خانه / اخبار بورس / میزان رضایت مشتریان از ۳ کارگزاری برتر بورس چقدر است؟

میزان رضایت مشتریان از ۳ کارگزاری برتر بورس چقدر است؟

️آگاه؛ مفید؛ فارابی؛ سه کارگزاری برتر بورس در شبکه‌های اجتماعی با رشد بورس و افزایش کاربران آن، نیاز به شناخت کارگزاری‌ها برای انتخاب بهترین به وجود آمده است.

دیتاک، نظرات کاربران این کارگزاری‌ها را با استفاده از هوش مصنوعی و بیگ دیتا تحلیل کرده است. سه کارگزاری‌ برتر بورس از نظر میزان محتوا:

▫️کارگزاری آگاه ۵۵ ٪
▫️کارگزاری مفید ۳۶ ٪
▫️کارگزاری فارابی ۹ ٪

نظرات در مورد کارگزاری آگاه مقایسه کارگزاری مشکلات کارگزاری مفید مشکلات کارگزاری فارابی کدام کارگزاری در بورس بهتر است کارگزاری مفید کارگزاری فارابی کارگزاری آگاه خوبه تحلیل کارگزاران بورس بهترین معاملات آنلاین کارگزاری بورس بهترین کارگزار بورس بهترین شرکت کارگزاری برترین کارگزار بورس اخبار مهم بورس اخبار کارگزاری آمار کارگزاران بورس

کارگزاری مفید و کارگزاری آگاه

۴۰ ٪ کاربران کارگزاری آگاه نسبت به آن، اظهار نارضایتی کردند و بیشتر مشکلات سیستم را دلیل نارضایتی خود دانستند. ۵۵ ٪ از افرادی که در مورد کارگزاری مفید نظر داده‌اند از خدمات آن رضایت نداشتند، مشکلات در تراکنش‌های مالی بیشترین دلیل نارضایتی آنها بوده است.

کارگزاری فارابی

۶۶ ٪ از کسانی که درباره فارابی اظهار نظر کردند از خدمات آن ناراضی بودند، مشکل در انجام خرید بیشترین دلیل نارضایتی بود.

بیشترین دلیل رضایت کاربران آموزش مناسب بوده است. کارگزاری‌ها می‌توانند با ارائه محتوای مفید آموزشی و اطلاع‌رسانی رضایت بیشتر مشتریان را جلب کنند.

نظرتان را ثبت نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .بخش ‌های مورد نیاز علامت‌ گذاری شده ‌اند * *

*