۱۵۰ نفر نفوذی چترباز سودجو در بازار بورس چه کسانی هستند؟

0

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با نگارش مطلبی با عنوان «بازار هیجانی، نقدینگی رهاشده و ضرر بازیگران کم‌اطلاع!» در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: وقتی اطلاعات بازار سرمایه و فرصت های اقتصادی آن به صورت یکسان برای عامه مردم شفاف نباشد عده اندکی نوسانات را زودتر پیش‌بینی و رصد می کنند، به موقع وارد بازارها می شوند، سودهای بادآورده را درو می کنند و اکثریت مردمی که دیرتر وارد می شوند با زمین‌های سوخته مواجه می گردند.

وی افزود: بنابر اطلاعات موثق بیش از  ۱۵۰ نفر در کشور هستند که متخصص چتربازی هستند این افراد پول خود را در بانک‌ها و یا دارایی‌های نقد شونده نگه می‌دارند و می‌دانند که هر چند سال یک بار چه فرصت‌های سودآوری ایجاد می‌شود.

رضایی تأکید کرد: در مورد بورس هم طیف مذکور به خوبی پیش بینی کرده بود که این فرصت چه موقع در بورس رخ خواهد داد. با این حساب پول‌های خود را به آن سمت بردند و برداشت سودآور و قابل توجهی در سال ۹۸ از بورس داشتند و داستان این اواخر که سوددهی بورس تمام شده بود و مردم عادی به سمت بورس رفتند پایان یافت. لذا ضرورت دارد در خصوص این نوع فعل و انفعالات مقطعی که با خود هیجان و تبعات مختلفی به بار می آورد به صورت جدی تصمیم گیری شود.

علت سقوط و ریزش بازار بورس علت افت و منفی بودن بورس راز پولدار شدن دلیل منفی شدن بورس دلایل ریزش بورس دلایل ریزش بازار سهام پولدار شدن در ایران پشت پرده چه خبر پشت پرده بورس پشت پرده اقتصاد بک شبه پولدار شدن افشای پشت پرده اخبار مهم بورس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ