محاکمه جوانی که برادرش را کشت

0

رسیدگی به یک پرونده جنایی از اسفند سال گذشته با مرگ جوانی ۳۷ ساله به‌ نام مهران در یکی از بیمارستان‌های پایتخت آغاز شد و مأموران پس از حضور در بیمارستان متوجه شدند که مقتول بر اثر ضربات متعدد چاقو توسط مازیار برادر ۳۱ ساله‌اش به قتل رسیده است.

مازیار به اتهام قتل عمد بازداشت شد و تحت بازجویی قرار گرفت و به جرم خود اعتراف کرد و گفت: روز حادثه وقتی به خانه آمدم متوجه شدم که مهران مشروبات الکلی زیادی مصرف کرده و تسلطی بر رفتارهایش ندارد. او مدام داد می‌زد و فحاشی می‌کرد. حتی به‌خاطر اینکه درگیری بین ما بیشتر نشود با پلیس ۱۱۰ هم تماس گرفتم. دقایقی بعد مهران با این بهانه که چرا قفل گوشی و لپ‌تاپ من را باز کردی به من حمله کرد و با صندلی ناهارخوری ضربه‌ای به من زد که صندلی شکست.

متهم در ادامه مدعی شد: من خیلی تلاش کردم تا برادرم را آرام کنم اما او دست بردار نبود و به آشپزخانه رفت و با یک چاقو به سمتم آمد و دوباره به من و دوست دخترم فحاشی کرد تا اینکه من از کوره دررفتم و چاقو را از او گرفتم و چند ضربه‌ای زدم. بعد از آن او را بلافاصله به بیمارستان رساندیم اما جان باخت. قصدم کشتن برادرم نبود اما او خودش مسبب این ماجرا بود.

پس از اظهارات مازیار و تکمیل تحقیقات، پرونده متهم برای رسیدگی به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

منبع : روزنامه ایران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ