شهرام دبیری رئیس شورای شهر تبریز دستگیر شد

0

شهرام دبیری در ادامه بررسی پرونده‌های مربوط به شورای چهارم و دوران شهرداری صادق نجفی در تبریز، امروز با هماهنگی مقام قضایی امروز بازداشت شد.

در روزهای گذشته هم سه تن از مدیران میانی و یک شهردار منطقه هم به لیست دستگیر شدگان اضافه شد تا روند رسیدگی به پرونده فساد در شهرداری صادق نجفی و شورای چهارم شهر تبریز ابعاد تازه‌تری به خود بگیرد.

لیست امید صادق نجفی کیست شورای شهر تبریز شهرداری تبریز شهرام دبیری کیست تکرار خاتمی اختلاس شورای شهر اختلاس شهرداری تبریز اخبار تبریز

در دو سه سال اخیر، دستگیری و خلع عضویت چهار تن از اعضای شورای چهارم شهر تبریز در جریان مبارزه با فساد و حمایت نایب رئیس مجلس دهم از این افراد از جمله خبرهای حاشیه‌ ساز در تبریز بوده است.

صادق نجفی، شهردار شورای چهارم شهر تبریز هم جزو اصلی‌ترین بازداشتی‌های این پرونده بود که اکنون با قید وثیقه سنگین آزاد شده است.

اما با دستگیری اعضای شورای سابق و شهردار سابق کار تمام نشد و ابعاد جدیدی از ماجرا با دستگیری تعدادی از پیمانکاران و مدیران ارشد و میانی شهرداری دوران صادق نجفی باز شد که چند تن از شهرداران مناطق در سال‌های گذشته اکنون در بازداشت به سر می‌برند.

بازداشت رئیس شورای شهر تبریز در دوره چهارم و رئیس فعلی شورای شهر در دوره پنجم به دلیل پرونده‌های شورای گذشته هم می‌تواند باب‌های جدیدی و پای افراد دیگری را نیز به این پرونده‌ها باز کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ