چگونه برای مناسبتهای مهم بهترین گل هدیه را انتخاب کنیم؟

0

خرید آنلاین هر محصولی می تواند به صرفه جویی زمان شما کمک کند. فرض کنید به دنبال خرید یا سفارش دسته گلی خاص هستید. اگر بخواهید به صورت حضوری این کار را انجام دهید مجبور هستید به تعدادی گلفروشی سر بزنید تا گل مورد نظرتان را سفارش دهید و یا یک بار برای سفارش گل رفته و بار دوم برای تحویل گرفتن آن وقت بگذارید.

اما در خرید آنلاین می توانید به چندین فروشگاه مختلف سر بزنید و گل ها و گلدان هایشان را ببینید فرض کنید پشت میز کارتان هستید و بدون اینکه از خانه یا محل کارتان بیرون بروید به چندین گلفروشی سر زده اید و گل و گلدان زیبا و باب سلیقه خود را خریده اید و در زمانی مشخص برای شما و یا هر فردی که شما بخواهید ارسال خواهد شد.

تحقیقات نشان می دهد میزان خرید گل مخصوصا جستجو و خرید آنلاین گل ها بیشتر شده و همین نتایج نشان دهنده ی علاقه و تمایل بیشتر افراد مختلف به خرید و نگهداری گل است. خرید گل می تواند دلایل و بهانه های مختلفی داشته باشد برای مثال گل ها هدیه ای مناسب به شمار می آیند و می توانند نشان دهنده ی احترام، علاقه و توجه باشد.

همانطور که نگهداری از یک حیوان خانگی برای بسیاری از افراد لذت بخش و هیجان انگیز است هستند افرادی که تمایل بسیاری به نگهداری گل و گیاه دارند و به آنها عشق می ورزند. گلدان ها برای بسیاری از افراد روح و طراوت خانه به حساب می آیند و رسیدگی و مراقبت از آنها امری دوست داشتنی است.

دسته گل یا سبد گل تولد

هنگام خرید گل تولد یکی از سوالات موجود انتخاب بین دسته گل یا سبد گل است. بخشی از این انتخاب مربوط به گیرنده گل است اینکه آن شخص عاشق گلدان های کوچک و بزرگ است یا باغچه اش میزبان خوبی برای گلهای جدید و رنگارنگ است یا اینکه همیشه گلدان روی میز ناهار خوری اش چند شاخه گل تازه دارد می تواند به شما کمک کند تا بین سبد گل تولد، دسته گل یا گلدانی از گلهای چند ساله انتخاب درستی داشته باشد.

فروش گل

بسته بندی گل تولد

همانطور که هنگام هدیه دادن یک لباس، جواهرات و یا یک وسیله بازی نسبت به بسته بندی و کادوی آن حساس هستید باید هنگام خرید گل تولد هم حساسیت و دقت به خرج دهید. دسته گل شما باید در یک کاغذ رنگی یا ساده ی زیبا و متناسب با گلها پیچیده شده باشد و ربان و کارتی زیبا به همراه داشته باشد و یا گلدانی که انتخاب کرده اید گلدانی زیبا و چشم نواز بوده و یا آن هم کاغذ بسته بندی زیبا و جذابی داشته باشد.

 

شاید برایتان جالب باشد که گل و گیاه ها در فصل های مختلف رشد و نمو متفاوتی دارند و اصطلاحا برخی گل ها تابستانی یا زمستانی اند. در حقیقت بعضی از گیاهان در تابستان رشد بهتر و بیشتری دارند و ارتباط بهتری با هوای گرم دارند.

گلهای مناسب فصل تابستان می توانند جزو اولین گزینه های معقول برای هدیه دادن باشند. اگر در فصل تابستان به مهمانی می روید و یا برای ارتقا همکار یا دوستی قصد خرید گل دارید خوب است که به میزان ماندگاری گل در شرایط تابستانی و سازگاری آن با آب و هوای گرم هم توجه کنید.

بهتر است در فصل تابستان گل و گیاه هایی خریداری کنید که سازگاری بیشتری با هوای گرم دارند و ماندگاری آنها نیز بیشتر است.

علاوه بر ماندگاری گل لازم است به محل نگهداری آن هم فکر کنید برای مثال برای کسی که باغچه و تراس مناسبی برای نگهداری گل و گلدان دارد بهتر است به سراغ گلدان های زیبا بروید و حتی این امکان برای شما فراهم است که گلدان های بزرگ تری خریداری کنید اما برای کسی که فضای خیلی مناسبی برای نگهداری گلدان های بزرگ ندارد بهتر است گلدان های کوچکتری در نظر بگیرید که روی یک میز یا اپن آشپزخانه نگهداری شود.

چه در حیاط، تراس و بالکن و چه در جعبه گل در داخل خانه گل ها می توانند جلوه ی بی نظیری به محیط اطراف بدهند و تاثیر ویژه ای در زیبایی محیط، سلامت روح و جسم انسان و حتی القای حس های مثبت داشته باشد.

فروش گل

 

نکات مهم خرید گل به عنوان هدیه

  • گیرنده هدیه در چه جایگاهی قرار دارد. شما نمی توانید هنگام خرید هدیه برای مدیر، همکارتان، خواهر و دوستتان از یک مسیر یکسان عبور کنید. میزان صمیمیت شما با گیرنده ی هدیه می تواند در بودجه ای که درنظر گرفته اید، تصمیم گیری برای اینکه هدیه ی رسمی تهیه کنید یا به واسطه ی هدیه خود میزان صمیمیت و علاقه تان را نشان دهید و …. تاثیر داشته باشد.
  • چه بودجه ای را برای هدیه دادن درنظر دارید؟ از جمله موارد مهم در انتخاب هدیه بودجه ی مورد نظر شما است . هرچقدر بودجه محدودتر باشد مواردی که می توانید به عنوان هدیه انتخاب کنید هم محدودتر خواهد شد. زمان انتخاب بهترین کادو با بودجه محدود تازه خلاقیت شماست که خودش را نشان می دهد.

شاید بهترین هدیه ی رسمی برای مدیرتان که موفقیتی کسب کرده است با بودجه ای محدود که همراه با زیبایی ماندگاری نیز داشته باشد یک گلدان زیبا و جذاب باشد. فراموش نکنید گل ها معجزه می کنند و می توانند نشان دهنده احترام، علاقه، توجه خصوصا برای هدیه روز پدر باشند.

  • هدیه برای چه مناسبتی خریداری می شود. اینکه هدیه ای که تهیه می کنید برای تولد است یا بزرگداشت، تبریک ارتقا کاری است یا ازدواج در کنار نسبت و جایگاه فرد گیرنده ی هدیه دارای اهمیت است. برای مثال اگر همکار شما در شغل خود ارتقاء گرفته و یا به موفقیتی دست یافته است و یا اینکه صاحب فرزندی شده هدایایی که می توان برای او درنظر گرفت کمی متفاوت خواهند بود.

البته روشن است هرچه شرایط رسمی تر باشد هدایا نیز رسمی تر خواهند بود. حتی اگر شما تصمیم بگیرید بطور مثال به عنوان کادو رسمی تولد، سبد گل تولد را انتخاب کنید و پیشنهاد میشود برای هدیه به دنیا آمدن فرزند از گلدان یا دسته گلهای رنگی تر و درمقابل برای ارتقا شغلی یک دسته گل یا گلدان رسمی را انتخاب کنید.

برای انتخاب بهترین گل با کارشناسان سایت فروش گل وارتانو در تماس باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ