عکس سیدمحمود موسوی مجد جاسوسی که سردار سلیمانی را لو داد

0

جاسوسی که سردار سلیمانی را لو داد

سید محمود موسوی مجد در تاریخ ۱۸ مهرماه ۹۷ بازداشت شد و شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی به اتهامات انتسابی وی رسیدگی و در تاریخ ۳ شهریور ۹۸ حکم اعدام وی را صادر کرد که با اشکال و ایراد دیوان عالی کشور حکم دوباره به محکمه بازگشته و دادگاه بار دیگر در تاریخ ۴ اسفند ۹۸ بررسی مجدد پرونده حکم اعدام وی را تأیید و دوباره پرونده را به دیوان عالی کشور ارسال کرد و هم اکنون این حکم در دیوان عالی کشور نیز تأیید شده است؛ البته بر اساس اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه موسوی مجد هیچ نقشی در به شهادت رسیدن سردار سپهبد قاسم سلیمانی نداشته است.

محمود موسوی مجد کسی بود که اطلاعات محل‌های تردد سردار قاسم سلیمانی را  لو داده بود. در زمان شهادت سردار سلیمانی گمانه‌زنی‌ها از وجود فردی حکایت داشت که به سرویس‌های بیگانه اطلاعات داده بود.

انگیزه سید محمود موسوی مجد برای وطن‌فروشی، دریافت پول بیان شده است. درباره اینکه سیدمحمود موسوی مجد دیگر چه اطلاعات مهمی را از کشور را فروخته است اطلاعات دقیقی عنوان نشده است.

غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه درباره موسوی مجد گفته است: «سید محمود موسوی مجد، فرزند سید کاظم؛ هم جاسوس سرویس سیا بوده، هم جاسوس سرویس موساد.

عنصر فریب خورده‌ای که در حوزه‌های امنیتی و نیروهای مسلح به ویژه سپاه قدس اطلاعات جمع‌آوری کرده و محل استقرار و ترددهای حاج قاسم سلیمانی را در اختیار بیگانگان گذاشته است.

محمود موسوی مجد، در قبال اخذ دلار آمریکایی جاسوسی می‌کرده و به اعدام محکوم شده است. شعبه ۱۹ دیوان عالی کشور حکم موسوی مجد را  تایید کرده است. در زمانی نزدیک حکم جاسوس سیدمحمود موسوی مجد اجرا می‌شود.»

وطن فروش نفوذی های اسرائیل در ایران نفوذ آمریکا شهادت سردار سلیمانی دستگیری جاسوس حکم مجازات جاسوسی جاسوسان معروف جاسوس سپاه اسامی جاسوسان اخبار سپاه قدس

سید محمود موسوی مجد کیست؟

تصویری با صورتی که نه چندان حرفه‌ای محو شده است منتسب به سیدمحمود موسوی مجد است. از او جز آنچه در بالا ذکر شد اطلاعات زیادی داده نشده است. همین که موسوی مجد جاسوس بوده. پول گرفته. اطلاعات داده. توسط نیروهای امنیتی شناسایی شده. به اعدام محکوم شده و حکمش به زودی اجرا می‌شود.

سیزدهم دی ماه سال گذشته در حمله پهبادهای آمریکایی به یک خودرو در فرودگاه بغداد سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس به شهادت رسیدند. برخی گمانه‌ها حاکی از این است که سید محمود موسوی مجد خائنی بود که در این حمله نقش داشته و به نیروهای آمریکایی کمک کرده بود.

موسوی مجد کی به زندان افتاد؟

هرچند افشای محل ترددهای سردار سلیمانی یکی از اتهامات سید محمود موسوی مجد است، ولی اظهاراتی نیز مطرح شده که در زمان شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس، موسوی مجد به علت جاسوسی بازداشت بوده است. به این ترتیب اگر زمان بازداشت موسوی مجد تایید شود، او در شهادت سردار سلیمانی در بغداد نقشی نداشته و ترددهای پیش از سال ۹۷ را افشا کرده است.

مدیرعامل میزان، مهدی کشت دار نیز در توئیتی که صحت و سقم محتوای آن مشخص نیست مدعی شده است که سید محمود موسوی مجد هنگام  شهادت ‎حاج قاسم سلیمانی در سال گذشته در بازداشت به سر می‌برده و نمی‌توانسته اطلاعات زمان حضور حاج قاسم سلیمانی و ‎ابومهدی مهندس را به عنوان جاسوس لو داده باشد.

وطن فروش نفوذی های اسرائیل در ایران نفوذ آمریکا شهادت سردار سلیمانی دستگیری جاسوس حکم مجازات جاسوسی جاسوسان معروف جاسوس سپاه اسامی جاسوسان اخبار سپاه قدس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ