آموزش آرایشگری با هنرآموزان

0

آموزشگاه آرایشگری هنرآموزان به عنوان یک آموزشگاه پیشرو در آموزش آرایشگری به صورت اصولی و دقیق شناخته شده است. هنرآموزان با استفاده از به روز ترین متدهای آموزی اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی به صورت حضوری و همچنین مجازی می نماید.

کلاس های آموزشی آموزشگاه آرایشگری هنرآموزان به شرح زیر است.

دوره های آموزشی مراقبت و زیبایی مو

در این دسته بندی آموزشی کلاس هایی همچون آموزش رنگ مو ، آموزش شینیون ، آموزش اکستنشن مو ، آموزش بافت مو ، آموزش کوتاهی مو ، آموزش کوتاهی ژورنالی ، آموزش پیرایشگر کودک ، آموزش براشینگ مو و آموزش کراتینه مو قرار می گیرند.

هر کدام از این دوره های آموزشی به تنهایی بازار کار قدرتمند داشته و پیشنهاد می گردد که حتما در دوره های تخصصی نیز شرکت کنید. توجه داشته باشید که دوره هایی همچون دوره آموزش رنگ و مش ، دوره کوتاهی مو و همچنین آموزش شینیون مو از دوره های پایه ای هستند که فراگیری آنها برای هر میکاپ آرتیستی از ملزومات کاری به حساب می آید. البته ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که کوتاهی مو دوره بسیار پرطرفداری است که به نوعی پایه آرایشگری محسوب می شود.

در کنار موارد گفته شده دوره آموزش اکستنشن مو و آموزش کراتینه مو جزو دوره های پر طرفداری هستند که بازار کار خوبی داشته و در آموزشگاه هنرآموزان به صورت تخصصی تدریس می شوند

آموزش آرایشگری

مراقبت و زیبایی پوست

مطمئنا بر کسی پوشیده نیست که امروزه بانوان توجه ویژه ای بر پوست خود و به ویژه پوست صورت خود دارند. به همین منظور عده ی زیادی از آرایشگران ترجیح می دهند با گذراندن دوره آموزش پاکسازی پوست تنها در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت کنند.

به طور مثلا با انجام فرایند پاکسازی پوست می توان از جوش صورت که مشکل قشر بزرگی از بانوان است جلوگیری کرد.

آموزش میکاپ و گریم

این دسته مهم که به نوعی نماد آرایشگری نیز به حساب می آید شامل ۴ زیر گروه آموزش میکاپ و گریم (دگرآرائی) ، آموزش خودآرائی ، آموزش میکاپ و گریم عروس و همچنین آموزش آرایش کودکان است. بدون شک شما هیچ آرایشگری را نمیتوانید پیدا کنید که در زمینه میکاپ صورت دستی بر آتش نداشته باشد. لازم به ذکر است که بسیاری از آرایشگران مشهور در زمینه میکاپ صورت برای خود کسب شهرت کرده اند.

آموزش مراقبت و زیبایی ناخن

در این دسته شما می توانید آموزش کاشت ناخن و آموزش طراحی ناخن را دسته بندی کنید. البته در رده بعدی نیز می توانید آموزش مانیکور و پدیکور را قرار بدهید. با نگاه اندکی به دست اطرافیان می توانید به سادگی مشاهده کنید که کمتر کسی وجود دارد که به ناخن های خود اهمیت ندهد. تقریبا بیشتر بانوان حداقل برای یک بار هم که شده کاشت ناخن را تجربه کرده اند و تمامی بانوان علاقه فراوانی به انجام طراحی ناخن به منظور زیبایی بیشتر دارند. این دوره های آموزشی جزو دوره هایی است که می تواند آینده شغلی شما را تحت تاثیر قرار دهد.

آموزش آرایشگری

آموزش مراقبت و زیبایی مژه

آموزش اکستنشن مژه و همچنین آموزش لیفت و لمینت از جمله مواردی است که در این دسته آموزشی قرار می گیرند. اکستنشن مژه مدتی است که بازار کار را تحت تاثیر خود قرار داده و با مراجعه بانوان زیادی همراه شده است. آموزشگاه هنرآموزان دوره های آموزشی لیفت و لمینیت و همچنین اکستنشن مژه را به صورت تخصصی به هنرجویان آموزش می دهد تا در بازار کار بتوانند با نشان دادن توانایی خود در این زمینه نامی نیکو دست و پا کنند.

در کنار دوره های آموزشی بیان شده ، آموزشگاه آرایشگری هنرآموزان اقدام به برگزاری کارگاه های آموزشی یک روزه کرده است که علاوه بر آموزش به هنرجویان جدید ، یک دوره بازآموزی قوی برای شاغلین نیز به حساب می آید که می توانند اطلاعات خود را به روز کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ