گشنه و تشنه های پرسپولیس چند صد میلیون گرفتند؟

0

علی پروین که گفته بود بازیکنان پرسپولیس را گشنه و تشنه در بیایان رها کردند ! یا این بچه ها حتی آجیل شب عید نخریدند! با انتشار ریز مبالغ دریافتی این بچه ها – بازیکنان پرسپولیس – چه حرفی برای گفتن دارد ؟

محسن بنگر مبلغ قرارداد بازیکنان پرسپولیس لیست بازیکنان پرسپولیس قرارداد محسن بنگر دریافتی بازیکنان پرسپولیس درآمد محسن بنگر حقوق بازیکنان پرسپولیس

ایسنا برای روشن شدن این پرونده و اطلاع افکار عمومی فهرست مبالغ پرداختی به اعضای تیم پرسپولیس و رقم قراردادهایشان را منتشر می‌کند.

نکته جالب در این فهرست این است که فقط قرارداد چند نفر از جمله علی دایی، محمد پنجعلی و دو پزشک پرسپولیس به همراه حسین ماهینی، پیام صادقیان، امید عالیشاه و میلاد کمندانی با قراردادی که به سازمان لیگ ارائه شده یکی بوده است.

همچنین مبلغ کل قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی بر اساس ستون اول که رقم ارسالی به سازمان لیگ بوده ۱۴ میلیارد و ۲۳۵ میلیون است در حالی که در ستون بعدی که رقم قراردادها در باشگاه را نشان می‌دهد جمع کل ۱۷ میلیارد و ۳۷۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

نکته دیگر اینکه بعضی بازیکنان پرسپولیس بیشتر از مبلغ قرارداد خود پول گرفته‌اند و در حال حاضر به باشگاه بدهکار هستند!

همچنین در توضیحات این سند که در اختیار ایسنا قرار گرفته آمده است:

مبلغ ۳۲۰ میلیون تومان به آقای دایی بر اساس حکم کمیته انضباطی که در محاسبات منظور نشده است. طبق اعلام آقای شیرینی یک دستگاه اتومبیل به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان به آقای رضا حقیقی تحویل گردیده که در محاسبات منظور نشده است. مبالغ قرارداد آقایان پولادی، ماهینی و رضا حقیقی بر اساس اعلامیه سازمان لیگ تنطیم شده است. مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان مربوط به مازاد سقف قرارداد آقای محمد نوری است که در محاسبات منظور نشده است.

محسن بنگر مبلغ قرارداد بازیکنان پرسپولیس لیست بازیکنان پرسپولیس قرارداد محسن بنگر دریافتی بازیکنان پرسپولیس درآمد محسن بنگر حقوق بازیکنان پرسپولیس

رقم دقیق قرارداد بازیکنان پرسپولیس

محسن بنگر مبلغ قرارداد بازیکنان پرسپولیس لیست بازیکنان پرسپولیس قرارداد محسن بنگر دریافتی بازیکنان پرسپولیس درآمد محسن بنگر حقوق بازیکنان پرسپولیس

این مبالغ نشان می دهد این بچه ها آن قدر ها هم نباید گشنه و تشنه باشند آن هم وسط بیابان! حداقل می توان گفت با مبالغ دریافتی آنها پول آجیل شب عید را داشتند! علی پروین که برای به آرامش رساندن پرسپولیس به باشگاه آمد هرگز در این مدت نتوانست آرامش را حاکم کند بلکه نوع برخوردها و ادبیات خاص او مشکلات تازه ای برای پرسپولیس به وجود آورد.

پروین که در دهه های ۶۰ و ۷۰ در فوتبال ایران به خصوص پرسپولیس برای خود قدرتی فراهم کرده بود در دوره جدید به توصیه دوستان عمل نکرد و با پیشنهاد وزارت ورزش و جوانان به عنوان سرپرست موقت باشگاه منصوب شد.

بی خیر از آنکه اوضاع کنونی با بیست سال پیش فرق کرده است و امروز اگر پول نداشته باشی در اوج بازیکن سالاری در فوتبال ، زمین می خوری.پروین بعد از ناکامی پرسپولیس که البته نباید آن را تا روز جمعه مطلق معرفی کرد و ممکن است با نتایج هفته پایانی دنیا به کام سرخ ها شود ، پشت سر بازیکنان و سرمربی تیم قرار گرفت و در موضع همان ها از وزارت ورزش و جوانان انتقاد کرد.پرسپولیسی ها که چند بار اعتصاب کرده بودند و یا حرف از اعتصاب دسته جمعی را بارها به میان کشیدند هرگز فکرش را نمی کردند انتشار ریز مبالغ قرارداد آنها، دست کسانی که قصد داشتند دیگران را مقصر جلوه دهند و رودرروی هواداران قرار دهند رو شود.

همین رفتارها باعث می شود یکی مثل محسن بنگر به سیم آخر بزند و به شدت از وزارت ورزش انتقاد کند. او که قرارداد ثبتی اش در سازمان لیگ رقم یک میلیارد تومان بود.

یکی از آنهایی که بیشتر از همه از بی پولی نالیده است. او از ابتدای امسال ۶۰۰ میلیون تومان گرفته و پروین برایش درخواست ۹۰ میلیون دیگر کرده بود. یعنی بیش از ۶۹ درصد دریافتی. اگرچه درباره بنگر این بحث هست که او قرارداد متممی با باشگاه دارد که باید ۱میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان از سرخ ها در این فصل می گرفته است. او در لیست حسابرسی شده از پرسپولیس طلب قبلی باقی مانده از سال قبل هم نداشته است. این اما تنها مورد از ابهام ها نیست.

یکی دیگر از بازیکنان اسمی تیم که رقمی بیش از قرارداد ثبتی اش گرفته خلعتبری است که برایش ۹۰ میلیون دیگر در لیست پروین در نظر گرفته شده است. اگر این پول به حساب او واریز شود ، دریافتی اش می شود ، ۲۰۰ میلیون بیش از قراردادش یعنی ۱۳۰ درصد دریافتی برای یکسال. این آمار یعنی قرارداد خلعتبری بدون پول رضایتنامه اش بر اساس آنچه در هیات فوتبال تهران ثبت شده است باید ۷۰۰ میلیون تومان نوشته شده باشد. او به عکس بنگر سال قبل را در پرسپولیس نبوده که بخواهد طلب معوقه ای داشته باشد.

محمد نوری اولین معترض به وضعیت پرداخت ها بود. او که قرارداد ثبتی ۷۵۰ میلیونی و قرارداد داخلی ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومانی دارد ، تا امروز ۷۱۳ میلیون تومان از باشگاه گرفته است یعنی اگر ۱۰۰ میلیون درخواستی پروین را بگیرد ، مجموع دریافتی اش بالاتر از ۱۰۰ درصد می شود.مشت نمونه خروار . واقعا این بچه ها تا کی گشنه و تشنه در بیابان به امان خدا رها می شوند؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ