهران مدیری بهترین فد آزادی خواه ایرانه نباید درموردش اینجوری صحبت کرد خبببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب

  92. ساناز می گوید

    آقا اون پسره پشت سر مهران مدیری کیه؟؟!!!!

  93. آنا می گوید

    اقای مدیری اصلا نظرای منفی برات مهم نباشه ماها حسودیم چون شما هم محبوبی هم قشنگ حرف میزنی هم موفقی حسودیمون میشه بنابراین بدون که حرف نداری به خدا جذاب خوش مشرب خوش صحبت بانمک تودلبرو مهربون و سنگین فیلماتم که دیگه هیچی همین که ملت رو شاد میکنی خودش کلی هنر عشقمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم وای تو چقد دوست داشتنی هستی اخه

  94. الی می گوید

    خود مدیری هم کفته همه کارام بچه بازی بوده براهمین میخاد سینمایی بسازه ,واقعا جلفن .

  95. ناشناس می گوید

    کارتون واقعا عالیه امیدوارم همین طور به کارتون ادامه بدین

  96. مدل می گوید

    خیلی دوست دارم مدیری
    البته سر قضیه این ۱۰٫۰۰۰ تومان هایی که همراه مارکت از حساب کم میکرد از دستت دلخور شدم شما که نیاز به این پول ها نداری ماشالا وضعت خوبه

  97. یام می گوید

    امیدوارم بزودی یاد بگیریم که به هم توهین نکنیم.

  98. مهدیه می گوید

    مهران مدیری کاراش خوب بود مخصوصا پشت صحنه های فیلماش از خوده فیلم خنده دار تر بود! ولی یه چیزی توی همه فیلماش دیده میشه و اون یه خود شیفتگی وجود داره مثال میزنم.توی برره شیر فرهاد یه شخصیت برجسته بود و همه باید ب حرفش گوش میدادن-در باغ مظفر هم ک خودتون میدونید بزرگ خاندان بود-در ویلای من نزدیک ترین فرد ب بزرگ خاندان ایشون بودن-در برنامه دور همی هم ک دیگه مجری هستند و روی میز وصندلی بزرگ نشستن و نظر میدن .و نکته مهم اینه ک تو همه ی فیلمایی ک ساخته و یا اکثر فیلماشون خودشون باید باشن انگار یه حالتی دارن ک دوست دارن خیلی جلوی دوربین باشن و آقای دوربینی هستند :)) ولی خب هر کسی یه عیبی داره!من با کارای ایشون خیلی خندیدم مخصوصا دور همی قسمتی ک از تماشا چیان خواستن بیان و صدای مشت و لگد و شکستن شیشه رو در بیارن خیلی جالب بود خخخخیییییلی خنده دار بود.بازم مچکرم ازشون ک وقتمونو پر میکنن و سر گرمیم

  99. Shojaei .ali می گوید

    سلام.واقعیت رو مهدیه خانم گفتن..ولی رضا عطاران بیشتر خنده مردم رو دوس داشت تا دوربین رو .

  100. ایسان می گوید

    مهران مدیری ! بازیگر کارگردان موزیسن…مهم تر اینکه صرفا با چهرش کسی رو بخندونه و مثل هزاران بازیگر این دوره با پول عمل های بینی برسه کسی هستش ک سواد کاری داره ! کسی ک برخلاف سایر طنز نویسا ک فقط هزل می نویسن و باوجود تمام محدودین های وزارت فاقد فرهنگ و ارشاد درد مردم رو با زبون طنز بیان نی کنه! کم کسی نیست ک سال ۲۰۰۹ بیستمین مرد قدرت مند ایران باشه…کم کسی نیس ک دکترای افتخاری گرفته ..این ادم شاید تو ایران اسطوره ی سانسور شده باشه اما شاید اگه در یک کشور جهان اول می بود ب عنوان نابغه جایگاه خیلی بهتری داشت ! بعضی ها میان اشک ملت رو در میارن ملتی ک خودش همه درد و عضه و تحریم هزار چیز دیگه داره اخر سر پول کت شلوارشون ب فلک می رسه ..اما خداییش من یکی بهم بگن اقای مدیری برانامه هر قسمت دورهمی صد ملیونم می گیره می گم حقشه ..چون ادمی ک با این همه مشکلات پیش روش داره کار می کنه..داره زحمت می کشه…و ملتی ک سرار دردن رو دو ساعتی فارغ از تمام بدبختی هلشون می کنه…کسی ک تکذیب می کنع می تونه برای این ادم بی رقیب ..ی رقیب بیاره؟ داریم کسی ک مثل مهران مدیری درد رو از یاد ایرانی ها برده باشه! من یکی فقط ارزوم اینه ک سلامت باشه و موفق تر از دیروزها بدرخشه …