آشنایی با شرکت جهان فولاد متین کارگزار جدید استقلال

0

طی روزهای اخیر صحبت‌های زیادی در مورد اختلاف اعضای هیأت مدیره برای عقد قرارداد با کارگزار جدید مطرح شد. حتی برخی اعضای هیئت مدیره بعد از نشست هفته گذشته به خبرنگاران اعلام کردند ابتدا باید قرارداد قبلی با کارگزاری آریا برتر فسخ و سپس قرارداد با شرکت فولاد متین امضا شود.

در همین راستا شب گذشته اعضای هیأت مدیره استقلال بر سر امضای قرارداد با کارگزار جدید به توافق نهایی رسیده و صورت جلسه عقد قرارداد رسمی را نیز امضا کردند.

در این نشست مقرر شد تا کارگزاری فولاد متین بقیه مطالبات شیخ دیاباته را تأمین و روند پرداخت آن را طی کند. به این ترتیب، مطالبات این بازیکن طی روزهای آینده پرداخت خواهد شد.

تمرینات تیم فوتبال استقلال از فردا در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز خواهد شد. آبی‌پوشان روز ۲۹ اردیبهشت در اهواز به مصاف فولاد خواهند رفت.

شرکت «جهان فولاد متین» در بدو عقد قرارداد با تخصیص مبلغ ۵۰ میلیارد ریال به صورت پیش پرداخت و تضمین مبلغ ۵۰ میلیارد ریال ضمانت نامه حسن انجام تعهدات و برخورداری از ظرفیت‌های جدید درآمدزایی و ویژگی بارز حسن شهرت، به عنوان کارگزار شرکت فرهنگی ورزشی استقلال انتخاب شد. این شرکت بعد از طی فرآیند یک ماهه و بررسی دقیق و تایید تمام مفاد قرارداد از سوی وزارتخانه با رعایت تشریفات قانونی و همچنین مذاکرات به عمل آمده با شرکت‌های صلاحیت‌دار به عنوان مناسب‌ترین شرکت انتخاب و منجر به عقد قرارداد طرفین شد.

براساس پیش‌بینی و برنامه‌ریزی انجام شده، فیمابین کارگزار رسمی و باشگاه درآمد حاصله از این همکاری حداقل هزار میلیارد ریال ( ۱۰۰ میلیارد تومان) در یک فصل خواهد بود.

اطلاعات عمومی شرکت جهان فولاد متین

فعال سهامی خاص

شماره ثبت: ۵۱۵۵۷۳
شناسه ملی: ۱۴۰۰۷۰۷۷۱۶۴
تاریخ ثبت: ۱۳۹۶/۰۶/۲۸

سرمایه ثبتی

سرمایه ثبت شده در تاریخ ۱۳۹۸/۰۵/۰۱:
۲۰,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
سرمایه ثبت شده در تاریخ ۱۳۹۶/۰۶/۲۸:
۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال

هیئت مدیره استقلال مالک شرکت جهان فولاد متین جهان فولاد متین پرویز کیکاوس نژاد کیست اسپانسر استقلال تهران اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

هیئت مدیره شرکت جهان فولاد متین

عضو هیئت مدیره و مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره
پرویز کیکاوس نژاد

عضو هیئت مدیره و نایب رئیس هیئت مدیره
فرشید صادقی

عضو هیئت مدیره و رئیس هیئت مدیره
الهه جهان آرا

منب : فارس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ