حسین نیاز آذری: من در کشورم ویلا ندارم چه رسد به کانادا !

1

در کانال شخصی حسین نیازآذری آمده است :

به اطلاع عموم می رساند یک پیچ‌اینستاگرامی ضد‌انقلاب با زیرپا گذاشتن موازین اخلاقی و انسانی با پخش خبری جعلی و کاملا خلاف‌‌واقع پیرامون مالکیت چند ویلا در کشور کانادا  توسط جناب حسین نیازآذری نماینده مردم شریف بابل در مجلس شورای اسلامی  باهدف تخریب و تهمت به ایشان  تشویش اذهان عمومی نموده است و متاسفانه برخی گروه ها و کانال ها و اشخاص بدون توجه به جعلی بودن خبر نسبت به انتشار آن درشبکه های مجازی اقدام کردند.

لذا ضمن تکذیب این خبر مضحک،  مغرضانه و غیراخلاقی که از خارج کشور توسط بدخواهان نظام هدایت شد، اعلام می‌دارد: نماینده محترم؛ همسر ایشان، پسر و دامادهایش و برادران وی هیچ‌گونه املاک و اقامتی در هیچ کشور خارجی ندارند و انتشار این اخبار با هدف ترور شخصیت نیروهای انقلابی صورت می گیرد.

کیومرث نیاز آذری کیست دارایی نمایندگان مجلس خانواده نمایندگان مجلس خانواده حسین نیاز آذری حسین نیاز آذری کیست اخبار بابل

بر همین اساس نماینده محترم ضمن دعوت همگان به هوشیاری رسانه ای ، رعایت موازین اخلاقی و عدم انتشار اخبار جعلی اعلام می دارد هر کسی سند یامستنداتی از مالکیت املاک ایشان در هر کشور خارجی دارد در رسانه‌ها منتشر نماید.

هرکه ما را یاد کرد ایزد مر او را یار باد/هرکه ما را خوار کرد از عمر برخوردار باد/هرکسی خاری فکند از دشمنی در راه ما/هر گلی از باغ وصلش بشکفد بی خار باد/در دو عالم نیست ما را با کسی گرد و غبار/هر که ما را رنجه دارد راحتش بسیار باد .

حسین نیازآذری متولد ۱ شهریور ۱۳۳۶ در بابل، بندپی شرقی، روستای “آره” سیاستمدار ایرانی است. وی برادر دو شهید جنگ ایران و عراق است. او در حال حاضر نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون عمران مجلس می‌باشد و سالها فرماندار بابل و مدیرکل آبفای استان تهران بوده است. وی دارای لیسانس مدیریت است.

کیومرث نیازآذری پسر عموی حسین نیاز آذری است.

سوابق مدیریتی و اجرایی:

عضو شورای مرکزی و مدیر داخلی جهاد سازندگی شهرستان بابل
معاون فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان بابلسر
فرماندار شهرستان بابل
معاون آب و فاضلاب روستایی استان مازندران
مدیر عامل آب و فاضلاب شرق استان تهران
مدیر عامل آب و فاضلاب منطقه ۶ تهران (شهر ری)
معاون هماهنگی امور شرکتها و پشتیبانی آب و فاضلاب استان تهران
قائم مقام آب و فاضلاب استان تهران.
نماینده مردم بابل در مجلس شورا اسلامی دوره نهم و دهم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. مریم احمدی می گوید

    آقای نیاز آذری خواهش می کنم … بشی. واقعا آدم … هستی. بنده به شخصه شما رو می شناسم و می دونم چقدر آدم وحشتناک و بی شخصیتی هستی.