شرایط ثبت نام محصولات ایران خودرو ویژه عید فطر ۹۹

0

در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو قیمت قطعی بوده و موعد تحویـل حـداکثر ۳ ماهه خواهد بود و وجه خودرو در دو مرحله دریافت خواهد شد، ضمنا” در صورت ثبت نام بیش از ظرفیت برنامه ریزی شده، مشتریان به روش قرعه کشی انتخاب خواهند شد. براین اساس طرح فروش فوق العاده به روش اعتباری محصولات ایران خودرو از ساعت ۸ صبح چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۳/۰۷ با شرایط ذیل آغاز می گردد و لغایت تاریخ ۹۹/۰۳/۱۴  ادامه دارد.

مشتریان می توانند از تاریخ ۹۹/۰۳/۰۴ نسبت به پیش ثبت نام و احراز هویت و دریافت کلمه عبور اقدام نمایند .

نکته ۱ :امکان دسترسی به راهنمای جامع ثبت نام و یا تنظیم کلمه عبور،در صـفحه اول سـایت فـروش اینترنتـی در بخش اطلاعیه ها وجود دارد.

نکته ۲ :شماره کارت یا حساب بانکی که وجه ثبت نام خودرو به حساب شرکت واریز می گردد، الزاما” مـی بایسـت متعلق به شخص متقاضی باشد.

طرح فروش فوق‌العاده به مناسبت عید سعید فطر

نام محصول موعد تحویل پیش‌پرداخت (تومان)

پژو ۴۰۵ SLX

سه‌ماه از زمان تکمیل وجه ۵۰ درصد قیمت خودرو

رانا

سه‌ماه از زمان تکمیل وجه ۵۰ درصد قیمت خودرو

پژو ۲۰۶ تیپ ۲

سه‌ماه از زمان تکمیل وجه ۵۰ درصد قیمت خودرو

پژو پارس ال ایکس با موتور TU5

سه‌ماه از زمان تکمیل وجه ۵۰ درصد قیمت خودرو

“ثبت نام فقط در منزل و از طریق سایت شرکت ایران خودرو امکان پذیر است”

محدودیت ثبت نام خودرو فروش فوق العاده ایران خودرو فروش فوری ایران خودرو فروش عید فطر ایران خودرو سایت جدید ایران خودرو زمان تحویل خودروهای ثبت نامی ایران خودرو ثبت نام خودرو ثبت نام تضمینی ایران خودرو بخشنامه جدید ایران خودرو اخبار ایران خودرو

*شرایط عمومی بخشنامه جهت استفاده از روش فروش فوق العاده:

حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت های ایران خودرو و سایپا ۳۶ماه می باشد

به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو در کل بخشنامه های فروش فوق العاده ایران خودرو و سایپا تعلق می گیرد.

حداقل سن متقاضی ۱۸ سال تمام و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو حداقل پایه سوم می باشد .

ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

مشتریانی که دارای پلاک انتظامی فعال(به نام خود) باشند امکان ثبت نام را ندارند.

تنظیم صلحنامه امکانپذیر نمی باشد.

سند خودرو به مدت یک سال در رهن شرکت ایران خودرو باقی می ماند بدیهی است امکان فک رهن قبل از یکسال مقدور نمی باشد.

گارانتی خودرو پس از ۳ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱،۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

متقاضی باید در هنگام ثبت نام شماره کارت بانکی خود را معرفی نماید و از همان کارت برای واریز وجه استفاده نماید و شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد. کد نمایندگی که در مرحله دوم ثبت نام توسط متقاضی انتخاب می گردد باید با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد. دراین طرح متقاضی می تواند فقط در یکی از خودرو سازان (ایران خودرو و یا سایپا) ثبت نام نماید و اگر پس از پایان مهلت ثبت نام مشخص گردد که در هر دو خودرو ساز ثبت نام نموده است ثبت نام دوم ایشان کان لم یکن تلقی می گردد و وجوه واریزی مشتری مسترد می گردد. در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

در این روش فروش صرفا” مشتریانی امکان ثبت نام خواهند داشت که چک طرح ” سامانه صیاد ” را داشته و فاقد هرگونه چک برگشتی باشند از اینرو اطلاعات صادر کننده چک پس از انجام پیش پرداخت، اعتبارسنجی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، ادامه فرآیند فروش امکان پذیر خواهد بود، همچنین نتیجه بررسی و اعتبارسنجی از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی خواهد شد،و در صورت عدم امکان اعتبارسنجی وجوه پرداختی مشتری به حساب ایشان استرداد خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ