توضیح بازیگر زن درباره اسکورتش در روز‌های کرونایی

0

چندی پیش ویدئویی در فضای مجازی دست به دست شد که در آن اسکورت عجیب بهنوش بختیاری بازیگر معروف سینما و تلویزیون توسط چند بادیگارد به تصویر کشیده شد. این ویدئو واکنش بسیاری از کاربران فضای مجازی را به دنبال داشت.

بختیاری پس از این جریان با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی اینستاگرامش درباره حواشی ایجاد شده توضیحاتی داد؛ او عنوان کرد که این بادیگاردها از سوی گروهی که میزبان پروژه‌ بوده، برای جلوگیری از تجمع افراد و ممانعت از شیوع بیشتر ویروس کرونا، حضور یافته‌اند.

خانم بازیگر در ویدئویی که منتشر کرد دلیل حضور تیم محافظتی در فیلم حاشیه‌ساز اخیر را جلوگیری از هرگونه اختلال در حضور او سر صحنه فیلم‌برداری عنوان کرد. بختیاری گفت که تا کنون محافظ شخصی نداشته و نخواهد داشت.

در ادامه پست و ویدئوی منتشر شده توسط بهنوش بختیاری را مشاهده می‌کنید:

” بادیگارد و اسکورت ندارم و نخواهم داشت

عزیزانم ما در مشهد فیلم‌برداری داشتیم و به دلیل وجود کرونا تیم تشریفات اسکورت و بادیگارد لطف کردن گذاشتن که مردم تجمع نکنن که انتقال کرونا راحت نباشه. این قضیه هم بخاطر امنیت گروه فیلمبرداری ما بود هم بخاطر مردم. ما هرجا میریم اون نهاد یا شرکت یا ارگان خودشون بادیگارد گذاشتن واین جزو کار‌های تشریفاته و مربوط به ما نمیشه

من شخصا نه بادیگارد دارم نه اسکورت

اسکورت من خداست ”

عکس جدید بهنوش بختیاری بیوگرافی بهنوش بختیاری بادیگارد خصوصی بادیگارد بازیگران اینستاگرام بهنوش بختیاری اینستاگرام بازیگران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ