ماساژوری که با آبمیوه مشتریان را بیهوش می کرد

0

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقی خبر داد که به عنوان ماساژ درمانی به منازل شهروندان مراجعه می‌کرد و پس از حضور در منازل، با تعارف آبمیوه آنها را بیهوش و اموال با ارزشی را سرقت می‌کرد!

هجدهم اسفند ۹۸ فردی با مراجعه به کلانتری ۱۰۶ نامجو به مأموران عنوان کرد که از طریق فضای مجازی با فردی به نام مجید که خود را متخصص در زمینه ماساژدرمانی معرفی می‌کرده، آشنا و قرار شده این شخص با پرداخته هزینه‌ای در هفدهم اسفند ماه به منزل وی آمده و اقدام به ماساژدرمانی کند.

وی افزود: این شخص پس از حضور در منزلم، در همان دقایق اولیه با تعارف آبمیوه من را بیهوش کرد و اموالی از قبیل وجه نقد، گوشی تلفن‌همراه و لپ‌تاپم را به سرقت برد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع “زورگیری به شیوه بیهوشی” و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران، برای رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با توجه به اظهارات شاکی پرونده و اطلاعات اندکی که شاکی از سارق داشت، کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی با توجه به شیوه و شگرد ارتکاب سرقت و با بهره‌گیری از همان اطلاعات اندک به دست آمده از متهم پرونده، موفق به شناسایی سارق شدند.

با شناسایی دقیق متهم پرونده و در بررسی به عمل آمده از سوابق وی مشخص شد که مجید با تشکیل یک کانال در فضای مجازی و تبلیغ گسترده با شماره تماسهای مختلف شهروندان را جذب کرده و پس از حضور در منازل، با تعارف آبمیوه آنها را بیهوش و اموال با ارزشی را سرقت می‌کند.

کارآگاهان پایگاه سوم ، با شناسایی محل سکونت مجید در شهر کرج، با هماهنگی مقام قضائی به این شهرستان اعزام و موفق به دستگیری وی شدند.

متهم پس از دستگیری و انتقال به پایگاه سوم پلیس آگاهی صراحتاً به سرقت به شیوه بیهوشی از شاکی پرونده اعتراف کرد.

وی همچنین به انجام سرقتهای مشابه دیگر در مناطق مختلف شهر تهران اعتراف کرد که با تلاش کارآگاهان تعداد دیگری از مالباختگان و شاکیان پرونده شناسایی و برای طرح و پیگیری شکایت به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ دعوت شدند.

سرهنگ قاسم دستخال؛ رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: ارزش ریالی مجموع سرقتهای صورت گرفته توسط متهم، بالغ بر ۲ میلیارد ریال است که در ادامه رسیدگی به پرونده، قرار قانونی توسط مقام قضائی صادر شده و تحقیقات برای شناسایی سایر شاکیان و مالباختگان احتمالی در دستور کار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.

منبع : تسنیم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ