عرضه اولیه زر ماکارون در بورس +زمان عرضه سهام

0

محمود گودرزی معاون بازار شرکت بورس تهران، در پاسخ به سوال در خصوص آخرین وضعیت سهم های عرضه اولیه‌ای و زمان انجام آن گفت: ما قطعا” این هفته عرضه اولیه ای نخواهیم داشت، ان شاءالله در صورت درج شرکت زر ماکارون تا اواخر هفته بعد و انجام گزارشگری های مالی و سایر تعهدات این شرکت، تا اواخر اردیبهشت و نهایتا هفته نخست خرداد ماه شرکت زر ماکارون، عرضه اولیه خواهد شد.

گودرزی در گفتگو با کانال عرضه‌اولیه در خصوص میزان عرضه و سرمایه این شرکت گفت: قرار است ۱۲درصد از سهام این شرکت ۱۶۰۰ میلیارد ریالی، بزودی عرضه اولیه شود.

وی تصریح کرد: البته تعهداتی هم برای عرضه سهم بعد از عرضه اولیه اخذ شده و در واقع بعد از عرضه‌اولیه، عرضه سهم از سوی سهامدار عمده قطع نخواهد شد.

شرکت صنعتی زرماکارون، در زمینه تولید و بسته‌بندی انواع محصولات فرآوری شده غلات، باهدف تولید انواع محصولات در بالاترین سطح کیفیت، افزایش توان تولید و توسعه فرهنگ مصرف غذای سالم، فعالیت می‌کند.

برخی از افتخارات این شرکت عبارتست از:

– کسب اولین مدال افتخار صادرات کشور در سال ۱۳۹۴

-کسب لوح و تندیس صادر کننده ممتاز ملی در سال‌های ۱۳۸۷، ۱۳۸۸، ۱۳۸۹، ۱۳۹۰، ۱۳۹۱، ۱۳۹۲ و ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ و ۱۳۹۶

– کسب لوح و تندیس واحد نمونه صنعتی در روز گرامیداشت صنعت و معدن در سال‌های ۱۳۸۶ و ۱۳۹۱ ۱۳۹۳

– کسب لوح و تندیس رعایت حقوق مصرف‌کننده از سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان – در سال‌های ۱۳۸۶، ۱۳۸۷، ۱۳۸۸، ۱۳۸۹، ۱۳۹۰، ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ و ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴

– کسب عنوان سرآمد صنعت ماکارونی ایران ۱۳۹۳و ۱۳۹۴

– کسب لوح و تندیس واحد نمونه استاندارد ملی در سال‌های ۱۳۸۷، ۱۳۸۹ و ۱۳۹۱ و ۱۳۹۴و ۱۳۹۶

– دریافت ۷ نشان سیب سلامت

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ