اگر ماشین لباسشویی شما خراب است، تعمیر آن را به کاردون بسپارید!

0

گاهی اوقات خرابی ماشین لباسشویی بسیار ساده و قابل حل است و شما اگر شخص فنی باشید می توانید خودتان مشکل را برطرف نمایید علاوه بر این با توجه به تکنولوژ های پیشرفته به کار رفته در ماشین لباسشویی ال جی این روزها دیگر نگران یافتن مشکل دستگاه نیستید زیرا با استفاده از سنسورهایی که در ماشین لباسشویی ال جی طراحی شده است می توانید به راحتی از روی ارور یا خطای نمایش داده شده متوجه مشکل دستگاه شوید.

اکثر تعمیرکاران کاردون با داشتن دانش فنی و تخصص و تجربه بالا دست به تعمیر وسایل و لوازم خانگی شما خواهند زد. بنابراین می توانید با خیال راحت اقدام به انجام امور تعمیرات در محل خودتان نمایید و به کاردون اعتماد کنید.

ماشین لباسشویی ال جی لباس ها را تمیز نمی کند !

شاید شما هم این جمله را شنیده اید و بی تفاوت از آن گذشته باشید کاردونی ها به بررسی این موضوع پرداخته اند و با نتایج زیر مواجه شده اند که آن ها را با شما به اشتراک می گذاریم تا بتوانید مشکل را برطرف نمایید. گاهی اوقات لازم است برای لباس های خاص از دکمه های ماشین لباسشویی ال جی خود استفاده کنید و برنامه تنظیم شده ماشین لباسشویی خود را تغییر دهید تا بتوانید از تمیزی لباس ها لذت ببرید بنابراین از تمامی علامت ها و دکمه های ماشین لباسشویی ال جی در زمان مناسب استفاده کنید.

بعد از خرید ماشین لباسشویی ال جی حتما دفترچه راهنمای آن را مطالعه نمایید زیرا در دفترچه راهنما به طور کامل توضیح داده شده که برای چه میزان لباس از چه مقدار پودر لباسشویی استفاده شود و یا از چه نوع ماده شوینده ای استفاده شود همه این موارد می توانید در تمیز شسته شدن لباس ها نقش داشته باشد. گاهی اوقات می توانید با فعال کردن گزینه یک دور آبکشی اضافه به شستشو بهتر لباس ها کمک کنید البته باید بگوییم برخی از مدل های ماشین لباسشویی این برنامه را ندارند.

نکته ای که شاید هیچ یک از خانم های خانه دار به آن توجه نمی کنند ظرفیت ماشین لباسشویی است گاهی اوقات ماشین لباسشویی به دلیل پر شدن بیش از حد نمی تواند عملکرد مناسبی داشته باشد و لباس ها تمیز نمی شود پس به این موضوع دقت کنید تا با این مشکل مواجه نشوید.

ماشین لباسشویی سامسونگ لباس ها را پاره می کند !

ماشین لباسشویی سامسونگ با توجه به تکنولوژی به کار رفته در آن و برنامه های تنظیم شده در دستگاه به راحتی و بدون نگرانی شما را به سمت مشکل و ایراد به وجود آمده در دستگاه هدایت می کند و فقط کافی است برای تعمیر لباسشویی سامسونگ دست به کار شوید و با آگاهی کامل از کد های خطایی که بر روی صفحه نمایشگر ماشین لباسشویی ظاهر می شود به دنبال رفع و تعمیر لباسشویی سامسونگ باشید.

خطای HE1 یا HE2 مربوط به هیتر یا گرمکن می باشد معمولا زمانی که هیتر بیش از حد گرم می شود و یا کار نمی کند این خطا رخ می دهد. و چندین خطای دیگر که برای دانستن آن ها می توانید به دفترچه راهنمای لباسشویی سامسونگ مراجعه کنید و معنای خطای ظاهر شده بر روی ماشین لباسشویی خود را بیابید و برای رفع آن با کاردون تماس بگیرید.

یکی از مواردی که شاید شما هم به گوشتان خورده باشد پاره شدن لباس ها در ماشین لباسشویی سامسونگ است باید بگوییم اگر تار و پود لباس هایتان پوسیده باشد این اتفاق خواهد افتاد و یا لباس هایی که دکمه و یا اشیا نوک تیز بر روی آن ها متصل شده است را در داخل لباسشویی سامسونگ با دیگر لباس ها که تار و پود نازکی دارند شست و شو دهید احتمال پاره شدن لباس ها را بالا خواهید برد. در صورت برآمدگی سطح درام با کاردون تماس بگیرید تا برای تعمیر لباسشویی سامسونگ مراجعه کنند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ