اختلال در سامانه آنلاین کارگزاری مفید کی تمام می شود؟

0

از زمان شروع پیش‌گشایش بازار سهام روز شنبه و یکشنبه، پنل کاربری کارگزاری مفید دچار اختلال شده که این موضوع موجب نارضایتی بسیاری از کاربران این کارگزاری شده است. سامانه مفید آنلاین در حالی از دسترس خارج شده که دیگر سامانه معاملاتی این کارگزاری (ایزی تریدر) مشکلی برای ورود و ثبت سفارش ندارد.

این در حالی است که هفته گذشته نیز، سامانه معاملات برخط یکی دیگر از کارگزاری‌های پرطرفدار در روزهای اصلاح بازار به شدت دچار مشکل شده بود که این موضوع موجب اعتراض بسیاری از کاربران کارگزاری آگاه شد.

 

گویا سرورهای کارگزاری مفید در دوران گذشته که تعداد سهامداران بسیار کم بود باقی مانده اند و مسئولین این کارگزاری نیز هیچ تلاشی برای قویتر کردن سرورهای خود نداشته و برخلاف شعار “پیشرفت مداوم” که در زیر نماد خود درج کرده اند به وضع موجود راضی هستند. رضایتی که موجب نارضایتی کاربرانی شده است که بابت هر معامله خود در گذشته سهمی را به کارگزاری مفید پرداخت کرده اند.

در این بین حالا این پرسش ها مطرح است که آیا مسئولین کارگزاری مفید که بابت هر معامله کارمزد دریافت می کنند هم اکنون پاسخگوی ضرر و زیان کاربران خود هستند؟ اگر کاربری قصد خرید سهام خاصی را در روز جاری داشته و نتوانسته است بخرد آیا مسئولین کارگزاری مفید جوابگو هستند؟ یا اگر کاربری قصد فروش سهام خود را داشته و نتوانسته بفروشد و هم اکنون با اُفت قیمت مواجه و متضرر شود مسئولین کارگزاری مفید پاسخی برای این سهامدار دارند؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ