میزان رضایت مشتریان از ۳ کارگزاری برتر بورس چقدر است؟

3

️آگاه؛ مفید؛ فارابی؛ سه کارگزاری برتر بورس در شبکه‌های اجتماعی با رشد بورس و افزایش کاربران آن، نیاز به شناخت کارگزاری‌ها برای انتخاب بهترین به وجود آمده است.

دیتاک، نظرات کاربران این کارگزاری‌ها را با استفاده از هوش مصنوعی و بیگ دیتا تحلیل کرده است. سه کارگزاری‌ برتر بورس از نظر میزان محتوا:

▫️کارگزاری آگاه ۵۵ ٪
▫️کارگزاری مفید ۳۶ ٪
▫️کارگزاری فارابی ۹ ٪

نظرات در مورد کارگزاری آگاه مقایسه کارگزاری مشکلات کارگزاری مفید مشکلات کارگزاری فارابی کدام کارگزاری در بورس بهتر است کارگزاری مفید کارگزاری فارابی کارگزاری آگاه خوبه تحلیل کارگزاران بورس بهترین معاملات آنلاین کارگزاری بورس بهترین کارگزار بورس بهترین شرکت کارگزاری برترین کارگزار بورس اخبار مهم بورس اخبار کارگزاری آمار کارگزاران بورس

کارگزاری مفید و کارگزاری آگاه

۴۰ ٪ کاربران کارگزاری آگاه نسبت به آن، اظهار نارضایتی کردند و بیشتر مشکلات سیستم را دلیل نارضایتی خود دانستند. ۵۵ ٪ از افرادی که در مورد کارگزاری مفید نظر داده‌اند از خدمات آن رضایت نداشتند، مشکلات در تراکنش‌های مالی بیشترین دلیل نارضایتی آنها بوده است.

کارگزاری فارابی

۶۶ ٪ از کسانی که درباره فارابی اظهار نظر کردند از خدمات آن ناراضی بودند، مشکل در انجام خرید بیشترین دلیل نارضایتی بود.

بیشترین دلیل رضایت کاربران آموزش مناسب بوده است. کارگزاری‌ها می‌توانند با ارائه محتوای مفید آموزشی و اطلاع‌رسانی رضایت بیشتر مشتریان را جلب کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. لعنت به آگاه می گوید

    آشغال تر از #کارگزاری_آگاه وجود نداره.امروز ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ هست در تاریخ ثبت کنید که چه بر سر سهامداراش آورد از دیروز سیستم مختل شده و هیچ گونه معامله ای در این روز سرنشت شاز انجام نشد و متضرر شدیم.
    ننگ بر کارگزاری آگاه

  2. عباس می گوید

    با عرض سلام و ادب؛
    بنظرم برای انجام قرارداد و امور کارگزاری (مؤسسه ملل) رو انتخاب نکنید. من چند روز پیش مبلغی رو از طریق درگاه بانکی که در سیستم آنلاین این کارگزاری جهت خرید وجود داشت پرداخت کردم و درگاه بانکی پیغام داد عملیات با موفقیت انجام شد ولی مبلغ پرداختی در حساب کارگزاری اینجانب جهت خرید سهام منظور نگردید که پس از چندین مرتبه پیگیری از قسمت مربوطه در کارگزاری ملل و سر کار گذاشتن من اعلام نمودند با آن سامانه بانکی که پرداخت کردید تماس بگیرید و پس از تماس با درگاه بانکی که از طریق آن مبلغ را پرداخت نموده بودم ضمن اعلام شماره ارجاع بانکی به من گفتند که مبلغ پرداختی شما در سیستم با موفقیت پرداخت شده و ایراد از سیستم نرم افزاری کارگزاری ملل می باشد که دوباره پس از پیگیری مجدد و اعلام به آن کارگزاری فقط می گفتند هیچ مبلغی از طرف شما به کارگزاری ما واریز نشده است. لذا با توجه به این موضوع اینجانب به همراه چند نفر دیگر از نزدیکان قصد تغییر این کارگزاری را داریم و پیشنهاد دلسوزانه من این است که برای قرارداد به سمت آن گروه از کارگزاری های بانکی بروید که از نظر رتبه و سوابق قبلی جزء گروه الف بوده اند و ضمن پاسخگویی صحیح به ارباب رجوع دارای سیستم نرم افزاری داخلی کم ایرادی هستند تا پول شما در این میان به هدر نرود.

  3. آلفرد می گوید

    آشغال ترین کارگزاری مفیده
    فقط بلده کد بورسی صادر کنه پشتیبانی که صفره سیستم معاملات دست کمی از کارگزاری آگاه نداره
    آقا چرا نباید یه نظارتی رو کارگزاری باشه مگه سهامداران گناه خدا کردن یا مجانی خرید وفروش انجام میدن