واکنش بازیکنان پرسپولیس به افشای سند قراردادها

0

پرسپولیسی ها از اینکه سندی جعلی از قرارداد آنها منتشر شده است به شدت عصبانی هستند. آنها در ۲۴ ساعت گذشته واکنش های مختلفی به این موضوع داشتند.

برخی از بازیکنان پرسپولیس در رابطه با اتفاقات اخیر گفت و گوهایی انجام داده اند که نظرات آنها را در ادامه می خوانید:

ماشین محسن بنگر قرارداد محسن بنگر قرارداد فوتبالیستها قرارداد بازیکنان خودرو محسن بنگر حقوق محسن بنگر

محسن بنگر: نمی‌دانم این لیست چطور منتشر شده، در این لیست اعلام شده من تا امروز ۶۹۴ میلیون تومان پول گرفتم که اصلا درست نیست. تا الان ۲۲۰ میلیون دریافتی داشتم ضمن اینکه ۲ اتومبیل ۱۳۰ میلیون تومانی هم گرفتم که نه پلاک دارد و نه سند. نمی‌دانم کسی که این لیست منتشر کرده چه نیتی داشته اما اگر وزارت ورزش ناراحت است شماره حساب بدهد تا پول اضافه را برگردانیم! وزیر ورزش بیاید و اتومبیل‌هایی که در خانه من وجود دارد را ببرد.

میثم حسینی : من دقیقاً یک چک ۱۰۰ میلیونی، یک چک ۶۰ میلیونی و ۷۰ میلیون پول اتومبیلم را گرفته‌ام که در مجموع ۲۳۰ میلیون می‌شود. اتومبیلی که به من و امید عالیشاه دادند ۱۳۲ میلیون تومان ارزش داشت که به مبلغ ۱۴۸ میلیون تومان برای ما فاکتور شد. با این شرایط من چطور ۳۱۴ میلیون تومان دریافتی داشته‌ام؟ از دریافتی دیگر بازیکنان خبر ندارم و نمی‌توانم در این خصوص اظهارنظر کنم اما خدا می‌داند این اعداد و ارقام از کجا آمده است. این مسائل ضرر فراوانی به پرسپولیس وارد می‌کند. ۲۰ روز بود که می‌گفتند پول می‌دهند اما هیچ خبری نشد و آقایان فقط مصاحبه کردند. نکته جالب اینجاست که با این شرایط پول دادن می‌گویند مالیات را هم بازیکنان باید بدهند. با این شرایط به اداره مالیات هم که برویم باید ۲۰۰، ۳۰۰ میلیون مالیات پول نگرفته را بدهیم.

ماشین محسن بنگر قرارداد محسن بنگر قرارداد فوتبالیستها قرارداد بازیکنان خودرو محسن بنگر حقوق محسن بنگر

محمدرضا خلعتبری : یک چک برگشتی باشگاه پرسپولیس که برای دی ماه ۹۲ است دست من است و یک چک ۲۸۰ میلیونی هم به من دادند که برای خرداد ۹۳ است حالا چطور ۹۰۰ میلیون پول گرفتم؟ نمی‌دانم با قراردادهای ما چه کار کردند که الان این ادعاها مطرح می‌شود. بر چه مبنایی این حرف‌ها را می‌زنند؟ باید چک‌هایی که در اختیار من است را نشان بدهم تا باور کنید اوضاع چطور است. من انتشار چنین لیستی را نه قبول دارم و نه تایید می‌کنم. حالا جای شکرش باقی است که به من ماشین ندادند وگرنه معلوم نبود چه اتفاقی می‌افتاد.

– رضا حقیقی : قرارداد من با باشگاه یک میلیارد و دویست میلیون تومان بوده که تاکنون ۵۰۰ میلیون از آن را دریافت کردم و یک خودرو به ارزش ۳۰۰ میلیون نیز تحویل گرفتم که از جمله خودروهای بدون سند واگذار شده به بازیکنان است.حقیقی همچنین مدعی شد در این فصل برای ماندن در پرسپولیس پیشنهاد یک میلیون دلاری دیناموکیف را نادیده گرفته است.

جام جم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ