بیوگرافی سیما سادات لاری +عکس

1

سیما سادات لاری متولد دهه شصت است که روز سه شنبه ۲۰خرداد ۹۹ به سمت سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب شد. دکتر نمکی وزیر بهداشت، دکتر سیما سادات لاری را به عنوان سخنگوی جدید وزارت بهداشت، جایگزین دکتر کیانوش جهانپور، سخنگوی سابق این وزارت خانه و سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا نمود. سیما سادات لاری مدرک تخصصی دکترای دندانپزشکی از دانشگاه علوم پزشکی همدان دارد.  سیما سادات لاری در ۱۴ آبان ۹۸ به عنوان رئیس دهمین جشنواره بین المللی سیمرغ نیز منصوب شده بود.

دکتر سیما سادات لاری قبلا عضو هیات علمی بخش رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی همدان بود و اولین دندانپزشکی است که به سمت سخنگوی وزارت بهداشت منصوب می شود. اینستاگرام و توییتر دکتر سیما سادات لاری در این لحظه ارائه نشده است که امیدواریم بزودی در اختیار رسانه ها قرار بگیرید.

سیما سادات لاری کیست سوابق سیما سادات لاری حسن زائری لطف کیست انتصابات دولت روحانی انتصابات جدید اخبار وزارت بهداشت

دکتر سیما سادات لاری با حفظ سمت، به عنوان سخنگوی جدید وزارت بهداشت معرفی شده است. ایشان در حال حاضر، معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت بود و وزیر بهداشت در حمکم انتصاب این بانوی جوان آورده است که سوابق ارزنده اجرایی و حسن سلوک دارد. وزیر بهداشت از دکتر سیما سادات لاری سخنگوی جوان وزارت بهداشت خواسته تا از سیاسی کاری پرهیز کند و امانت دار باشد.

دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت، روز ۲۹ خرداد ۹۸، در حکمی، دکتر سیما سادات لاری را به عنوان معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت منصوب کرد. وی جانشین دکتر محمدرضا فراهانی شد.

دکتر سیما سادات لاری دندانپزشک و عضو هیات علمی بخش رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی همدان است. وی پیش از این سمت معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان را بر عهده داشت. دکتر لاری اولین دندانپزشکی است که طی ادوار جاری به سمت معاون در وزارت بهداشت منصوب شده است.

سیما سادات لاری کیست سوابق سیما سادات لاری حسن زائری لطف کیست انتصابات دولت روحانی انتصابات جدید اخبار وزارت بهداشت

دی ماه سال ۹۸ بود که سیما سادات لاری ، چند ماه پس از انتصابش به عنوان معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، برای دکتر حسن زائری لطف، حکمی صادر کرد و وی را به عنوان سرپرست مرکز مدیریت حوزه فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت منصوب کرد!

دکتر سیما سادات لاری در حکمش اورده بود که نظر به سوابق علمی و فرهنگی و تجربیات ارزنده حضرتعالی، شما را به این سمت منصوب می کنم و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. علی می گوید

    سلام،
    چرا بدون تحقیق تهمت می‌زنید؟!
    همسر خانم دکتر سیما سادات لاری آقای دکتر کهایی پزشک هستند.
    از یک رسانه انتظار می‌رود پیش از انتشار موضوعی که با حیثیت افراد مرتبط است، دستکم مساله را با خود شخص مطرح کند تا پیش از نشر، صحت آن اثبات شود.