عکس محمد عزیزی و فریدون احمدی نمایندگان مجلس

0

غلامحسین اسماعیلی سخنگوی دستگاه قضا، در نشست خبری امروز با اهالی رسانه گفت: محمد عزیزی نماینده مجلس شورای اسلامی به جرم معاونت در اخلال در نظام توزیع خودرو به ۶۱ ماه حبس تعزیری، فریدون احمدی نماینده مجلس شورای اسلامی به جرم معاونت در اخلال در نظام توزیعی به ۶۱ ماه حبس تعزیری و حسن هشترودی رئیس سابق حراست کل سایپا به جرم معاونت در اخلال در نظام توزیعی به ۶۱ ماه حبس تعزیری محکوم شدند.

فریدون احمدی (متولد ۱۳۴۶ – زنجان) نمایندهٔ دورهٔ دهم از حوزهٔ انتخابیهٔ زنجان و طارم در استان زنجان است که در انتخابات مجلس بدون فهرست ظاهر شد و وی با کسب ۴۴٬۳۰۳ رای از مجموع ۱۱۵٬۵۷۴ رای معادل ۳۸٫۳۳٪ درصد آرا در دور دوم به مجلس راه پیدا کرد.

فریدون احمدی کیست سوابق محمد عزیزی درآمد نمایندگان مجلس ثروت نمایندگان بیوگرافی محمد عزیزی اخلالگران بازار اخبار زنجان اخبار ابهر

محمد عزیزی (متولد ۱۳۵۴ – آزادشهر) نمایندهٔ دورهٔ دهم از حوزهٔ انتخابیهٔ ابهر و خرمدره و سلطانیه در استان زنجان است. وی با کسب ۲۵۰۰۰ از ۱۲۵۰۰۰ رای حوزه انتخابیه بعنوان نفر اول به دور دوم انتخابات راه یافت و در دور دوم در رقابت با نماینده وقت (خانمحمدی) و با کسب ۳۷٬۶۹۳ رای از مجموع ۷۳٬۰۰۲ رای معادل ۵۱٫۶۳٪ درصد آرا در دور دوم به مجلس راه پیدا یافت.

منبع : میزان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ